Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Koffeindrikker, også kjent som energidrikker er guds gave til gamerne. De holder deg våken, smaker godt og kommer i überkule bokser. De fleste har erfaring med koffeininnholdige drikker, om det er Burn eller kaffe, så har veldig mange smakt slike drikker. Men det finnes personer som ikke har tatt del i denne utrolig heftige delen av livet, personer som meg, fattigmann.

Inspirert av Crazy Eyed Gamer93 AKA Eivind, skal jeg, den mystiske fattigmann gi dere en rekke anmeldelser av Energidrikker som Burn, Pure rush, Red Bull og diverse andre. Jeg skal gi karakterer i følgende kategorier: Utseende (boks og innhold), Smak , Effekt, størrelse og pris på en skala fra 1 til 5.

burn

Du har hørt om den, du har sett den i butikken, kanskje du har smakt den. Uansett, her kommer en anmeldelse av den.

BOKSEN.. er svart med en oransje flamme og rød skrift, den leker med øyet og er en fryd å se på. Designet er veldig bra og gir deg lyst til å ta en slurk av drikken. Drikken er rødlig og ser veldig eksotisk ut.
Burn kommer på 250ml og 500ml bokser. Den lille koster 20kr på Easy24, den store er jeg ikke helt sikker på(glemte å sjekke)

Boksen får en 4'er av meg.. Den koster litt mye, men er absolutt et godt kjøp.


SMAKEN.. er veldig god, på boksen står det guarama, er litt usikker på hva det egentlig er. Men den smaker søtt med en liten stikkende smak. Smaken er jo det viktigste ved drikken, og jeg føler burn består med glans. Nå skal jeg være litt forsiktig med å hive rundt meg med 5'ere enda, da jeg ikke har smakt andre energidrikker enda.

4'er fra meg

EFFEKTEN.. er bra, jeg føler meg mer våken nå, vel en halvtime etter jeg begynte på drikken enn før.. Jeg hadde også litt vondt i hodet, men dette er nå helbredet. Jeg skal ikke gå ut og si at burn har helbredende effekt, men den funka hvertfall mot hodepinen min.

5/5 :D

KONKLUSJONEN.. er at burn er en velsmakende energidrikk som vekker deg, og holder deg våken til en vettu pris. Godt kjøp.
4+

Følg med for flere deler, konstruktiv kritikk mottas med glede :)
Fem-stjerners medlem
  • 0
Artig å lese! Gidder du å anmelde Pure Rush? <3
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
20 for den lille??? På Ica Maxi får jeg tak i en stor for 20 kroner.

Digg anmeldelse. Burn er god den, men jeg synst alle energidrikker er alt for søte. Mye søtere enn brus. Men de er alikevel ekstremt gode noen ganger, spesielt til kebab.

Blir faktisk ikke mer våken av energidrikker. En gang helte jeg i meg to batteryer klokka 2 på natta, og jeg merka ingen ting til dem. Ble bare litt trøttere...

Gidder du å anmelde Battery eller? En undervurdert energidrikk.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Grei den her, men begynn med med store bokstaver...

Btw, hvis jeg ikke husker feil så er det ikke lurt å drikke så mye energidrikk når man er gutt. For skrittet, den krymper eller... Hva skal jeg si..? Skrvulmper innover... (Wut?)
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Periso: Wtf? Kødder du?
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Neeii... Men er ikke helt sikker. For å være helt sikker så er det lurt å ikke drikke så mye energidrikk. Hold deg til vanlig og god brus
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Haha;) Jeg drikker ikke så mye energidrikker da. Ble mest på lerskole i 7. (Helt til vi ble tatt! XD)
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Burn er digg, en av de få energidrikkene jeg har smakt og liker. God blogg!
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
En god anmeldelse, jeg har smakt en haug med energidrikker. Og Burn er vel blant de beste, selv om min favoritt er en energidrikk ved navn Monster Energy. Tror ikke du får den i Norge, jeg må kjøpe den i Sverige Link til bildet av boksen: http://www.americansweets.co.uk/ekmps/shops/statesidecandy/im
ages/monster-energy-drinks-uk--242-c.jpg

Og btw...du er uheldig som må kjøpe en liten Burn til 20 kr Jeg får den til rundt 14 kr
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Er ikke så glad i Burn, har mer smaken for Battery, Shot og RedBull!
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
LoL Periso, det er bare rykter ;)

jeg tror jeg tar for meg pure rush AKA rape rush neste gang
Fem-stjerners medlem
  • 0
Sikkert nok, men jeg holder meg fortsatt unna energidrikker. Kanskje jeg tar maks 2 i måneden.

Btw, brus (for min del) er bedre enn energidrikker.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Monster er digg.

Er utallig mange gode og litt undervurderte drikker der ute. Dark Dog, x-ray, Rockstar (kanskje litt kjent da) Red thunder, Hype, Cocaine, Nitro, Semtex for å nevne noen få. Noen av disse må du vell til sverige for å kjøpe, eller kanskje lengre
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Morsomt å lese!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
I just couldn't care less.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
  • Ine
  • Ine
Mad Croc, Monster og Red Bull er vel mine favoritter. Selv om Burn, Battery og Pure Rush er gode de òg Bra anmeldelse ^^
Riddle me this
  • 0
Warwigan1: ÅÅ Dark Dog
Hadde helt glemt den, har ikke sett den noe sted siden jeg var 10 år eller noe
Hva har skjedd med den? Den er så så satans god, tror det er den første energidrikken jeg drakk
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Selv er jeg ikke så veldig glad i energi drikker, men må si BURN faller veldig godt i smak! Veldig søt og deilig smak, men prisen er litt for drøy :/

Siden jeg ikke er så veldig kjent med energi drikker, kommer jeg til å trenge hjelp fra dine anmeldelser!

Veldig kul anmeldelse! Venter spent på neste del
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Heller mer og mer mot Burn nå. Det smaker litt for søtt, men med tanke på at 0,5 L Burn koster det samme som en 0,25 L Red Bull... Så

20 Kroner her, forresten. 15 for en liten Burn. Må forresten slenge på at noen kopper espresso funker ganske bra i de sene nattetimer
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Burn er den beste etter min mening, men jeg drikker det bare for smaken, den har ingen effekt på meg :/
det gjelder vel også alle andre energy drinker -.-
  • 0
Elsker Monster av hele mitt hjerte, kjipt at man må til Sverige for å kjøpe den,, håper det snart blir union med sverige igjen
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Du burde ha en del av disse ute før The Gathering om en uke
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Takk for kommentarer.. Mulig del 2 kommer allerede i kveld, det blir isåfall Rape Rush

BTW, de små bokstavene i tittelen og på hver kategori er med vilje..Vet ikke hvorfor, men er ihvertfall jort med purpose
Fem-stjerners medlem
  • 0
Jeg ville delt inn med litt fet skrift i overskrifter slik at det ble litt ryddigere
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Elsker Burn

Dessverre får jeg ikke lenger rushet jeg fikk da jeg kjøpte den som "mindreårig". Damn you age!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!