Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da har vi akkurat sendt over den siste siden av det kommende april-nummeret av Gamereactor, og jeg har tatt Jon Cato i hånden og ønsket ham god påske, god tur til Vestlandet og lykke til med sin nye jobb.

Mellom oss to kommer ting til å forbli som før, bortsett fra at vi trolig kommer til å sees litt oftere på fritiden, nå som vi ikke lenger sitter åtte-ni timer rett overfor hverandre og utveksler spydigheter. Det er likevel vemodig når vi lukker Jon Cato-kapittelet og starter en ny epoke med ny sjefredaktør fra og med 6 april. Men vi må se fremover, og da er første post på programmet å ta seg en ytterst velfortjent ferie.

For dette har vært en intens måned. Først nyheten om at Jon Cato skulle forlate oss, så Gullstikka, med nesten hele Gamereactor-redaksjonen samlet i lokalene her, deretter jobben med å finne nye medarbeidere og alt stress dette medfører seg. For ikke å glemme det fabelaktige bladet! Jeg har lært mer om Gamereactor denne måneden enn resten av tiden min her til sammen. Det føles i hvert fall slik. Og hjernen min trenger hvile.

I morgen drar jeg hjem til Kristiansand med et par-tre spill i baggasjen. Ferie er tiden for å hente seg inn på alle spillene vi ikke har fått testet fordi vi har brukt tiden på å anmelde andre titler. Jeg har fått med meg et interessant DS-spill fra Bergsala som skal anmeldes til neste nummer av bladet, og regner med mye tid går til med å ligge i senga og gnome foran Dragon Age, et ganske kjedelig spill jeg av en eller annen grunn likevel ikke klarer å legge fra meg. Det er vel tomrommet etter Mass Effect 2 som skal fylles, tenker jeg.

Over påske kommer vi til å introdusere vår nye sjefredaktør, og som da jeg begynte vil dere få mulighet til å spørre millioner av tullete spørsmål. Det blir gøy. Vi har noen konkurranser som skal trekkes, og vi har noen nye som skal legges ut. Det blir også ganske gøy.

En ny epoke betyr at nye og ferske ideer kommer til syne i redaksjonen, og det vil også materialisere seg her på Gamereactor.no. I den anledning vil vi høre hva dere lesere synes kan forbedres her. Bruk påsken til å tenke ut forslag til ting vi kan forbedre oss på rent redaksjonelt. Og legg dem gjerne inn i kommentarfeltet her. Vi lover å ikke lese dem høyt til hverandre med tullestemme.

Da gjenstår det bare for meg å ønske dere alle en fryktelig god påske. Jeg gleder meg til å vende tilbake med gjenvunnet energi, og brette opp ermene for å opprettholde Gamereactor som det ubestridt beste spillmediet i verdenshistorien.

GOD PÅSKE!
<bild>
  • 0
Vellvalgte ord, Magnus!

Det blir spennende å se hva som skjer med Gamereactor når en ny redaktør setter sine ben innenfor, og tar kontroll. Jeg håper at det ikke skjer så alt for mange forandringer på nettsiden eller i magasinet for ting er veldig bra nå, men noen forandringer er nok nødvendig.

Ellers vil jeg ønske alle brukere og ansatte i Gamereactor en god påske, og gleder meg til vi ses igjen etter ferien. Det blir spennende å se hva som skjer.

God påske, Magnus.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
God påske Magnus
Vi må nesten treffes når du kommer ned, utveksle gode spillminner
  • 0
Som jeg alltid har sagt(?), de største kjendisene kommer fra Kristiandsand(og omegn ofcourse!!!)...

God påske!

Siterer Magnus Tellefsen:
millioner av tullete spørsmål.


Sikle!!!

Siterer Magnus Tellefsen:
gnome


<3
Decyfered!
  • 0
fett bilde
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
God påske

Awesome bilde xD
Fem-stjerners medlem
  • 0
God påske!

La oss håpe den nye redaktøren kommer til å gjøre en god jobb

PS: Noe som burde innføres er muligheten til å skrive brukeranmeldelser av film og musikk, da communityen kan bli ganske mye større med hjelp av en slik mulighet. Som sånn det er nå må man blogge om filmer man har lyst til å anmelde.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
God påske! Spent på hvem som blir den nye redaktøren. Du får vel håpe det blir en Hønefoss fan, så har du noen å mobbe...
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
På "Redaksjonen" siden står det at Kristian Nymoen blir den nye sjefsredaktøren.

God påske btw
  • 0
Ha en fortreffelig ferie!

Vil savne Jon Cato. Men det blir også (som alltid) spennende å få noen nye på tronen. Jeg stemmer Richard som neste sjef!
Knurr...
  • 0
Du og redaksjonen har all grunn til å nye ferien og jeg er mektig glad for den jobben dere har gjort

En riktig god påske Magnus og nyt turen til Sørlandet godt

Ellers ønsker jeg dere alle lesere en riktig god påske og kos dere godt alle sammen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
god påske
Go ahead, make my day
  • 0
god påske
Per aspera ad astra
  • 0
fra mobilen\n \n God påske og godt skrevet :d Gleder meg til å pepre den nye redaktøren med teite spørsmål :p
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
God påske Gamereactor!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
God Påske!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!