Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Steike Har gjort noe idiotisk i livet mitt

Jeg puttet en Twix inn i mikroen, med sølvpapiet på. Jeg ser inn etter 10 sekunder. Så kommer det et lydnedslag ut av mikrobølgeovnen og inn i sølvpapiret. Mikrobølgeovnen tar fyr og jeg heller vann til det slokker. Jeg tar så ut Twixen, og den er helt svidd. Smakte utrolig godt da
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
HAha xD
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
jeg fikk engang det samme på hendene mine
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
det hørtes skumelt ut det eneste som har skjed med meg er at jeg nesten satte fyr på teppet i stua når jeg skulle legge på en kube til på ovnen...
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
SERIØST
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
In soviet Russia...kitchen cooks YOU.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
HAHA Elsker bare de vitsene
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
ja jeg er seriøs
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
OMFG
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Når slike opplevelser med brann i hus skjer, er det jo en god motivasjon til å sjekke brannsikerheten i huset.

1. Brannteppe på kjøkkenet? (men skal ikke bruke vann på smør/olje-branner, sjekk youtube)

2. Hvor er nermeste pulveraperat?

3. Røykvaslere, Hvor er de? Batterier i disse?

(Min mor prøvde røykvarselen utenfor våre såverom INGEN våknet..Tenk på det)


Jeg skal selv ha et pulveraparat på såverommet og et på kjøkkenet...
Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful
  • 0
BRae tips

Vet nr 1 : derfor jeg fjernet det med steikespaden
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Du ga meg en hodepine av å lese dette kaoset her, og jeg tror du burde revurdere anmelder-jobben hvis det er slik du skriver til vanlig. Skrivefeil her og skrivefeil der. Altfor mye til å gidde å rette på også... Uansett; må ha vært litt creepy ja.
Tips: aldri sjekk om en plate er varm med håndflaten først. Det gjorde nemlig jeg en gang for lenge siden, og hadde brannblemmer i 5 uker.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Haha
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
  • Ine
  • Ine
Hehe, hørtes ikke spesielt gøy ut Bra det ikke tok fyr, da.
Riddle me this
  • 0
Jeg er glad for at det ikke tok fyr
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Har en litt lik opplevelse. skulle brune noen paprika til en lasagne på skolekjøkkenet, hadde vi ALT for høy varme slik at damp og røyk stod i taket når vi helte i paprikaen. Så gikk brannalarmen. Det gøyeste var at vi ikke merket brannalarmen før etterpå, rommet er nærmest lydtett
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Prøv med aluminiumsfolie i mikrobølgeovnen. Det gjorde jeg en gang, uvitende om hva som ville skje.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!