Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg sitter hjemme i stua mi og spiller de to nye banene på Resident Evil 5, Desperate Escape og Lost In Nightmares. Jeg syns dette er de 2 beste banene på hele spillet for og være heøt ærlig.

Lost In Nightmares:

Denne banen er bare konge av flere grunner. De har tatt tilbake deler av Mansion fra Resident Evil 1, de har tatt tilbake noe av skrekken med hvordan man åpner dørene, og ikke minst den mørke stemningen der man aldri vet hva som skjuler seg bak hver dør. De har tatt tilbake en liten del puzzles, som jeg satt stor pris på, blant annet der man skal finne 3 koder til en pc, tak med pigger som går ned og ikke minst at man må spille Moonlight Sonata selv hvis man velger og spille som Jill. Dette syns jeg er en av de beste banene på hele spillet.

Desperate Escape:

Denne banen er virkelig hektisk og stressende, og ikke minst MYE vanskeligere enn alle de andre banene man kan spille. På denne banen kan man styre Josh og Jill, med hver sine våpen. Man møter på litt av hvert, som kan være en utfordring og ta med de våpnene man har. Det jeg liker med denne banen er at det er variasjon, man må finne nøkler, sprenge dører, og overleve i en viss tid før helikopteret kommer og redder deg. Dette er virkelig et adrenalin kick!

Jeg liker også de nye kostymene, Chris har fått to nye og Sheva har fått 2 nye. Det jeg også liker med Alternative Edition er Mercenaries Renuion, der man kan være Barry Burton fra RE 1, Rebecca Chambers fra RE Zero osv....

Så til dere som har gått lei de gamle banene på RE 5 så kan dette absolutt anbefalles, det er utrolig kult og man går ikke lei med det første :o) For en skikkelig utfordring, prøv og spille på Professional :o)

Ha en fin dag videre!
  • 0
har tatt å sett litt rundt på nettet angående de packene. Tror jeg tar en sjanse med dem, la oss håpe du har rett
"Who believe's in the boogeyman?"
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Likte veldig godt "Lost in Nightmares" pga nytenkingen. Vet du at det er lurt å spille LN på en høyere vanskelighetsgrad også? Hvis du ikke har prøvd det, gjør det! Jeg sier ikke hvorfor

Også at en ny Mercenaries Mode har kommet er fantastisk. Jeg og kompisen min sitter og gamer RE5 nok en gang pga av dette - herlig.

"Desperate Escape" var greit nok. Litt mye av det samme som i hovedspillet, men å spille som Josh er jo ganske gøy, og så er det jo enda bedre at man kan spille som ham i Mercenaries Reunion også.
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Ah, de nye kapitlene var herlige! Ble skikkelig hekta på re5 igjen etter å ha lastet ned de to for et par dager siden. Ny mercenaries var også knall Men siden jeg har lastet ned de to tilleggspakkene over nett, må jeg da også kjøpe og laste ned de fire gjenværende kostymene i den nye mercenaries? Eller er det noen måte å unlocke dem på når jeg har lastet ned de ekstra banene?... skjønner ikke
  • 0
Spill Freek: Ja, dette kan absolutt anbefalles, tro meg du kommer til og få en skremmende opplevelse :o) Kos deg.

BrUS: Jeg har runnet begge banene på Professional så vet hva du mener ja, forresten en liten hemmelighet, hvis du går mot utgansdøra i Lost In Nightmares 3 ganger, så får du tilbake den gamle styre metoden for RE 1, prøv dette det er kult :o)

yami kim: De nye kostymene må lastes ned hver for seg, de heter costume pack 1 og costume pack 2 :o) Gjør du dette kan du styre alle i Mercenaries Reunion :o) Lykke til :o)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!