Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Zuil
  • Zuil
Dubbing er noe dritt, Shrek er ganske bra dubbet da...

"Homer høres ut som en komplett idiot" Homer høres ut som en komplett idiot" Han er jo en komplett idiot!
  • 0
Vist det er virkelig noe som er irriterende, er det dubbingen på Ratchet & Clank-spill til PS3. Lillesøsteren min nekter å sette konsollen sin til engelsk, så vær gang hun spiller blir det øretortur

Nei, dubbing kan de gjøre på barnefilmer og spill der man ikke dreper romvesner med overdrevne våpen

NathanDrake:
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
hva er vitsen med å dubbe, de orginale stemmene er best uansett.
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
som zyrocz sa, resistance 2 er helt forferdelig på norsk.
Utdrag fra spille fra en fet scene som ødelegges av norsken:

Løp de kommer!
Vent vent vi er ikke farlige!



Det var et lite utdrag og fy fa*n så plagsomt, når fete soldater sier: vi er ikke farlige
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Det er teit med dubbing. Jeg og lillebroren min skulle se The Simpsons Movie på norsk. Men det kunne jeg rett og slett ikke. Så det endte opp med at jeg leste teksten til han...
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Det er teit med dubbing. Jeg og lillebroren min skulle se The Simpsons Movie på norsk. Men det kunne jeg rett og slett ikke. Så det endte opp med at jeg leste teksten til han...


Da kunne du vel heller bare gått din vei.
Må si jeg synes det var litt egoistisk.

Uansett: dubbing er ofte dritt, men de eldre Disney-filmene har ofte ganske bra dubbing.
Samme gjelder Shrek og Istid-filmene som, etter min mening er langt bedre på Norsk.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Men det ende opp med at vi så en annen film
  • 0
Zyrocz sa Ingenting slår Resistance 2 på norsk...

Haha nei ^^

Helvette chimerane har tatt over tårnet
Ikke Skyt jeg er vennelig
Åpne den helvettes døra.

Fikk lyst å stille system språket til norsk igjen å spille Resistance 2 xD
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Mer kommentarer!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!