Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Death Magnetic:
Robert Truijlo's første album er Metallicas foreløpige siste album, og personlig håper jeg at hvis de ikke blir noe særlig bedre så bør det stoppe her! Når jeg startet å høre på dette albumet så ble jeg mint på hvorfor jeg egentlig mislikte Metallica. For noen par år siden så hata jeg Metallica, jeg hata dem faktisk helt frem til jeg kjøpte Guitar Hero Metallica, som jeg kjøpte for å spille som Lemmy. I ettertid har jeg kosa meg mye med sanger som "The Unforgiven," "King Nothing," og Enter Sandman. De sangene som jeg nå har nevnt er noen av mine favoritter den dag i dag.
Nå lurer du kanskje på hvorfor i alle dager jeg anmelder denne platen, vel det er fordi at jeg fikk så mange fantastiske forslag til album å anmelde, hvorfor valgte jeg akkurat denne platen? Fordi Clerkie (takk for forslaget, btw.) sa de magiske ordene: "vær så snill."
Death Magnetic er det niende albumet til Metallica, det varer i nesten 75 minutter, og er under sjangeren Heavy/Trash Metal.
Sangutvalget er variert, dette kan jeg si, fordi det er noen flotte ballader, slike som bare Metallica og noen så andre kan. Hadde hele albumet fortsatt slik som de tre første sangene, hadde jeg ikke orket å høre meg igjennom hele platen, det er som jeg sa, det er Trash Metal. Totalt var det tre sanger jeg likte: Judas Kiss, The Day That Never Comes, og albumets beste sang, den eneste jeg ga 5/5 stjerner, The Unforgiven III. Unntatt dette var det ikke mye jeg hadde orket å høre meg helt igjennom igjen! Noen av dem orket jeg egentlig ikke høre helt igjennom første gang en gang, ja! de var så flotte.
Kover: Metallicas Death Magnetic har en grav på kovret, selv vet jeg ikke helt hva det skal symbolisere, det kan hende det ikke skal symbolisere noe.
Nei Metallica, dette var en skuffelse, jeg håper at det neste albumet som dere gir ut linger litt mer på det flotte Black Album.

Total: 5/10

Skriv gjerne hva dere vil at jeg skal anmelde nestegang
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Enig, liker Metallica, men albumene etter The Black Album var lavmål...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Kan ikke alle bare slutte å skrive om dårlige band? Og ræva album?

Det blir ikke skrevet om annet her. Enn rock/metal band i blogger.
Jeg sier ikke at man skal skrive om andre sjangere. Du trenger ikke å skrive om dette i det hele tatt.

Skriv heller bare en link til wikipedia. Så får folk mer info enn du har skrevet ned. Og så kan du legge igjen den karakteren din nederst.
Two camels in a tiny car
  • 0
Dette er kanskje det mest undervurderte Metallica albummene gjennom tidene! Det har en flott kraft i seg og sangene spilles i et forykende tempo! Til tider minner dette albummet meg om min favoritt fra metallica ...And justice for all, noe som kanksje er grunnen til at jeg faktisk setter Death Magnetic på 2. plass i beste metallica album lista mi! Den eneste sangen som ikke er kjempe god er Judas Kiss, resten er fantastisk!

Men dine meninger er dine meninger..
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Death Magnetic var iallefall bedre en det slappe Black Album ville nå jeg ha sagt

All Nightmare Long er iallefall på topp 10 lista mi over Metallica-sanger

Om Nom Nom: Vist du syns Metallica er revva lurer jeg virkelig på hva du syns er bra
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
De skal komme med et nytt album straks.
Men etter det ryktene sier er det sangene som er til overs etter Death Magnetic

Men jeg digga Death Magnetic og håper det neste blir bedre!
  • 0
Jammen stemmen til Hetfield har blitt så kjip. Og de lager rett og slett ikke like fengende og bra sanger lenger. Jaja, hver sin smak
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Vel fint at du tok forslaget mitt , men jeg syntes ikke Death Magnetic var så fælt, men som har sagt før, each to his own

De sangene jeg likte mest må være:
- My Apocalypse
- Cyanide
- The Unforgiven III
- Broken, Beat and Scarred
  • 0
Liker den siste plata utrolig godt, men å stoppe her blir feil! Altså, jeg var på konserten og så mye kraft har jeg aldri følt. Stoppe her er bare latterlig!

Som Crazy EG93 sa, "Dine meninger er dine meninger".
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
Er egentlig ganske enig med deg. Men min favoritt sang på plata er klart "All Nightmare Long". "The Day That Never Comes" er også bra.

Vær så snill ( legg merke til det, nå ) å anmeld City of Evil av Avenged Sevenfold eller Self-titled (Avenged Sevenfold) neste gang
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Om nom (...):

Du tulller nå? Dette er en anmeldelse, som gir et noe subjektivt syn på en ting; i dette tilfellet et album. Informasjon du finner på wikipedia er hundre prosent objektivt, og gir null informasjon om gode/svake sider ved albumet.

Jeg digger Metallica til tross for at de er veldig overvurdert. Det er nok med på en eventuell topp 20-liste for meg, men det er mange band jeg liker bedre. Når det kommer til Death Magnetic, vil jeg påstå at det er et ganske dårlig album. Målt i Metallica-standard, that is. Selv om de aller fleste sanger på albumet er etter min mening kjedelige, er All Nightmare Long til gjengjeld en av de beste Metallica-sangene per dags dato.
Riddle me this
  • 0
Anmeld "White Album" av The Beatles!
  • 0
Enig om Ursa Minora. Sememmer bra på deg fra før, så jeg kan ikke si at jeg kommer til og stemme bra på deg.

Liker deg alikevell bedre.

Go The Beatles
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Er stund siden jeg hørte på death magnetic, men jeg husker det da som ganske bra etter Metallica standard.
This is great banter, it really is.
  • 0
Jeg synes dere burde holde dere til et vi diskuterer, ikke bla opp The Beatles. Skriv det helle i gjesteboka hans!
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
Death Magnetic var et dritbra comeback!
PS. Trujillos første album var St. Anger!
  • 0
Nuclear Pancake: Faktisk var det en studiomusiker som spilte på St. Anger, selv om Trujillo var med på den tiden.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!