Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag bestemte jeg meg for å dra frem ODST å spille litt campaign på heroic for å få achivmenten for å ha gjenomført spillet på heroic. men nok om det.

etterpå så tok jeg å så gjennom en film fra da jeg spilte og oppdaget noe ganske merkelig. det var en grunt med "digre bein*" og syntes det var så kult at jeg bare måtte ta bilde av det. denne grunten må enten ha trent noe inn i he!#$@te eller tatt steroider. dømm selv.

(*egenlig bare en slags glitch med at grunten stod oppå en død brute)
Per aspera ad astra
  • 0
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Haha, awesome!
Riddle me this
  • 0
ja det er
Per aspera ad astra
  • 0
det heter ikke glitch hvis det ikke er en feil med spillet. kult bilde forresten.
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
takk takk hehe
Per aspera ad astra
  • 0
Haha, nice

Glitcher og lag'er kan faktisk være morsomme også
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Skikkelig harding!
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Hadde jeg sett en slik Grunt, hadde jeg kastet SMG'en min og løpt som F#$%, for det DER var skummelt (og morsomt)
  • 0
Haha, kult bilde
  • 0
Hahaha! Han skulle vel prioritert å trene andre deler av kroppen også, ikke BARE bena. xD
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
haha ja. store ben og små armer, nesten som en T-Rex
Per aspera ad astra
  • 0
lol
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Uhm... en brute som ligger på bakken med en grunt som står oppå den? Sett dette før -.-
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hehe. Den var ny. Takker for at du tok deg tid til å vise oss andre det morsomme bildet

Jeg tror egentlig det er en skjult melding fra Bungie om at Halo 4 skal handle om at det er én grunt og én brute igjen som må parre seg for å lage en monsterhær med grunts on steroids
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
@famouskenneth:

Kalles ikke det der en feil med spillet? Når fiender kan stå gjennom kroppen på et lik, er ikke det da en feil med spillet? Eller tror du at det skal være meningen?

On-topic:

Det var et veldig tøft bilde du hadde der. Jeg fikk meg en liten latter, jeg ;)
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
takk petrol
Per aspera ad astra
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!