Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

...divertido

Nå har jeg hatt hele dagen til å lage ett foredrag som skal framføres muntlig imorgen. Dette er en prøve for eksamen som jeg skal ha til Juni tider.
Jeg kom opp i spansk. Ikke akkurat en drøm. Så fikk jeg oppgaven om å skrive om en uke, på spansk og nevne 2 aktiviter hver dag på spansk.

Det er ikke akkurat drømmen, når jeg ser JTB få Samfunnsfag, som er drømmefaget...

Så nå er jeg sliten av all spansken, så nå fikk jeg lyst til å lage en blogg over hvor synd det er på meg... Buhu...

Så jeg gjør meg klar til å framføre for sensor og læreren min til klokka 13:15 i morgen... :(

Ønsk meg lykke til

Btw. Teksten som er titlen er ¨Mitt navn er Anders, og spansk er ikke veldig gøy...¨ :D
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Ahh, ich habe deutsch im schule, und ich geforstår nicht..Aber ich night rötzig bin...

Ahh, jeg har tysk på skolen, og jeg forstår ingenting..Men jeg er ikke forskjøla
Fem-stjerners medlem
  • 0
Haha
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg har hatt spansk i 2 og et halv år og jeg klarte knapt forstå hva tittelen sa xD
Spansk er i mine et ulogiskt og merkelig oppbygd språk og pga. svak spansk opplæring på skolen mislikker jeg språket sterkt, neste år blir det tysk.
  • 0
Me llamo Øyvind.
Tengo dieciseis años y vivo en Trondheim.

Er egentlig det eneste jeg kommer på nå sånn i farta etter snart fire år med spansk, selv om jeg klarer å karre til meg 5 hvert eneste år =)
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
spansk er jæverlig kjederlig.
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
Sabes que? La proxima vez que quieras decir algo asi mejor callate! Tambien hay gente que entienden español que léen a Gamereactor. @&%#!!!

Hilsen en sur meksikaner!
  • 0
Enig med dere.

Me llamo Anders, tengo quince años, vivo en Drøbak. Vivo en casa con mis padres. Me casa es blanca.
Actividades es balonmano

Imponert av meg selv nå ass
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Spansk er kjeeedelig
  • 0
Bumpump. Jeg kom opp i tysk på prøveeksamen på ungdomskolen, så jeg vet omtrent hvordan du har det. Jeg fikk 2er i tysk å... Og karakteren sto som toer når jeg var ferdig.

Lykke til gutt, måtte spillene være med deg!
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Takk, mobil. Setter jeg veldig pris på
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Spansk er noe dritt, spesielt når læreren ikke kan noe selv.
Lykke til da!
  • 0
jeg kan spansk, også har jeg det på skolen, så derfor får jeg en gratis 6'er på kortet lykke til btw
  • 0
  • Ine
  • Ine
Har tyskprøve i morgen... Jeg SUGER i tysk, men får 5-ere og 6-ere på de fleste prøver Jaja, så lenge jeg ikke kommer opp i tysk til eksamen, er jeg fornøyd!
Riddle me this
  • 0
Kom opp i spansk eksamen i fjor - jeg ble midlertidig emo Har en blogg om det.

Kondolerer!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Ine Lofthus: Har tyskprøve i morgen... Jeg SUGER i tysk, men får 5-ere og 6-ere på de fleste prøver

Lol, snakk om å suge.
Love will tear us apart.
  • 0
Spansk virker kult å lære. Jeg har nettopp begynt å lære engelsk. Det er digg!
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Lykke til! Hvis jeg kommer opp i spansk kommer jeg til å drepe noen.. >_<
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Jaja, jeg jobbet 8 timer selv jeg, og jeg har timet den til 10 min, og vi skal ha 7-15 minutter ;) Så får håpe det går bra da Du er så heldig at du får et fag som jeg vil ha fått 6 uannsett ... Jeg har så flyt om den kalde krigen
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Kom opp i samfunnsfag heldigvis! Fikk velge to konfliktfylte land i moderne tid og snakket en time i strekk om Sri-Lanka og Afghanistan... 6 all the way bitches!
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
Jeg fikk jo spansk som sagt i bloggen, og så klart gikk det til helvete. Fikk 3er -.- Jeg er så irritert at jeg ikke fikk samfunnsfag. Der vet jeg at jeg ville fått 6
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Håper for all del ikke jeg kommer opp i spansk. Faget er sinnsykt vanskelig. Skjønner ikke hvorfor jeg valgte det...
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Spansk?! Shit! Spansk høres vanskelig ut. Jeg habla no espanjol...deluxe!

Lykke til. Skal krysse fingre og tær og hår og negler. Håper det hjelper.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Syns spansk er lett, jeg. Er bare å kunne verb og uttale så fikser jeg meg sekser på hver framføring ;D
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Én ting er at spansklæreren ikke kan spansk - en annen ting er når spansklæreren ikke kan norsk!! Slik er det for oss
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!