Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For litt siden fikk jeg en oppgave om å ha et foredrag om Elijah Wood. Han som spiller Frodo i Ringenes Herre Trilogien. Når jeg ruller ned og ser på hvilke videre verk han skal være med på finner jeg ut noe interessant. Det sto nemlig at han skulle være stemmen til Spyro i et spill kalt: The Legend Of Spyro 3D. Det er ikke sikkert men jeg lurer på hvilken konsoll det skal komme til. Uansett kan du sjekke ut linken her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Elijah_wood#Filmography
Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
  • 0
Hva med at det er en film.... I 3D...
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Kan være... Jeg ville bare gjøre dere oppmerksom på det
Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
  • 0
Spyro er drit fett
Men de siste spilla har vært lit tamme, håper på et nytt bra spill, eller som Noral sier, en filmatisering
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Elijah Wood har hatt stemmen til Spyro i de tre siste Spyro-spillene (The Legend of Spyro-serien). Det er annonsert en film kalt The Legend of Spyro 3D, og det er den du sikter til.
  • 0
Noral sa hva jeg tenkte å si egentlig... Det er sikkert en film. Så vidt jeg vet har forresten Elijah hatt stemmen i alle Spyro-spillene, nærmere bestemt som selve Spyro.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
.................wow.................kuuuuuult
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!
  • 0
Åh, kjempestilig
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!