Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

ja vis du så på god morgen norge og er konfermant så vet vel dere at i dag så har vi gått fra hus til hus og spurt om penger siden jeg ikke har sett noen blogger utrolig nokk ikke om dette temae så tenkte jeg at jeg kan steppe in;).

så i dag kl 5 så fikk vi ut delt børse og noen id kort og alt det der egnetlig følte jeg at jeg var litt stolt der jeg gikk får vær penge du gir så hjelper du ET land som ikke har det like bra som oss eks vi fårurenser sånn at det blir klimaendringer og hvem blir ramma hardes jo det er de som er mest fattige og det er ikke rettferdig di som har kristlig konfermasjon vet hva jeg snakker.

men der gikk jeg litt stold rundt i gata gikk på døra og tigga etter penger nei da spurte pent og jeg ble kanse sur når folk sier: nei har ikke penger eller sier nei vi skal ikke gi noe eller gir meg 1 kr men det er noen jeg ble rett og slett drit sur på sikkelig mangel på repekt jeg vet jeg har skrivd noen eks men diss her synes jeg tar kaka eks: jeg spør: vill du bidra til kirkens nød hjelp? drit ungen/mann sier: nei jeg gidder ikke
jeg spør: vill du ha lapp da? dritten sier : NEI jeg skal ikke ha noe, mens jeg står det som et STOR spørsmåls tegn.

og en ting til jeg ringte på vent og sa det med et smil, jeg sier: Kirkens nødhjelp? manne sier: NEI og smakk så smeller han døra i gjen og låser døra alså LÅSER DØRA WTF sånna folk gjør meg sur men det var også mange hyggelig folk som letta på smile bånde så her kommer hovedspørmålet:
har du bidratt gitt noe eller blitt med på noe lignen aksjon skriv det i komentar felte er du grei:)
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Gikk å samlet penger på søndagen jeg
  • 0
Jeg låser alltid dørene etter at jeg får besøk på døra, enten det er en kamerat eller en bøssebærer. Betyr ikke at jeg er ugjestmild og kynisk for det. Det er heller ikke noe galt i å si nei, man er ikke frekk om man gjør det. Det er ikke obligatorisk å gi penger til en hver organisasjon som dukker opp på døren.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
så bra da;) da har vi noe til felles xD

Lagt til 2010-03-23 20:35:
The heretic: jeg har ikke noe mott at folk sier nei men måten han sa det på og jeg fikk ikke forklart meg så jeg er ikke helt enig man kan si nei takk men det han gjore var sånn jeg spurte sikkelig pent sånn krikens nødhjelp men han sa sikkelig sånn NEI på en litt stygg og fornema måtte også smalt han døra det gjør meg litt sur på grunn av han kunne ha hjulpet noen med 1 kr eller opp over så jeg må få lov og reagere som jeg vil jeg synes det ossen han sa det på også han gjore det på var rett og slett urettferdig.
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Jeg gikk idag, fikk 3 tusen!!!! Ikke for å skryte, men det var den beste bøssa i klassen.
Vel, det var vel å skryte?
Hva er likheten med en pave og et juletre??? Bjellene er bare til pynt!!!!
  • 0
samlet i dag og fikk inn en del tusen men er ikke sikker på hvor mye
Per aspera ad astra
  • 0
jeg fikk vel 1150 men til samenlagt 8350kr
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Guess what? Jeg ble historiens første bøsse ødelegger.. Mista bøssa 2min etter jeg fikk den. Haha...
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Gikk meg børse ifjor. Konfirmasjon-greier. Var nesten bare gavmilde folk der jeg gikk.

Men seriøst, hva er vitsen med å låse døra? Tror han at du skal bryte deg inn og tigge etter penger eller? "Change"?
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
hehe vet ikke han var dum så jeg la en lapp i postkassa han og stakk
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Samme her, fikk brus og pizza etterpå da
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
vi fikk pølser og kake^^ og mamma hadde lagd kaka og den var god skal jeg si deg
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Jeg gikk også møtte masse hyggelige folk.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Jeg gikk også for noen timer siden Nesten ingen som var hjemme på ruten vår da, så jeg fikk bare 500. Måtte gi 100 selv siden jeg følte det var for lite...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Gikk i fjor men da jeg skulle til et hus cirka ved Sogsti, i Drøbak (Frogn kommune) møtte jeg en STOOOOR hund, den var bak et gjerde da, den hoppet opp og ned og var helt i ekstase. Den hadde kanskje det morsomte, døveste og mest nydelig blikket da.

Den så helt dopa ut x)
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
haha;)
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Husker jeg gikk med bøsse i fjor, men jeg konfirmerte meg borgelig, så vi samlet inn penger for Redd Barna(hvis jeg ikke husker helt feil). Og det var faktisk litt digg! En kamerat av meg og jeg lå og halvssov på en nydelig liten skråning nesten hele dagen, men vi fikk inn en del og det kjennes veldig godt ut etterpå
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
Vel, jeg gikk for kreftforeninga. Eller... jeg SKULLE gå for kreftforeninga, men visse........ faktorer....... forhindret meg i å gå *lettere irritert*

Uansett... Alebre, gjør meg en tjeneste. Neste gang du har tenkt til å blogge, så skriv et utkast og PM meg den, så kan jeg godt rettskrive teksten for deg.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Jeg er ateist, så jeg gikk i konfirmasjon på rådhuset.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Uansett... Alebre, gjør meg en tjeneste. Neste gang du har tenkt til å blogge, så skriv et utkast og PM meg den, så kan jeg godt rettskrive teksten for deg.

God ordning, på den måten vinner alle ;D
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Hyggelig by du bor i
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Takk Kvidobleg;)
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
  • Ine
  • Ine
Ga en hundrings.
Riddle me this
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!