Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I går var den store dagen, markeringen av at jeg ikke lenger er et barn, men en ungdom på vei til å bli voksen.
I nesten 2 uker før konfirmasjonen har mamma stresset seg ihjel for å få fikset hele greien. Laget ditt og datt, pyntet ditt og datt og gjordt klart lokalet. Alt for å gjøre i stand en feiring til meg.

Jeg konfirmerte meg borgerlig, og takk for det!
Joda, vi gikk ut på scenen med noe marsj musikk, satt oss på noen stoler. Så på en jente som spilte kornett, etterfulgt av en gitarist og en saksofonist og da ble det tid for min tale, joda det gikk greit nok, så kom noen hip hop dansere, de var forferdelig gode!
Etter dansingen ble vi gitt noen blomster og en diplom, og etter det var det litt mer kornett, saksofon og gitar-spilling. Etter det var vi ferdig. Da var det rett til festen:D


For å være ærlig, så så jeg ikke på konfirmasjonen på som en feiring av meg, men en samling av hele familien og masse venner.
Dette ble en stor suksè. Det var god mat, som ble laget av Sondre Emil Vikum (en av de som var med på Master Chef), god drikke og veldig god atmosfære.

Hva fikk jeg?

Jeg fikk 16.400 Kroner, en MacBook Pro 13", en barbermaskin(JA, jeg trenger den!!!), et Peak Performance belte, noen bjørn borg boxere og pitte litt annet.

Jeg er utrolig fornøyd :D


Når har du konf?
Viss du har hatt, valgte du humanistisk(borgerlig) eller kristlig?
Hvor mye penger fikk du?
Og et siste spørsmål:
Når du ser en MacBook Pro, hva tenker du da?
Jeg tenker kreativitet!

Lagt til 2010-05-09 17:43:
Jeg er den i midten med beina i kryss.

Bildet var egentlig et veldig dårlig bilde, pga mye lys. Men jeg fikset litt på det i iPhoto, og se! Kult ey? :p
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
"Jeg konfirmerte meg borgerlig, og takk for det!"

Du vet vel at en av humanismens sentrale punkter er å være åpen for andre religioner?

Gratulerer forresten
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • Ine
  • Ine
Hadde i går, og fikk litt over 30k og ett armbånd. Familien min har tydeligvis dårlig kreativitet xD Valgte borgelig jeg også, selv om jeg hadde mest lyst til å ta akademisk.
Riddle me this
  • 0
kvidogbleg: Ja, det vet jeg. Men jeg syntes at den humanistiske seremonien var mye bedre enn kirkelig, det var bare det.

Takker

Ine: 30K!!!! Heldig du!! Jeg hadde jo fått rundt 26K viss jeg ikke fikk MacBooken da... Såå :p
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Høres utroli kult ut! Jeg skal konfirmere meg humanetisk hadde jeg tenkt. Så det blir vel neste år? - Ihvertfall gleder jeg meg veldig!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Når jeg ser Macbook Pro tenker jeg stil. Jeg vil ha en sånn jeg også... Fornøyd? Hvordan synes du det funker i forhold til Windows (evt. W7 hvis du har brukt det).
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Kapitalister som diskuterer kapitalen sin
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jonas A D: Skal ALDRI tilbake til Windows En ny Mac er raskere enn en ny PC som er kraftigere! Også er den utrolig lett å bruke, spesielt med den geniale multi touch trackpadden Elsker den! PLuss at "unibody'en" får Macen til å se utrolig kul ut pluss at den er av skikkelig kvalitet!
Og med iLife er det mye lettere å ha bilder på Macen

kvidogbleg: Hahaha
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Hadde konf for en 7 dager siden faktisk og fikk in 25,5k i hard cash og nå har jeg ikke enda fått av mamma og pappa , og har ikke tatt med verdien av gavene
Per aspera ad astra
  • 0
the xbox 360 guy: Herlig! Da er det vel fare for at en 15" dukker opp i postkassa mi om ikke så altfor mange dager ^_^
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Gratulerer
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Gratulerer så mye med vel overstått Mye fint fikk du også og det kan ikke bli mer perfekt enn det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hadde konf., Borgerlig, fikk 36.000 kr, og når ser en macbook pro...
  • 0
Jonas AD: Du kommer ike til å angre

Bernt: Takker Jeg syntes det ble perfekt ja

Sk8erboy: Kjøp en! Du kommer ikke til å angre!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Jeg bare lurer, hvorfor skriver alle hvor mye de fikk? Det er jo slik man er med på å undertrykke de fattige. Er hele gjengen her noen FrP-tilhengere eller?
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Ehhhh??? Jeg er langt ifra FRP tillhenger!

Unnskyld meg... Men, tulla du bare der?
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Når har du konf?
6 år siden

Viss du har hatt, valgte du humanistisk(borgerlig) eller kristlig?
kristlig

Hvor mye penger fikk du?
19000

Og et siste spørsmål:Når du ser en MacBook Pro, hva tenker du da?
douchbag
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg tulla forresten ikke, dere undertrykker jo fattige med dette pengemaset deres...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • Ine
  • Ine
Du har et lite poeng der. Men å si blindt at FrP undertrykker fattige er jo å overdrive litt. Selv om de er for lavere skatt for rike
Riddle me this
  • 0
  • Play
  • Play
Konfirmerte meg kristelig forrige år. I dag e alle pengene borte, og eg angrer på det meste eg har kjøpt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!