Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg sitter på youtube også ser jeg call of duty modern warfare 3 premiere, så tenker jeg at det bare er bullshit. også er det ikke rickrolled men en helt ekte titt på det nye spillet som kommer ut om veeeeeeeeldig lenge. Det så litt dårlig ut nå, men det kan være siden det var en veldig tidlig versjon av spillet. Men jeg har finnet ut noe jeg hater, at treninga er veeeeldig lang:?
jeg hater treninga i cod, men hvis noen lurer på hvor jeg fant den er linken her:
http://www.youtube.com/watch?v=A5tRNs2X5Q4
  • 0
Er du seriøs nå?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
this is some fake shit, and i hate fake shit.
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
Du vet at dette er fake? Hvis du ikke vet det må jeg desseverre si at du har driti på leggen...
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
jeg så en film... the onion channel bare masse bullshit. dette er bullshit herregud ser du ikke det? tror du at spillet handler om å sitte rundt der så man begynner i mw2 og klage...
  • 0
Lol wii kontrollen i filmen haha
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
The onion er en kødde grie
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
ok, litt pinlig men, at jeg ikke så at det var fake
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Haha, ja det burde være pinlig for dette er jo helt opplagt fake. Men pytt-pytt, det går bra
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
jeg tviler på at det er ekte. og vis det var tror jeg det ikke er noe morsomt og stå i ti timer og reparere en HUMVE.
men som sagt det går bra
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Ehhh......

Dette er bare ment som kødd
Living so the last night feels like a past life
  • 0
dette er kun en fan made trailer ingenting mer
The cake is a lie
  • 0
Haha, det var en morsom parodi!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Du har bare lagt til våpen og kart å sånn til en film Faunvik!!!!!!!!
  • 0
The Onion er en avis og et nettsted i USA som lager falske morsomme nyheter. Alt sammen er bare kødd, men det er morsomt å lure andre som ikke har hørt om The Onion med link til nyhetene deres. De har også en egen TV-kanal som også publiseres på Youtube som dere ser.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!