Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ingen jeg likte spesielt. Kanskje nr. 3, hvis dere forandrer fargen på granaten fra rosa til grønn.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
3
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
  • Los
  • Los
Nr. 3, akkuratt som den er! Lilla FTW!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
3 og 5
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
5
''eh'' - Link
  • 0
nr2 og kansje 3
  • 0
  • kake
  • kake
3 og 5 helt klart.

Men hadde vært fett med konkuranse tho.
  • 0
nr 3
The cake is a lie
  • 0
nr. 5.

kan ikke si annet enn at dere må ha en tskjorte med den tradisjone GR-jævlen
Everywhere, but in the present
  • 0
nr 3 med mørkegrønn granat og hvit bakgrunn
  • 0
Nr.4 og 5 var jo aller best ,men dere kunne ha hatt litt mer farger i bakgrunnen på nr.5
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
NR 1



NR 1!!!
  • 0
Nr. 2 helt klart den er klart den råeste av de man kan velge mellom!
  • 0
Skrevet av: vayzard
2010-04-14 11:24
Samme som Crazy eyed. Det var nr 3 og 5 som var best. men med designerkonkurranse sp kan dere kanskje få til noe bedre
Skrevet av: Ikki-kun
2010-04-14 11:27
Jeg likte de to øverste, men jeg vil ha den øverste med blodrød skrift, ikke rosa og den under ville jeg hatt i enten svart eller blodrødt i stedet for blått.

Helst svart.

5 var også veldig kul, men igjen, ville jeg hatt en annen farge.
  • 0
nr.3 håller litt med jonaskram
  • 0
Har en litt god følelse for alle er det ikke bare smart å trykke like mange av alle å se hva folk kjøper for å så senere se hva folk kjøper mest av?? bare et forslag....
Don't shit were you or eat were you shit .......something........
  • 0
Ville kjørt nummer 5. Selv om fargevalget var noe... billig. Kjedelig. Nummer 3 hadde det kuleste fargevaleget. Hadde vært stilig med mørk mørk grå, nesten svart bakgrunn, og sjokk-grønn logo! På nummer 5 vel og merke ôÔ,
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Jeg ville heller hatt en design konkurranse! Det blir mer varisasjon, design og fantasi!

Så kan man vise bilder av top 20 fra design konkurransen som da blir stemt på...

Hadde ikke det funket bra?
  • 0
Likte nr3 veldig godt, men gud for noen ufyselige farger
  • 0
Må si meg enig med Brage S, selv om GR har hatt det før så ville en Design Konkurranse vært mye mer interresant, hvor brukerene stemmer frem vinneren/favoritten. Noe som Mp3 konkurransene som ble holdt her for noen år tilbake..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
@NewAge Du vil bare ha en konkurranse fordi du vinner
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!