Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

FAttigman Du er med da mne forhopentligvis blir ikke nestegang siste del
*MacGyver Theme*
  • 0
Kult, dette er sånn som gjør at man kan tenke seg å gå innom GR, bare for å se om det har koommet en fortsetelse. Venter i spenning på del 2, det eneste som var galt, var at det var litt mange ganger at The Alexsander blir nevnt, men kansje vanskelig å få gjort noe med?
  • 0
Ja jeg prøvde å blande litt for å få det til å virke mindre The Alexander

Takk for fanmailen
*MacGyver Theme*
  • 0
Veldig spennende. Gleder meg til del 2!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Jeg bare lurer på en ting, hvorfor løper han vekk fra DoGRoG som står og moser inn skallen på babien hans? Han har en kniv i hånden, mens DoGRoG er ubevæpnet.

Men ja, jeg gleder meg til Del 2, og kunne gjærne tenkt meg å være med!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
en av spørsmålene i serien og du får vite mer i del 2 om den delen

Takk Marki
*MacGyver Theme*
  • 0
Synes det er litt rart at du på slutten av bloggen spør folk om hva de synes (og hva du kunne gjort annerledes), men blir skikkelig sur hvis noen kommer med kritikk.

Hva er vitsen med at folk skal kunne komme med konstruktiv kritikk dersom du stiller deg på bakbeina, nekter å høre på dem, og oppfører deg som en idiot som kun vil høre skryt?

Hvis du ber om kommentarer på hva folk synes må du faen meg tåle at noen har noen innvendinger på det du gjør.

EDIT: Det er faktisk respektløst ovenfor de som faktisk bruker tid på å kommentere bloggen din å avfeie dem som du gjør.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Jeg tar jo imot kritikken. Jeg liker ikke å få mye dårlig kritikk men jeg prøver å få det med meg .
*MacGyver Theme*
  • 0
Så når du svarer "Ja jeg kan godt la være å skrive denne bloggen om det får deg til å føle deg bedre." når Zyrocz ser på bloggen med et litt kritisk syn er det altså bare din måte å si "takk for kritikken, skal ta den til meg"?

Men da så, my bad...
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
jeg mener om mange er i mot denne blogge, så gidder jeg ikke å skrive den lenger.
*MacGyver Theme*
  • 0
De sier ikke at du skal slutte å skrive.
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Vet det
*MacGyver Theme*
  • 0
Allright. Jeg er ikke noen ekspert på å skrive, MEN. Du har mye å gjøre med skrivingen din. Du har mye å jobbe på når det kommer til presenteringen av hovedpersonene, navn på hovedpersonene, Skriving av dialoger, Skrivefeil, og Ide bygging.

For meg så virker det som at du har bare kommet på noe tull og skrevet det fort. Uten noen som helst tanke på spennings oppbygging. Hadde det ikke vært bedre at du ikke sa hvem som drepte familien hans og Hvorfor han gjorde det?

Jeg ser at du prøver å kaste inn noen artige "scener" i bloggserien. Stopp med det. Det var bare dårlig og passet ikke inn i skrivestilen din.

Når det kommer til selve historien. Så har den potensiale til å bli god.. HVIS. Du skriver om dette kapitlet. Fiks nye navn til personene. Navnene til GR folket er ikke noe bra å bruke til en historie.. Finn heller på noen kule navn. Venom er brukbart. Men kunne vært bedere

Til slutt.. Noe av viktigste du kan gjøre er å beskrive omgivelser og personer. På den måten så skjer ikke ting så fort (som det gjør her) og dermed så får du en bedere "flow" i skrivingen din.

Et siste tips. Når du er ferdig med et kapittel. Les gjennom det 2 eller 3 ganger og fiks små ting.

PS: du kan klare dette.. Denne historien har et kjempe potensiale. Hvis du invisterer mer tid i den.

PPS: Dette var konstruktiv kritik... Håper jeg.

Snakkest
  • 0
Takk for lang kritikk . Jeg kan dessverre ikke bytte navnene . Men jeg skal ta imot resten . Takk Skillmarsen
*MacGyver Theme*
  • 0
Hva handler del 2 om? at hovedpersonen som er skutt i hodet ligger og råtner?
  • 0
lol!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
DEt får du vente å se på -.-
*MacGyver Theme*
  • 0
Osten1992: Det var et ganske dårlig spørsmål. Du bør vite at det liksom skal være en overraskelse.
  • 0
Tusen takk JTB Jeg tar i mot kritikken men drit i å skriv at jeg skal droppe alle GR navnene .
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Ja jeg kan godt la være å skrive denne bloggen om det får deg til å føle deg bedre.


Hvorfor sa du takk til kritikken DoGRoG ga deg, men ble tydelig opprørt av Zyrocz sin? Zyrocz pekte faktisk på en del feil ved bloggen og den var mer utfyldende enn hva DoGRoG skrev. Jeg aner et lite paradoks her.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
haha, artig! ganske klisje da, men gøyalt å lese men kan du prøve å legge litt effort i hvor lettleselig den er? kan få en venn eller noe til å lese gjennom den, hjelper meg stort gleder meg til del 2
  • 0
Det som ødela mest for meg her var nok navnene. Det er st0r forskjell på "Alexander" og "The Alexander". Syns det ble tungvint.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Ville gjerne ha vært med som en gangsta eller detektiv som moser epler
One word: EPIC
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
The Hertic:
Jeg ble sur for at jeg overså de feilene

Fiskebob:


JTB
Jeg skrev den delen til alle.

JTLOC
Ja skal skjerpe meg på den delen.

Eplemos:
And then your in . du kan være en person som undersøke meg hele tiden
*MacGyver Theme*
  • 0
Skjønner ikke hvorfor mange skriver så mye kritikk om bloggen. Den er jo dritbra!! Noen er vist sjalu Si heller hva dere synes var bra!!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!