Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg liker best Red Bull, den gir deg vinger.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Usj! Red Bull er ikke godt. Jeg liker Burn, Pure Rush, Shot og ikke minst Urge Instense!

Hvorfor har ingen nevnt Urge Intense? Den er driiiit god og er 0,5 liter, pluss at den er bedre og billigere
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Ehm. Smaker ikke alle energi-drikker akkuratt det samme? Smaker helt likt!
Nerdedrikk.
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Fett er det aldersgrense?
"Doh!"
  • 0
Friendly Fire: Det er sikkert fordi energidrikk er for sterkt for deg. Du er 11 år gammel og syntes det er nerdedrikk...

The Gamer 459: Du er 10 år gammel. De fleste butikkene ville solgt deg det, men noen har en selvlagd 13 års aldersgrense ...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Burn er deffinitivt første valget, er ikke den tilgjengelig blir det Urge Intense. Synes foresten 500ml Burnen smaker litt mindre enn 250ml Burnen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Ine
  • Ine
dsn: Smaker de ikke akkurat det samme? Selv foretrekker jeg 250ml av praktiske grunner.
Riddle me this
  • 0
Jeg synes ikke de smaker det samme, kan være jeg som har slappe smaksløker, men jeg velger å tro at mesteparten av den består av noe som får det til å virke som om det er mer....bedre kjent som tilsettningsstoffer...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ikke glem Pure Rush, den er litt god.
  • 0
Ikke glem Pure Rush, den er litt god.

Ah, den er digg. Spesielt den røde.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kaffe er konge!!!
Men vann er best.
Hva er likheten med en pave og et juletre??? Bjellene er bare til pynt!!!!
  • 0
Glemte seff å kjøpe Pure Rush, så får ta den imorra, hvilken farge ønsker folket å få anmeldt? Rød eller grønn(gul?)
Fem-stjerners medlem
  • 0
Rød=Leirskoledrikk! <3
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Sjekk sukker innholdet i energidrikker.

Urge sin energidrikk har et drøyt innhold!
Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful
  • 0
Myown: Jupp 1/5 eller 1/4 eller no? xD
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Er ikke for sterkt for meg nei.
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Hva er egentlig den sterkeste(den med mest energi) energidrikken der ute?
Noen som vet?
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Wired X-505, virkelig, IKKE drikk mye av den men den er umulig å finne

Cocaine og "Redd Bull shot-x" er også temmelig kraftige
Les en bok, pok en snok!
  • 0
burn e 72% sukker
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Morsom anmeldelse, disse må du lage flere av for min skyld
War, war never changes
  • 0
Morsomt, men jeg drikker lite brus og energidrinker. Det går heller iskaffe eller vanlig kaffe om jeg er veldig trøtt på f.eks. skolen.
Kålroten
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!