Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mange av dere som leser nå pleier vel kanskje å høre på musikk når dere spiller, og enkelte musikk typer er som skapt for gaming.
Men det er forskjellig fra person til person.
Mine top tre band/artister er;
3: Billy Ocean, When the tough gets going.
2: Abba; De fleste av sangene går.
1: Gorillaz: Bare en håndfull som, Dare, Clint Eastwood, Dirty Harry og 19 200.
En litt spesiell liste, men dette er mine favoritter.
Hva er din favoritt type gaming musikk?; Rap, Pop, Rock, Reggae?
Og hvem er din/dine favoritt artister når det kommer til gaming musikk
Hva er likheten med en pave og et juletre??? Bjellene er bare til pynt!!!!
  • 0
Entombed - To Ride, to Shoot Straight and to Speak the Truth + UNO Rush.
  • 0
Crush 40 som har laget mange av sangene til sonic the hedgehog serien er definitivt det beste bandet å høre på når man spiller, etter min menning selfølgelig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ah, dette var jo flotte saker! Jeg kan dessverre ikke definere en favorittsjanger for deg innen musikk. Jeg har fått musikk inn med morsmelken, og jeg hører omtrent på alt! Les den ultimate musikkbloggen min og se om du finner noe interessant der. Det er jo ikke sikkert da.

Gorillaz er vel noe av det beste som har hendt siden Julians Treatment!

jeg brukte å høre mye på egen musikk når jeg spilte Gran Turismo før. Det var også stilig å ha egne musikklister på Project gotham racing!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Når det gjelder strategispill så er det kongen av reggae, Bob Marley som gjelder. Skytespill? Da er det tysk techno og lignende LAN-musikk
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Når jeg spiller, så pleier jeg for det meste å høre på Hollywood Undead Rock/rap.
men hører åsså ofte på Children of bodom. ingen spesiell sang. mest den første jeg ser.
  • 0
Heavy Metal all around.

1. Sonic Syndicate(spesielt "Denied")
2. Five Finger Death Punch(spesielt "Meet The Monster")
3. Static X (spesielt "Destroy")
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Gorillaz er nice!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
God gammel 50/60-talls-musikk fra Fallout! En alltid like happy musikk blandet med verdens ødeleggelse.. den ultimate blandingen for meg
  • 0
Pleier å høre på pink floyd når jeg spiller Blir mer avslappet og holder aggresjonen min på et minimumsnivå. Men når jeg hører på raske toner og basstrommer fra helvete blir jeg mer ufokusert og sintere. Hver man sin musikksmak, sålenge det ikke er Ole Ivars.
  • 0
Dragonforce er perfekt for gaming.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Fallout... ingenting slår den musikke.... The Ink spots, Frank Sinatra, Dean Martin, Sammy Davis jr. Og Bioshock har også god musikk (Bobby Darin, og The Ink spots).

Grunnen til at jeg mener at det er den beste spillmusikken jeg noen sinne har hørt, er to grunne.

1: Musikken er virkelig god, og jeg hører mye på den på i-pod osv.

2: Musikken passer P-E-R-F-E-K-T inn i atmosfæren til Fallout 3, og til Bioshck også...

Beklager etter min mening må all annen spillmusikk gå og legge seg
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Jeg pleier å høre på den musikken som er i spillet jeg... men det er kanskje bare jeg som er rar...

På ipoden har jeg forøvrig:
1. Tetris låta
2. Musikk fra Zelda
3. Musikk fra Mario-serien (primært 8-bits versjonene - og orkesterversjonene )
4. Nobuo Uematsus komposisjoner (gammel Final Fantasy i ymse versjoner)

+mye annet

en gang hard core gamer, alltid hard core gamer. Gaming er ikke en hobby, det er en livsstil... ;)
@chubbyviking
  • 0
@Drakenbourgh

... Vell jeg misforstod jeg hører også på musikken i spillet (Hvem i helvete hører på annen musikk mens de spiller spill?)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Linkin park
Per aspera ad astra
  • 0
Linkin Park og System of a Down! With You og Hypnotize + B.Y.O.B. er geniale gaming sanger

Jo, også Ronald Jenkees. Han lager GENIAL techno
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Vel, hvilken sjanger musikk jeg liker best i spill, avhenger av hvilket spill det er snakk om. Musikken må jo gå i ett med stilen til spillet.

Men jeg liker veldig godt musikken fra Zelda-serien.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!