LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      og det er Nuke booster ja du leste riktig det er Nuke bosster grrr jeg hater dem men^^ jeg vet ossen man får knærta dissa jævlene, og åssen man gjør det er at du må gå på free for all og mest sanynlig vis møter du på dem det beste om du kan se at dem skal Nuke booste er at dem har lik Clan tag så de fleste nuke booster har Coold blood og ninja, tilleg silincer og muligens heartbeat sensor. det beste DU kan gjøre er at du trykker på spectat sånn over sikt sånn at du kan se dem så får og ikke bli opptaget så ha den samme class som dem du trenger ikke samme våpen men du skjønner hva jeg mener så når du har det samme class og når du har finni dem så kan du være litt slem og drepe dem på 22/23. så det er det jeg gjør så Good Luck to kill the booster
      Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
      • 0
      Stopp.
      Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
      • 0
      Stopp?
      Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
      • 0
      • BrUS
      • BrUS
      Skal man ha en Nuke må man gjøre det skikkelig. Har hørt om slike folk, men har ikke møtt noen selv. Bare drep og plag dem
      Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
      • 0
      Det er det jeg gjør
      Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
      • 0
      3 små blogger på 1 dag? Litt drøyt kanskje?

      On topic: Boostere kan gå å suge k*lla mi!
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      Jeg vet men jeg hadde lyst
      Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
      • 0
      Ja. Stopp å drep meg. Jeg booster hele tiden. Har hittil fått 238 nukes.
      Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
      • 0
      Vennene mine booster. Mest på grunn av at de ikke klarer å få Nuke på egenhånd (virker det som).
      Rett meg om jeg ikke tar feil...
      • 0
      Frindly fire ooooo du fortjener og død xD nei da du vet at folk faktisk finner deg og dreper deg (på spillet alså
      Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
      • 0
      Folk som booster fortjener å dø.
      Fordi de kaller deg "n00b" hvis du ikke lar dem booste.

      Det som er så dritt på PS3, er at du ikke kan joine gamet til noen du bare har møtt - Du MÅ bli venn! Og da kan jeg ikke drive med... Booster Justice.
      Did you know? John Dies at the End.
      • 0
      Kjekt å plage nuke boosters. Ta på SitRep og du kan se hvor de spawner! Og så når de leaver en game så følger du etter dem
      "When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
      • 0
      Det jeg ikke liker med MW2, er at det ikke er som Bad Company 2

      • 0
      Jeg skal fortelle deg hva jeg hater.. At DU, legger ut 3 SMÅ blogger på EN dag.. Greit at du syns det er morsomt, men tenk litt på andre folk..Her skriver du en 6-7 setninger og poster som blogg..Igår f.eks la du ut en blogg som dyttet F0xhunter sin superguide ut av forsida.
      F0xhunter sin var en meget utfyllende og nyttig guide, som han brukte over 2 timer på å skrive.

      Din blogg var på rundt 5 setninger, skrivd på sikkert et kvarter (Dysleksi medregnet, JA jeg vet du har det)

      Det er litt(les: veldig) kjipt for F0xy-b0ii at hans guide blir borte fra rampelyset..

      Please, stop
      Fem-stjerners medlem
      • 0
      Forstod ikke mye der
      Everyday I'm Hustlin'
      • 0
      Du må lizzom booste ellers så går det likzom ikke annn på en måte
      you wanna come back to my place and play my station?
      • 0
      @fattigmann: Gutten må vel få skrive om det han vil? Å være på forsida kan umulig være så mye stas... Dessuten har vel vår kjære revejeger mange venner som får vite om bloggen hans

      Btw, alebre: Dette kunne også fått plass i MW2-tråden... Prøv å tenke ut et mer interresant tema neste gang ;D
      "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
      • 0
      @fattigmann: Jeg ser hva du sier.
      Jeg skulle også ønske hans superguide forble på siden, for det fortjente den, pluss at hvis han er på førstesiden, veit jeg hvor jeg har ham. He may be hunting me, but he ain't getting me!
      Hva er det egentlig som definerer deg?
      • 0
      Hva med Battlefield: Bad Company 2 Spiller det nå selv og digger spillet online med 32 spillere samtidig
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Og Bernt er på plass med propagandaen sin...

      Btw, hvorfor klager alle om denne plassen på forsida?
      "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
      • 0
      Oi. Det var en lang setning.
      • 0
      Ingenting er dårlig på MW2!
      • 0
      Siterer NoSerpent:
      Ingenting er dårlig på MW2!


      *host* Fanboy *kremt*
      Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
      • 0
      Ingenting er dårlig på MW2!

      Skaff deg noen sterkere briller gutt.
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      • Ine
      • Ine
      Siterer NoSerpent:
      Ingenting er dårlig på MW2!


      I lol'd.
      Riddle me this
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!