Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I da var den store dagen. Dagen da det store spillet fra den store utvikleren Rockstar skulle komme ut. Ja, dere gjetter riktig, nemlig Red Dead Redemption. (I skrivende stund skjedde det faktisk i går.. men se nå bort i fra det).

Jeg hadde vært flink gutt og hadde byttet inn to spill jeg likte veldig godt på GameStop her oppe i kalde Mo i Rana. På en tirsdag skjedde det. Nå var dagen fredag 21. Mai. En stor dag for gamere og menneskeheten generelt.

Jeg hadde bestemt meg for å ofre langfriminuttet mitt til å sykle ned til byen for å hente Red Dead Redemption. Ofringen fant sted klokken 11:00. Ut av klasserommet og på min sykkel av sted, inn på GameStop og fram til kassa.

"Jeg skal hente Red Dead Redemption" sa jeg med et stort glis om munnen. Inne i meg selv danset det sommerfugler og enhjørninger.
"Hva er navnet ditt?" er svaret i kassa. Uten noen anelse om hva som skal skje senere sier jeg navnet mitt og karen sjekker ei liste.

"Unnskyld, men du får ikke spillet i dag" sier han i kassa uten en mine. "HVA??" sier jeg med svært åpen munn og store øyne.
"Ja, på grunn av transportstreik og manglende trykte kopier for PS3 så får ikke alle som har forhåndsbestilt spillet det."

Jeg kjente sinnet mitt stige inni meg. En ekstremt kort lunte begynte å brenne i full fart. Jeg måtte ut av butikken, jeg klarte ikke å være der inne, jeg måtte bare komme meg ut.

Med tårer i øyekroken og bøyd hode subbet jeg misfornøyd ut av GameStop. Dagen, nei, helga mi var nå komplett ødelagt.

Turen tilbake til skolen var ikke så lett som turen ned til byen. På sykkelen min fløt det stygge ord og forbannelser ut av munnen min. Heldigvis var ingen vitne til meg og mitt humør.

Noe jeg glemte å si dere er dette. På GameStop så reklamerer de jo for at hvis man forhåndsbestiller et spill så skal man få det på utgivelsesdatoen. Men ikke denne gangen nei. For noe som mannen i kassa sa til meg var faktisk det aller verste. De ville ikke få flere kopier av spillet senest på onsdag. De som hadde bestilt på xbox var garantert spillet på onsdag, mens vi mindre heldige &%¤?# Ps3-eiere måtte regne med å bare håpe på at det skulle komme på onsdag.

Jeg har faktisk aldri i mitt liv vært så sint og skuffet på samme tidspunkt. Tror nesten jeg trenger noe eller noen (Folkene som streiker) til å slå løs på for å bli kvitt det enorme sinnet og hatet som ble samlet opp inne i meg på denne dagen.
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
  • Ine
  • Ine
Det er jo ingen nyhet at PS3-versjonen er forsinket. Dette burde ikke ha kommet som en overraskelse for deg
Riddle me this
  • 0
Stakkars. Du får bare "live life instead" denne helgen da.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Det er ikke Gamestop sin feil.
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Ine@ Jeg visste den var forsinket, men jeg hadde nemlig vært på GameStop dagen før og fått fortalt at det var bare å komme å hente spillet neste dag.

Tror jeg ble litt lurt jeg..

Spreeky@ Det vet jeg vel. Det er jo Sony og de som streiker sin feil, som jeg skrev. Jeg skrev jeg ville slå noen i trynet, f.eks en av streikerne. Les bloggen ordentlig før du sier noe. Ja, det virket kanskje som om jeg skyldte på GameStop, men sannheten var bare at jeg var så sint som jeg aldri har vært før og sinnet boblet rett og slett over.
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
Endre by og navn, og du har nøyaktig min historie også...
FYYYY FAEN!!!
Ble så sykt forbanna i dag, har lett og lett etter RDR på PS3...men uten hell. Jeg føler med deg, kompis.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
  • Play
  • Play
Bare visste ved å lese tittelen at dette handlet om RDR
Selv føler eg meg ikke noe særlig skuffet med at det blir forsinket, eg kan godt kose meg litt til med BFBC 2 eller JC2
  • 0
perfekt "FUCKING GAMESTOP" moment
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Kan noen vennligst opprette en facebook side hvor vi gamere kan gå imot transportstreiken, vet ikke hvordan man gjør slikt for bruker sjeldent facebook til noe annet enn å pwn'e fjortiser.
  • 0
Hmm...så bra for meg at jeg er blakk da, så slipper jeg å ergres over denne streiken
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg fikk min PS3-versjon i posten i dag Må bestille fra de riktige butikkene, forstår du
  • 0
The-gamer@ Ikke provoser en så sint person som jeg er akkurat nå. Du bør ikke føle deg trygg når du ligger å sover fram til onsdag
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
Merket det samme som det, klikka ikke though.
Skulle kjøpe RDR hvis det var i butikken, hvis ikke skulle det gå i Prince of Persia: TFS.
Meeen, ingen av spillene var å finne.
Yippie fucking yeah.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Mehehe, Gamer det nå jeg

*Gnir seg i hendene og godter meg over at jeg bestilte det fra Game*


På 360 vell å merke
  • 0
Faen, det skjedde med meg også! Jeg bestilte det på Spaceworld da.
Kålroten
  • 0
Den er kjip ass!

PS: Liker tanken på at jeg har RDR pluss at jeg har fri fram til onsdag
  • 0
Kjipt. Selv har jeg og noen kompiser gamet RDR i hele dag^^ Du har mye å glede deg til
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Skjønner deg godt!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Jeg skulle også hatt spillet mitt idag, eller igår blir det når man ser på klokka. Men neida. Spillet ble først sendt idag, og tviler på at det kommer idag (lørdag) siden det er transportstreik, OG var askeproblemer i nord norge
  • 0
Som Noral sa; synd det der. Nå får du vel heller leve livet. Finne deg ei søt jente eller noe...? Stakkars.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
nwaaah, kjipt!
  • 0
Fikk PS3- versjonen av Limited Edition på Torsdag fra CDON jeg.

The- gamer: Helt riktig!
  • 0
Jonaskram@ Morsom du..
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
Har det akkurat som du har det nå. SUR. Jeg var på Elkjøp på torsdag, og de sa at jeg skulle få spillet imorgen, selvom det var transportstreik. Men neida. Så enkelt var ikke det. Onsdag sier jeg bare.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Idag dukket RDR (PS3) nedi postkassa mi, og straks skal det spilles
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!