Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja... tittelen sier vel alt.... Den jævla PS3'n min digger å leve sitt eget liv til tider. Jeg har problemer med denn, og det har jeg hatt en stund også.

Problemet oppstår når jeg spilelr Red Faction: Guerrilla på online modus. Det går greit, helt til jævelskapen bestemmer seg for å gjøre som dennj selv vil, og spillet fryser. Dette skjer vanligvis når jeg er i et party, usikker på om det skjer ellers... Ihvertfall, så fryser spillet seg, jeg kan ikke gjøre damn-dritt og må restarte konsollen.

Hvis du nå som bloggleser sitter å tenker: - jeg tror jeg vet hva problemet er, så vær så snill kjære leser: FORTELL MEG HVA I HÆLVETTE JEG BURDE GJØRE!!!!
No Rock'n Roll, without sound in the soul.
  • 0
Gå og drikk et glass melk. Da går nok alt bra, skal du se
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Drikk Melken din du
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Haha
No Rock'n Roll, without sound in the soul.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Melk er sunt, men ikke i for store mengder. Husk det.
Riddle me this
  • 0
Oh noez, spillet ditt fryste seg. Ellers noe nytt?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
før når jeg spilte bad company 1 frøs det seg av og til. Då bare sa eg någen stygge ord te ann skrudde ann av og gjekk te den trofaste pcen heller... men pcen plager meg... ekle vista...
  • 0
Sjekk plata for fingermerker, riper etc.

Hvis den ikke har riper/fingermerker, så prøv å gjenoppbygge systemet via den hemmelige recovery menyen som vist her
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Derfor kjøper man xbox 360 og halo
  • 0
Er nok riper i plata som gir fryseproblem.
  • 0
It's better to be pissed off than pissed on
Fem-stjerners medlem
  • 0
Ro deg ned, så ser du etter riper, fingeravtrykk eller noe på CDen. Om du finner noe, så fikser du det. Om det ikke er noe, så er nok CDen eller kanskje PS3en ødelagt. Om den er det, så sender du den på reparasjon.

Ellers så kan du også gå på denne siden:
http://tinyurl.com/y8oyesn
  • 0
@Fattigmann
LOL!
Det er noe av det artigste jeg har lest hele uka.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
  • Suzy
  • Suzy
Vent nu berre du til du blir ordentlig forbanna, så tar du heile driten og hiv den på have!!!
.....c;")....
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Høres ut som et problem med spillet, ikke selve maskinen. Det samme skjer med meg når jeg spiller Fallout 3, så jeg tviler på at det har noe med konsollen å gjøre.

Søk på google om flere har hatt slike problemer.
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Takk for hjelpsomme tips , og noe morsom og eller usakelig tekst xD
No Rock'n Roll, without sound in the soul.
  • 0
Som BrUS sier: Fallout 3 er et spill som fryser ofte i forhold til andre spill, så det kan være problemet.

Dannynatal: Øøøh.... Nei? ^^
..let there be guitar.. and there was guitar..
  • 0
Altså, for å være seriøs et øyeblikk så har det skjedd med ett spill for meg: Midnight Club: LA, så det er nok selve spillet som er ustabilt..
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
da er det kanskje kopi'n min av spille som er f'a da... trur ikke cd'n var herpa... jaja, bad luck! de andre PS3 spillene mine funker jo fortsatt da
No Rock'n Roll, without sound in the soul.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!