Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

vel nå er jeg tilbake og nå er spørsmålet en gammel slager og da tenker jeg på ps2/gamecube.

i løpet av forgje uke så titta jeg på ps2 spill og skulle skjekke etter noen spill som ineholder med masse timesvis med moro alså singelplayer også speisielt split screen.

så det første jeg tenkte på var singelplayer og da titta jeg på MGS jeg har 4 men det er garantert at jeg må kjøpe hele historien men nokk om det så da lurer jeg på er det noen av dere som vet noen bra split screen og singel player men så lenge split screen er bra da er jeg smelta så pleas si noen brae som klarte og underholde deg.
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
James Bond: Everything or Nothing har en god Co-Op split-screen (og ikke minst signelplayeren). Også har vi selvsagt Nightfire, men det har du vel fra før, om jeg ikke tar feil.

Skal si ifra om jeg kommer på flere klassikere med god split-screen.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Nightfire er konge..beste splitscreen på CG

Lagt til 2010-04-11 20:01:
Nightfire er konge..beste splitscreen på CG
Fem-stjerners medlem
  • 0
Time Splitters 2 og og Timesplitters 3 Future Perfect er to fantastisk morsomme split screen spill som inneholder millioner vis med morsomme tider! Jeg anbefaler deg dem på det sterkeste.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
  • Ine
  • Ine
Ringenes Herre III. Ikke split-screen, men fantastisk co-op. Helt klart det beste lisensspillet noensinne. Vil også anbefale Fahrenheit, som er et spill á la Heavy Rain, bare mye bedre. Ikke co-op, men det er helt klart et spill du få med deg, dersom du har PS2, Xbox eller PC.

Nightfire regner jeg med at du har, hvis ikke er det et must. Ellers har jeg hørt Time Splitters-serien er bra, men har ikke prøvd dem selv.
Riddle me this
  • 0
ja nigtfire har jeg spillt og rigens herre III men ikke Time Splitters
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Ine Lofthus: Ja, Ringenes Herre III var himla fett for noen år tilbake når det var nytt. Prøvde å spille det igjen for noen uker siden. Det har ikke beholdt magien som NightFire og Everything Or Nothing har gjort. Det har blitt utrolig kjedelig og monotont. Men klart, det HAR VÆRT et meget godt spill.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Timesplitters 3 Future Perfect, Er kjempe morsomt split-screen.
Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful
  • 0
Timesplitters 2! Men det funker ikke på 360... Prøvde det nettopp.
  • 0
James Bond: Nightfire er helt konge. Både singelplayer og split screen ^_^
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
SSX3, og Star Fox Assault er konge split-sreen.
  • 0
Hmm bra splitscreen... Mario Kart 64?
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
halo 1.
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
nightfire og SF adventure har begge bra splittscreen
Per aspera ad astra
  • 0
The Settlers i splitscreen er for meg noe jeg savner og er en gammel slager
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
bra ideer noen flere eller?
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Jeg har mange gode split-screen minner fra både Nightfire og Delta Force: Black Hawk Down. Sistnevnte har mange baner, mange våpen og er generelt veldig morsomt å spille med venner. Singelplayeren er også veldig god. Dette er et gammelt spill, så ikke forvent det beste av grafikk, fysikk o.l. Sett bort i fra dette er det et enormt morsomt spill!
Type here.
  • 0
Sorry Sowns at jeg ødela ditt innlegg ved å missvise deg til SF Adventures, men det er vist Assault.
  • 0
alebre dette kan du jo ta opp på forumet isteden for å lage en meningløs blogg
The cake is a lie
  • 0
Vel, Sonic Adventure Battle 2 til Gamecube er skikkelig gøy! Det siste BRA 3D sonic spillet!

Og så må jeg nevne at MGS 1, 2 og 3 er bedre enn 4
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Forum?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
  • Ine
  • Ine
P-Dude: Det er det jeg er redd for. Derfor skal jeg aldri spillet RHIII igjen. Men spilte du det alene, eller med en venn? For co-op var bare så himla rått! Everything or Norhing likte jeg ikke i det hele tatt. Men Nightfire var episk; spesielt multiplayeren.
Riddle me this
  • 0
de andre har vel egentlig skrevet det jeg tenkte å skrive
...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!