Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som dere for lengst har fått med dere, så spiller jeg en god del Battlefield: Bad Company 2 og i den forbindelse har jeg lagt merke til noen ting som irriterer meg i spillet. I spillet finnes det utrolig mange våpen og våpenkombinasjoner. Dette er vel og bra, men når balansen i våpnene ikke er helt god ja så går det utover spillegleden.

I de tidligere Battlefield-spillene opplevde vi det samme og heldigvis kom det patcher som fikset dette. Nå krysser jeg fingrene for at dette skjer igjen og at vi får en bedre balanse i våpnene via en kommende patch.

Det første jeg vil kritisere er uten tvil "noob tuben". Makan til irriterende greier. Her er det bare å "noob tube" i vei og drepe alt du kommer over. Det andre våpenet jeg har sett meg litt lei på er M60 og med 4X kikkertsikte er denne utrolig nok like bra som sniperriflene GOL og M85 på langskudd. Det tredje er Carl Gustaven hvor man kan skyte på nært hold og kun ta ut fienden og ikke seg selv i eksplosjonen.

Heldigvis vet jeg at det kommer en patch som retter opp balansen i våpnene, men inntil den kommer vil jeg garantert irritere meg mer over disse tre tingene som på langt nær er balansert bra nok opp i mot de andre våpnene i Bad Company 2.

Hva med deg - har du opplved lingende "tilstander" i spill hvor balansen har vært helt herpa?

Ellers vi jeg ønske dere alle en riktig god helg!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
etter og ha brukt enn godt 50 timer på bad company 2 online er jeg enig i deg med m60 så det holder.. makan til overpowerd dritt..

jeg kan ikke se hvordan "noobtube" er overpowerd. du må treffe dem nesten i foten for at de skal dø.. får mer hitmarkers med den enn kills for og si det sånn..

jeg har derimot spillt mye modern warfare 2 hvor noob tube er MYE kraftigere..
  • 0
Er enig med Rampage! Det er ikke så OP!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Synes heller ikke granatkasteren er så ille. M60 m/ Agoc, og spesielt Carl Gustav, derimot! Huff.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Mhm enig M60 med 4x er overpowered, prøvde det for en uke sia, eide alt>.<

Gustaven og 40MM grenade launcher er god dams irriterende!
  • 0
enig, granatkasteren er ikke OP. Kanskje når det gjelder å skyte i veggene, men ellers er den litt vrien å bruke som main weapon. CG kan jeg være enig i
Carpe Noctem
  • 0
Tenker ikke så mye over det jeg Jeg suger uansett, har det morro dog ^^ Morsomt spill sammen med andre
"Don't cross the crooked step"
  • 0
noob tube eller gayluncher er virkelig irriterende og jeg hater når folk heletiden bruker det på mw2. når jeg spiller bruker jeg bling på ACR med holo og harthbeat.
Per aspera ad astra
  • 0
BC2 har ikke dårlig balanse i forhold MW2, det spillet er ødelagt!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
hm, det er jo et VELDIG overpowerd våpen i sc(ikke cs source) som lar deg skyte igjen om vegger. Og er enig med den m60 alt for overpowerd!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Om en 40MM granat hadde landet ved føttene dine Bernt Erik hadde det gått dårlig sånn er det bare... Det verste er når man løper rundt en bygning og blir drept når man er trygt bak et hjørne. Tror det er fordi at "hitboxen" ikke følger med.

God Helg!
  • 0
Har ikke merket noe våpen som er så altfor kraftig, men når jeg tenker meg om har jo jeg død en del ganger av M60.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har ikke lagt merke til M60 med 4x scope. Granatkasteren syns jeg bare er plagsom når folk ikke bruker dem mot grupper av fiender eller mot fiender i cover.

Carl Gustav derimot, den er djevelsk plagsom! Ser hele tiden folk som løper rundt og bruker den som en slags eksplosiv hagle.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Hater aller mest n00b tubere.
  • 0
Liker M60 best uten ACOG...
Decyfered!
  • 0
Tvert imot burde våpnene ikke nedbalansereres. Men alle burde heller komme på samme nivå som M60-en.
  • 0
Noob tubersene i MW2 er mye verre enn i BC2, etter min mening. Ekstremt behov for noen owerpowered weapons patcher på MW2 generelt egentlig
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Hmmm! Det tenkte jeg ikke på quakecry - ingen dum ide det heller da Bedre treffsikkerhet på sniperirfler
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Liker bedre 40mm shotgun jeg Men er grundig lei av M60 m 4x.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hehe ja : p Jeg synes bare våpnene i spillet er så dårlige^^ derfor jeg mener dem burde "balanseres" opp.
  • 0
Noob tubing i cod er så ille at jeg snart monger. for det første trenger man 0 skills og med scavanger kan man få nesten evig skudd.
  • 0
Noob Tube - COD 4/Modern Warfare 2. Det er nesten så de burde fjerne hele driten...
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Godt eksempel: AWP i CSS. Makan til overpowered våpen skal man lete lenge etter...

Skyter igjennom vegger, har utrolig godt sikte og dreper deg på et skudd med mindre den treffer ringefingeren.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Jeg har ikke fått spilt så veldig mye av BC2 sin online, men jeg har ihvertfall merket at MW2 sin balnase er helt på trynet.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Selv føler jeg at det er flere tredjepersons skytespill som får til balansen, enn førstepersons skytespill. Hvorfor? Fordi alle "noobsa/casual/gangsthas" som spiller det skal klare å drepe noen i FPS spill. Derfor er MW2 og BC2 så ubalansert...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!