Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dagen startet med enda en stressende togtur inn til hovedstaden. Fra oslo s gikk jeg strake veien mot Gamereactors kontor, og idet jeg rundt hjørnet mot kontoret, møtte jeg på en lys våken Magnus. Da vi kom på kontoret viste det seg at Jon Cato allerede hadde ankommet og hadde begynt å arbeide.

Jeg startet umiddelbart med en ny oversettelsesoppgave, denne gangen fikk jeg i oppgave å oversette forhåndstesten av Hunted: The Demon's Forge fra den danske redaksjonen. Etter et par timer fikk vi besøk på kontoret og Jon Cato og Magnus tok en liten pause og hygget seg med vår gjest, som Magnus og Jon Cato begge har jobbet med i deres periode i Akersmic og Spiderman.

Mens de hygget seg skrev jeg ferdig beta testen, og like etterpå gikk vi ut for lunsj. Vi endte opp på Mc´Donalds hvor det ble fortalt vanvittig mange morsomme historier over bordet, over noe mye bedre enn en fiskemiddag, nemlig hamburger og en maaasse ketchup. Bare for å igjen nevne det Keycatty, salt og pepper går ikke ut på datoen, men mister muligens aromaen ifølge Magnus.

Tilbake på kontoret begynte jeg å finne stoff til community sidene som jeg har fått ansvaret for, og resultet av dagens økt kan dere lese i Gamereactor 76 som kommer i midten av april, i tillegg til en annen oppgave som dere er så heldige å få lese når bladet kommer ut.

Det er helt herlig å sitte å høre på dialogen mellom Jon Cato og Magnus, som rett og slett er en samtale mellom to brødre som veldig ofte er uenige. Praten gikk om fotball og temaene sør-afrika og litt mobbing av bortedraktene til Newcastle, som tilfeldigvis er favorittlaget til Jon Cato. Gjett hvilken sørlending som startet denne lille terginen.

En strålende tak og jeg gleder meg til morgendagen her jeg sitter på toget og oppdaterer bloggen etter Jon Cato og Magnus sine prinsipper. Det skulle bare mange da Jon Cato var så hyggelig å gav meg en Gamereactor t-skjorte i dag. Takk Jon Cato!

En strålende dag på verdens beste kontor med verdens beste folk som har verdens beste jobb! Håper jeg får vaske gulvet i morgen! Da skal jeg også ta med kameraet mitt, så jeg får tatt en masse snikbilder og fitpics av JC og Magnus!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Du er heldig du!
  • 0
Høres ut som en super dag! Kos deg videre!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
heldiggris
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
...fffffffffuuuuuuuuuuu

Neida, men ta noen bilder av selve lokalet da, det er spennende å se for en vanlig GR bruker

GLHF Videre
Fem-stjerners medlem
  • 0
Du er såå heldig!" >_<
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Kommer ikke over hvor heldig du er. Jobb på Gamereactor i arbeidsuka må jo være det beste enn kan få.

Forresten, bortedraktene til Newcastle ER jo stygge.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Jeg misunner deg så mye at du ikke kan forestille deg det engang...

Men som fattigmann sa, ta noen bilder! Hadde vært morsomt å se hvordan lokalene ser ut og slikt
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Glemte å skrive at jeg oversatte beta testen til Hunted: The Demon's Forge, flott om dere leser den!

Det er helt herlig å arbeide her, og jeg skal ta litt bilder i morgen og lage en liten blogg om kontoret ja
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Spennende arbeidsuke! Mye bedre enn min planlagte på Spaceworld >.<'
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Kos deg du, heldiggris.

Forresten, noen skrivefeil jeg så når jeg leste:

En strålende tak(k) og jeg gleder meg til morgendagen her jeg sitter på toget

Det skulle bare mang(l)e da Jon Cato var så hyggelig å gav meg en Gamereactor t-skjorte i dag.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Haha, ja det ble noen skrivefeil. Ikke bare, bare, å skulle skrive når man sitter helt presset inn til vinduet med kraftige folk rundt en.

Takk for kommentarer folkens!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!