Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Endelig ferdig på skolen, det er fredag og ser fram til en avslappa dag. Jeg kjører til en klassekompis og vel inne skrur han på ps3-en sin og ser litt rundt i PSN butikken. jeg spørr om han gidder å gå innpå Rock Bands siste utgivelser etter som jeg er stor fan av Rock Band og spiller ofte med besøk helst.

Da ser jeg det. Det står "Bad Romance". Jeg aner uro og ser på artist og til min forskrekkelse ser jeg Lady Gaga! Jeg vet ikke om jeg skal gråte eller le. Hvordan kan Rock Band gå så lavt? Jeg har alltid likt Rock Band fordi det er Rock, ekte og rett og slett kult! og nå ødelegger Harmonix mye av den respekten de fortjener.

Men rett skal være rett.. Jeg er glad for at dere Rock Band spillere som også liker Lady Gaga skal få låv til å spille Bad Romance, Poker Face og Just Dance... definitivt ikke et kjøp fra min side.

er alikevel litt skuffa :/
  • 0
Hehe Pop Band xD
  • 0
Lady Gaga eier hardt. Det er kunst mann.
Men har absolutt ingenting å gjøre i Rock Band.

Guitar Hero<3
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Lady Gaga kan ikke regnes som musikk. Det er bare noen ord, en kjedelig rytme og MASSE redigering. Pluss en stygg dame med mannestemme...

Lagt til 2010-03-19 15:31:
Harmonix synker lavt her...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Skjønner hva du mener.. Lady Gaga har vel lite å gjøre på noe som heter noe med ROCK!

Men det spørs om det slår denne da.. Blant låtene jeg lasta ned av band hero til GH: "Wannabe" med Spice girls. Tenk deg..mine utrolige kuuule gitarduder må synge noe slikt... Uverdig...huff.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Poker Face er jo jævla artig på ekte gitar iallfall...
  • 0
Du får ta South Park versjonen av Poker Face som en trøst da vettu ;)
"I don't have a license to kill... I have a learners permit!"
  • 0
Fikk selv sjokk da jeg så dette, og gitardelen er egentlig synth delen i låten, siden den har minimalt med gitarspilling. Trommene og vokalen er det eneste som passet noe særlig for båe Bad Romance og Poker Face. Men dette er en stor skuffelse, og en latterlig bruk av et spill med såpass potensiale!

Nei gi oss brukere Nightwish låter, så kjøper jeg de på flekken og låser meg fast foran tv'en
  • 0
Gaga er ikke musikk engang!
Uff!
Er så jævla skuffa av dem...
  • 0
geh...
...
  • 0
Veldig til spisse dere var mot GaGa da. Det er jo musikk for svingende. Lady GaGa sin musikk er ikke noe for meg, men jeg kan inrømme at sangene hennes er fengende og rytmiske.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Huff, en artist som tror at over-orgasmiske effekter og clusterfuck-kostymer gjør henne til artist... Det er bare definisjonen på fiasko. Derimot svelger så mange dette oppkastet at det er helt trist, men Rock Band-fans... Går de virkelig på dette her?

Den eneste låten som har noe originalitet i seg er den der "Pokerface", men det betyr fremdeles ikke at hun er noe "geni" som hun synes hun selv er.

Nei... er dette fremtiden for Rock Band, da sier jeg fy-fy til Harmonix
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
south park versjonen er ihvertfall same sa bra
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
Oiii Gaga er vel kanskje ikke rock nei...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
@ Balrog

ja tenkte jeg skulle sjekke den ut ettersom Cartman ruler Gaga's stemme

og Cboy: Kanskje noen mener de er bra men de hører fortsatt ikke hjemme i Rock Band. ser for meg hvordan du går fra å spille Foo Fighters og Rise Against til å avslutte en knall konsert med Bad Romance xD
  • 0
Jeg ble vel også mildt sagt sjokkert når jeg leste dette... La oss håpe dette er siste gangen de slipper ut noe lignende!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
  • Solx
  • Solx
Kunne passe i Band Hero? Nei.... Kanskje? Har ikke hørt låta av en merkelig grunn
L. Do you know Death Gods love Apples?
  • 0
tror det er best slik ;D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!