Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har alltid elsket iskrem. Så for å ta en sniktitt på årets issesong, sommeren, så anmelder jeg iskremer. Ta en titt på de andre isanmeldelsene mine.

Idag tar jeg for meg en stor klassiker, som har levd i mange år. Herremenn og damer, jeg gir deg anmeldelsen av Sandwich fra Diplom is!
Er dette en klassiker som er god, eller er den overvurdert?


Denne firkanten av en iskrem, er innpakket i et blått papir. Denne ser ikke så fryktelig smart ut. Jeg vil si at den ser ikke akkurat direkte stygg ut, men definitivt ikke smart.
Dette papiret klistrer seg til iskremens vanilje, og gjør at det blir ekstremt mye mer rotete og sølete. Dette er ikke en positiv side av Sandwichen. Eneste som er fint med denne innpakningen er dens fine måte å gjøre at isen er liten og firkantet og at den er kompakt.

Smaken er derimot wünderbart. Den smaker fantastisk og vaniljen er kjempegod. Den som holder vaniljen kompakt, slik at du holder i noe annet enn tre eller vanilje, er en slags myk, kjeksete konsistens, men fremdeles ikke knasende. Dette belegget smaker godt. Den er ikke hard, men behagelig myk.
Denne isen trenger man ikke noe tannkapasitet. Så du kan være en gammel dame eller mann og allikevel ikke få vondt i tennene. :)

Så da sier jeg at denne isen er en kjempegod is, som er definitivt verdt å kjøpe. Papiret kan ødelegge isen, men er ikke særlig viktig.

Karakter: 8/10
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Aah. Elsker denne isen!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Kjempegod is

Grensesprengende oppløsning du har på bildet, der
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best.png[/img] [/url]
  • 0
Lenge siden jeg har spist den isen.
KJEMPE BILDE FORRESTEN!!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
JEG ELSKER DEN ISEN OVER ALLE ISER PÅ JORD!
Just kill him with your awesome
  • 0
Haha! Angående bildet. Ikke klag, fant ingen andre. Denne var på størrelsen 100x80 xD
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Elsker denne isen
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Definitivt blant mine topp fem iser.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Enig med deg på alle punkter, og ville gitt det en 8'er meg selv. Vaniljen kan være litt tam i blant og blir veldig klissete, men den deilige kjeksen ordner opp!

Fin anmeldelse
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Nok en klassisk is som har blitt spist i tonnevis opp igjennom mitt 37 år lange liv

En god omtale igjen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Den burde fått 10/10
  • 0
Løøøv' it!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Sandwich er jo det beste ever! Den fortjener mer enn 8/10! Eneste minus er at den er bitte liten
Kan ikke Diplom begynne å lage en übersandwich
  • 0
Digger denne isen, enig i at papiret av og til ødelegger, men det kan ignoreres. Isen smaker fortrefflig, spesiellt på en ordentlig varm dag, hehe.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
  • Solx
  • Solx
Nam.. men for liten
L. Do you know Death Gods love Apples?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!