Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hey! Jeg har vært på kroppsanalyse på treningssenteret jeg frekventerer i dag! Det var veldig interessant, og det er gøy å se hvor god form man er i etter noen måneders hardkjør. Fant ut masse gøy!

Jeg tok av meg sko og sokker, skulle måles, men jeg var for høy for måleinnretningen, som bare gikk til 198 cm. Jeg måtte derfor stå inntil en vegg i stedet, og der ble jeg målt til 200 cm, akkurat. Deretter gikk jeg opp på et apparat, holdt i noen håndtak og fikk stråler sendt gjennom kroppen. Disse målte muskelmasse, fettprosent, væskebalanse osv.

Etter 1,5 min. fikk jeg resultatene, som min veileder gikk i gjennom med meg i løpet av en tjue minutters tid.

Jeg har 8.9 kg kroppsfett, 44.8 kg muskelmasse og 4.63 kg skjelett! Ikke glem å legge til alt vannet for å få riktig kroppsvekt da, hehe.

Hva sier dere til at høyrearmen min veier 4,57 kg og venstrearmen 4,60 kg? Trodde at høyrearmen var sterkest jeg :P Høyre bein er 13,2 kg, mens venstre bein er 13,1 kg, så da veier vel det opp for armene så det blir balanse i regnskapet, hehe.

I følge ekspertene har jeg muskelmasse som ligger nær den maksimale normalverdien for to meter høye, 19 år gamle menn, kroppsfett under normalen, midje- og hoftemål under normalen og er 0,5 kg under min idealvekt. Jeg bør legge på meg 0,0 kg muskler og 0,5 kg fett for å ha den ideelle kroppsfasongen, men jeg tror heller jeg går for 0,0 kg fett og 15-20 kg muskler :P

Jeg forbrenner 2068 kcal om dagen hvis jeg ligger på ryggen uten å gjøre en dritt, så når jeg trener så mye som jeg gjør, så må jeg belage meg på å spise som en gris sånn som jeg har gjort i et halvt år allerede.

Blir spennende å ta testen igjen om f.eks. ett år!

Har noen av dere tatt en slik test? Det anbefales, ved mindre du er redd for å vite resultatet!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Virket som noe jeg kunne tenkt meg å prøve for fun.
  • 0
Hadde vært gøy!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Ja, det må jeg prøve

Med det navnet ditt, så burde du hatt mye mindre fett, side suppe er sunt
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Kult, finner nok mest fett hos meg. Ikke fordi jeg er feit, men jeg eier knapt muskler til å løfte PC'en min
Fem-stjerners medlem
  • 0
Jeg har nok liten muskemasse.
Jeg kan ikke lufte hele huset mitt, men Supermann kan løfte hele Jorda med en finger!
Så hvis jeg da ikke engang kan løfte huset mitt er nok jeg svak ...
  • 0
Vel jeg har alltid vært en ordentlig latsekk, men har det siste halvåret gått fra å trene null til tre ganger i uka, to av dem er på ett treningsstudio. Skulle vært gøy å ta én sånn test også sjekke igjen om kanskje et år
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Tror nok det hadde blitt mest fett på meg. Har knapt muskler i det hele tatt utenom i beina.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
jeg hadde trent en del en stund før jeg hadde tatt den testen

Lagt til 2010-05-06 17:33:
Selv om jeg har kraftige ben, så er armene mine ganske så spinkle
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Er vel ikke feitest i bingen... Ikke mest muskulæse på utseende heller... Men utseende kan bedra...
Decyfered!
  • 0
Ahaha! Spesielt emne. Jeg tror ikke jeg skal ta en sånn test, aldri i livet.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Spennende dette her ja og jeg skal heller ikke ta en slik test, i alle fall ikke nå

Stilig var det nå da at man kan måle kroppens oppbygning såpass grundig
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har trent på et treningstudio i ett halvt år, og ser allerede litt forskjell. Så det hadde vært spennende med en slik test.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Jonasd: Ja, ikke sant?

XXassassinXX: Mhm, det var jo det ^^

A to the H: Nå er det omtrent ikke mulig å ha mindre fett enn meg og fortsatt være nær idealvekt, så tviler på at suppe kunne hjulpet så mye Faktum er at suppe i tradisjonell forstand, altså med unntak av kjøtt- og kyllingsuppe, er ganske næringsfattig for en vektløfter

Fattigmann: Da finner den nok mest vann ^^

Parkour Gamer: Ehh, ok

AcH Clawed: Ja, det er jeg enig i. Det bør du!

Kakashi sensei: Aldri for seint å gjøre noe med den saken!

The Xbox 360 Guy: Jeg er to meter høy og var tynn, så selvfølgelig hadde jeg spinkle armer også. Nå har jeg gått fra å ha omkrets på overarmene tre cm under gjennomsnittet for 23 år gamle menn (eneste statistikken jeg fant) til to cm over gjennomsnittet. Det tar ikke såå lang tid

Faunvik: Men denne maskinen kan du ikke bedra

Uzura: Ja, kan jo ikke bare ha uoriginale blogger ^^ Hehe, du får ta en sånn test hvis du skal begynne å legge deg i hardtrening da, hehe.

Bernt Erik: Utrolig hva man kan gjøre med noen stråler her og noen bølger der

Nintendodude: På et halvt år bør du kunne se mye forskjell, men det kommer an på hvor ofte du trener. Husk at du kan doble eller tredoble framgangen din ved å trene riktig, trene nok og få nok restitusjon på den enkelte muskelgruppe, og i tillegg til det kan du øke fremgangen enda mer med kreatin og proteintilskudd!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Tror ikke jeg tør ta en slik test. Ville faila så epic at jeg ville mista selvtilliten fullstendig. Trenger ikke forsvinne mer av den enn det allerede har gjort
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Hehe, da vil jeg si at den beste medisin er å begynne å trene og få god selvtillit av fremgangen din!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg hadde gjort det om jeg kunne få testen gratis, men ellers klarer jeg meg med hva jeg ser i speilet.

..hvis du skulle begynne ved UiO, og antatt at jeg går der fortsatt - kunne jeg gjerne ønsket meg en treningspartner. Tre år med solo-trening, fungerer jo, men jeg tror jeg kunne oppnådd enda mer med vennlig peerpressure.
  • 0
Du prater til meg, right? Jeg skal nok ikke studere ved UiO, tror jeg går løpet ut, i hvert fall fem av de seks åra her på UiA
Treningspartnere er bra å ha! De to karene jeg bor med var de som fikk meg til å begynne å pumpe
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!