Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

fy faen for en kjip plass du bor på. virker som at alle bloggene du skriver handler om at folk er kjip mot deg.. Sån skal det faen ikke være.

Angående saken.. Fyren er en liten dritt.. Du burde leie deg en torpedo eller noe å sende på han. Tror at han kommer til å gi deg spillene rimelig fort da
  • 0
Dette er noe av de dummeste jeg har hørt på lenge. Tenk å bli så sur bare på grunn av at du eier han i CoD. Han har faen meg ikke godt av å spille.

Før du politianmelder han så kan du jo bare ta det opp med foreldrene hans. Bare fortell alt til dem, så får du nok spillene dine tilbake, og han får nok ei kraftig straff.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Det her er... veldig vanskelig å tro.
Rett og slett.
Bestevennen din bare slutter å snakke med deg sånn helt uten videre?
Høres litt rart ut. I så fall er det baksnakking på gang og da må du bare finne ut av det.

Men åpenbart, er de ikke ordentlige venner, så kanskje du bare skal få tilbake spilla og be dem dra til helvete.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • Enro
  • Enro
@Nintendodude: De hadde nok mest sannsynlig lagt all skylden på EXcrack og insistert på at spillene tilhørte dem. Foreldre som oppdrar ungene sine på den måten nekter å innrømme feil.

Hvis ikke du har tatt vare på kvitteringen så kan like gjerne stikke og kjøpe nye spill, for du kommer ikke til å se dem igjen. Hadde de faktisk vært vennen dine så hadde de snakket snakket med deg før de forrådte deg, så du kan like gjerne sette i gnag å glemme dem med en gang. Husk at du ALDRI skal låne noe til noen med mindre du har noe som kan tvinge dem til å levere det tilbake.

Stikk rett til politiet, glem alt som heter skole og barnevernet. Svært sjelden de faktisk greier å løse noe.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Til Politiet!
  • 0
Enig med ikki-kun vanskelig å tro at dette kan skje bare ved å spille mot hverandre.

Men politi er litt overdrevent synes jeg , du bør gå til han å kreve spilla.
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Litt av en venn...
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Jøss... Jeg har hørt om dårlige tapere, men dette her tar kaka.
Ikke spesielt god venn om han plutselig blir Kaptein Drittsekk bare på grunn av et spill. Det skjedde med meg en gang også, men ikke så ille som dette her.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Dårligste taper ever. Gå til politiet.
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Jeg har hørt om en del noober i mitt liv, men DETTE...

Herregud, den gutten har serriøse problemer!

Han fortjener en politianmeldelse. Noob owned in IRL ftw. Husk å fortelle om trusslene.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Ikke bli venner med slike folk! Har ikke hørt makan på dårligtaperfjotizz i hele mitt liv
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Det er mange løsninger. Ring til foreldrene hans og be dem? Haha, det blir vel for dumt. Få med deg dine da. Ganske teit det også? Gjør det selv. For risikabelt? ... Da gjenstår det vel å politianmelde, eller bruke makt!

Han er bare fjorten, stakkars tilbakestående gutten.
du må høre ordentlig etter
  • 0
er det lenge til han er 15? siden da kan han bli straffet vist du velger og kontakte politiet someting you most do if you don,t get the games.
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
Før du fortsetter å lese vil jeg både advare deg og anbefale deg å ikke gjøre som meg. Hvis jeg var i din situasjon, ville jeg oppføre meg som vanlig, og glemme det som hadde skjedd. Hvis han skulle ringe, og f.eks kalle meg en homo. Ville jeg svart at jeg var 100% hetrofil, og spørre han hvordan han kunne tenke noe sånn om meg.

Hvis noen skulle begynne å slå på meg, ville jeg spurt dem hvorfor de slår på meg. De ville da mest sansynlig svart "fordi du er en homo". Jeg ville da bruke samme argument som forrige gang, i tilegg til å spørre dem om det var en god nok grunn til å slå noen.

Hvis ting skulle for verre seg ville jeg legge dem i bakken, og hvis det ikke ville vært nok, hadde jeg klasket til dem i fjeset slik at det gjør vondt, og de blir litt blå, uten at de blir skadet. Problemet ville så klart være å få dem i bakken når det er mange vs en. Da ville jeg nok ha sagt at hvis de vil sloss, så er det bare å avtale tid, så skal jeg sloss en mot en, uten forstyrrelser.

Okey, litt arrugant der . Men det er nok det jeg ville ha gjort. Merk at det var det jeg ville ha gjort, det betyr ikke nødvendigvis at jeg klarer å styre sinnet mitt slik at jeg klarer det.

Men uansett, lykke til. Og hvis han sier at du er for god i CoD (siden du spiller for mye). Så bare si til han "bli bedre". Lettere sagt en gjort
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Hvor bor du. Jeg er din torpedo. Jeg skal ikke noe i helgen. Jeg er klar. Gi meg en adresse, så er jeg der.
  • 0
Fyfaen for en idiot. Han kan dra til helvette, mankan til dårligere taper har jeg ikke sett! Han er definitivt ikke din venn, venner gjør ikke sånn..

Politi anmeld han
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Ja gjør det
  • 0
  • Ine
  • Ine
Haha, taper Du fortjener bedre venner : )
Riddle me this
  • 0
I feel like kicking someone's ass right now. Any suggestions? All I need is a superhero costume..
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Hahaha for en drittunge!
  • 0
Er det mulig Det finnes mange dårlige tapere, men denne duden tar sannelig kaka. Det jeg ville ha gjort er å snakke med foreldrene hans og si at han hadde spill som tilhørte deg og som han ikke vill gi fra seg. Så ville jeg også ha tatt opp det han sa og gjør han noe av trusslene, ville jeg har gått til politiet. Men inntil videre er det lurt å ta det opp med foreldrene hans som kanskje vil ta til fornuften og si han noen sanningsord. Hadde jeg hatt en sønn som dette, så ville jeg ha snakket med han samt og hvis ikke det hadde hjulpet, ville de ha blitt en god del husarrest for å si det slik uten noen goder som spilling m.m.

Viktig at foreldrene følger med sine barn og hva som skjer. Selv spør jeg alltid barna om hva som har skjedd og tar kontakt med foreldrene om det er noe som ikke burde ha skjedd for å ordne opp i det.

Lykke til i alle fall og håper det ordner seg for din sin del
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bli heller venner med oss på GR
Vi er ikke dårlige taperer
Vis du lar oss vinne da
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Lol ..
Høres ut som søskenbarne mitt bare at han ikke tør å true meg med bank siden jeg er... MYE sterkere en han (Søskenbarne mitt er dårlig taper)

Lagt til 2010-05-01 11:44:
Eplemos :
We are the best friends her on GR
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
GRrrrrr i like GR friends
  • 0
Sorry, kan ikke komme. Men hadde muligheten da! Bare tenk hvor tøft det hadde vært. Jeg hadde kommet og sagt til han at "fyfy, selvom du er en liten sur fyr, er det urimelig å holde tilbake spillene til en gammel venn"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!