Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Agent Venom Chronicles
Episode 2
New Sun Rising

Om du aldri leste del 1 så er linken her : http://www.gamereactor.no/blog/Venom140/23936/#comments

Kos deg med del 2

New Sun Rising.
The Alexander ligger på bakken, men han er ikke død, men ligger i svime. Han klarer og åpne øyene opp og ser at DoGRoG, HopeN, og A to the H går ut fra huset med en ond latter på dem hver. The Alexander ser ned på magen sin at han har kniven som han burde ha forsvart seg med isteden for å la den bare være pynt. Han besvimer og lander ned på sin døde kones kropp. Etter to harde uker med kjemping for livet i koma våknet The Alexander med syke magesmerter og hodepine. .Med et pang husker The Alexander alt som skjedde den kvelden. A to the H, HopeN og DoGRoG hadde skutt han i hodet og drept kona hannes.. Han skal ta hevn sa The Alexandertil seg selv.

The Alexander ble møtt ved døra på vei ut fra sykehuset av en person som kalte seg selv for Shotgunrain12. Shotgunrain12 sa at en person ville snakke med The Alexander om hva som skjedde den kvelden. The Alexander sa : Du er nok bare sendt for å lure meg, du jobber sikkert for en av de slemme guttene. Shotgunrain12 sendte The Alexander et tankeskummelt blikk som kunne få vær og en til å falle sammen. The Alexander er smart nok til å lukke igjen øyene sine og smile, før The Alexander sparket til Shotgunrain12 med et hardt spark fra siden, men det virker sånn at Shotgunrain12 ikke fikk noe smerte eller noe som helst. Det ble stille i luften og The Alexander ser på blikket til Shotgunrain. Et dystert drapsvillig blikk som er værre en det han hadde for 1 minutt siden .

The Alexander ser redd ut på Shotgunrain12. I det neste sekundet så smeller det et spark i hodet på The Alexander, Shotgunrain12 hadde tatt et thai - fu - La - Noodle spark i hodet til The Alexander. The Alexander datt dermed sammen som en gele bit igjen. The Alexander våknet 2 timer senere i et skarpt lys. The Alexander ser opp tåket på en mann som ser ut som en blanding mellom George W Bush og Adolf Hitler. Han presenterte seg selv som The xbox 360 guy, The Alexander svarte : En Xbox fanboy Huh er det det jeg skal sloss med nå? The xbox 360 guy så bare dumt på han å sa : Du klarte ikke å ta nygutten som kom å hentet deg, så hvordan i helvette skal du ta meg. The Alexander rødmet i kinnene og sa .. Puh bare flaks men han ble avbrutt av at The xbox guy 360 sa Men jeg kan få deg til å kunne sloss med meg å ha en sjangs, gjennom hard trening til å bli en agent for M16. Agent huh svarte The Alexander, du tror at jeg kan bli en agent. Ja ble neste tingen som kom ut av The xbox 360 guy`s munn.

Det tok The Alexander 2 månder å bli en agent, og igjennom alt det så ble måtte The Alexander rense do, støvtørke katten, klare spillet Lair, og mye andre ting. Nå var The Alexander klar til å bli en agent. The xbox 360 guy ser på The Alexander med et stolt blikk, og sa : Nå har du endelig blitt en fullverdig agent, men du kan ikke hete The Alexander lenger... Du må skifte navn og det gjør du med å snakke med en Moderator.. The Alexander sa okey.

2 timer senere med både snakk om at jeg aldri kunne ta opp navnet mitt igjen og hvordan navn The Alexander skulle få. Det endte med at The Alexander sitt nye navn ble Venom. Neste dag møtte Venom opp på kontoret til The xbox 360 guy, og det var tid til å presentere seg for alle. Framfor Venom så sto det 4 personer, Venom var tydeligvis sjefen for dem. De presenterte seg selv.
Kvidogbleg - Datamannen til Venon som vil finne viktige ting via datamaskinen
Alebre - hjelperen til Venom
The Zelda guy - problemløseren Venom
Kjisott - Som hadde ansvaret for våpene og utstyret.

Venom ble godt tatt i mot meg, men Venom måtte være som en god sjef for dem. Venom fikk oppdraget å finne de forskjellige krimenelle i byen. Venom bede Kvidogbleg å finne ut hvor A to the H er. Det tok kvidogbleg 5 sekunder å finne det. Venom ropte Alebre la oss gå. Han så rart på Venom å sa : Du har jo ikke utstyr eller noe. Venom rødmet og gikk til Kjisott for å hente seg en kamoflasjedrakt 2 pistoler og 1 maskingiver med silencer og resten Venom trengte til oppdraget.

Venom puttet på seg den lette kamuflasje drakten og gjør seg klar til å møte A to the H igjen bare denne gangen forbered til liv og død.
Mitt navn er Venom agent nummeret mitt er 140 og jeg er en agent.

Q
Hva syntes du ?

Venom

Og ikke klag på navnene! Og Rett på ord ikke skrivemåter
*MacGyver Theme*
  • 0
Nok en god del Venom140! Men kanskje Shotgunrain12 er et litt merkelig navn? Synes du bør bytte om til Shotgunrain isteden
  • 0
Enten det, eller skrive at han var 12 år og het shotgunrain. Det er en mulighet.

På starte da det var shotgunrain mot Venom, ble alt litt virrete. Ble litt fram og tilbake, og vanskelig å lese. Dette var litt slitsomt.

Ellers nok en god blogg, bare ikke la gutta drepe meg på den mest groteske måten Haha
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
wtf, lol
Fem-stjerners medlem
  • 0
Dette virker kult, kanskje litt virrete noen steder men jeg synes du har skrevet en bra blogg her.
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0
Flott historie, men til tider litt rotete noen plasser. Jeg skal komme med noen eksempler:

Istedenfor å skrive navnene til hovedpersonen hele tiden (Venom gikk der, Venom gjorde det, så tok Venom å spiste brød) kan du bruke ordet "Jeg" eller "Han" enkelte plasser

Samtaler er også litt rotete forklart, med at du sier eks. "The Alexander Sa: Hallo ja før Kvidogbleg sa tilbake: Goddag". Prøv heller noe sånt som: ("Hallo ja", sa The Alexander til kvidogbleg. "Goddag" svarte han tilbake.)

Men ja, en spennende historie, bare litt smårotete
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Det er en god historie, men den er ekstremt slitsom å lese! Du bruker navnene HELE tiden og bytter dem aldri ut med Han/Henne/Det.
Jeg tror jeg blit kvalm om jeg hører "The Alexander" igjen
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
jeg var da veldig badass da .
gleder meg til neste del! btw du kan kalle meg shotgun eller Rain
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Der var litt rotete... Men jeg klarte å lese det.



Jeg er visst en blanding av George W Bush og Hitler

Kanskje jeg skal lage en avatar som viser det??
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
The Xbox 360 Guy: Å gud nei! Ikke utsett de stakkars øynene mine for noe slikt!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Jeg vet det ble svirrete . Jeg skal kalle Venom av og til for Jeg siden det er meg selv Takk for gode råd

Lagt til 2010-05-25 13:40:
AcH Clawed : The Alexander
*MacGyver Theme*
  • 0
Du har jo ikke tatt imot kritikken fra forrige gang jo...

Du blander fortsatt presens med preteritum. Det er går også litt fort frem, og du burde skildre enda mer. Det er et flott utganspunkt.

Og for all del, IKKE skriv "jeg" istedenfor Venom, bruk "han". Du må for all del ikke blande 1.- og 3. persons synsvinkel.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Okey ... Har alltid slettet med presens og preteritum
*MacGyver Theme*
  • 0
Hmmm Joda... Det er en liten forbedring fra første del av blogg serien.. Men du må jobbe mer med det nintendodude sier.

Beskrivelser er super viktige når man skriver. Som jeg sa sist gang. Du får en mye bedere flow i historien. Ting går ikke så fort da. Pluss leseren får mye bedere overskikt over hva som foregår.

Men om selve teksten... Du har gjort en veldig god jobb med dær det er fet text. Men når den tar slutt så blir det bare kaos og rotete.. Hvorfor? Pga: DU ikke beskriver omgivelsene, Du beskriver ikke personene, Personene har ingen personlighet og DRITT DÅRLIGE NAVN!!!!!!!

Come on dropp navnene. Alt du tjener på det er at en liten gruppe med "venner" du ha på internett blir gladere. Ikke noe annet..

Hvorfor ikke kalle the xbox 360 guy. Colonel Xbox?

Hvorfor kan ikke Shotgunrain12 egnetlig hete JAck Coleson og Shotgun er hans kallenavn pga han er god med en shottgun?

Hvorfor ikke Alebre egentlig hete Albert.. Men han kan bare si Alebre pga han har dysleksi i tunga? (you see what i did there)

Jeg vil vite mer om treningen til Venom. Du har et helt kapittel der.. Der kan du f.eks. Fortelle om livet til "the alexander" Du kan forteller hvorfor han velger navnet Venom. Treningen er liksom der Alexander går fra og være en vanlig person til en kaldblodig agent.

I treningen kan Colonel Xbox kansje fortelle mer om M16.. Hvilke oppdrag gjør de? Hvor lenge har de eksistert? Er det en stor orginisasjon? osv osv.. Du skjønner?

Du har mye og jobbe med her. Men når man skriver så kan man ikke slacke unna, Hvis du skjønner.

PS: Dette er fortsatt konstruktiv kritik.

PPS: npr du skriver dialoger bruk "" tegnene.. Det er enkelt.. ALT 2

PPPS: DROP NAVNENE FOR GUDS SKYLD!!
  • 0
Navnene forblir men jeg skal vri litt på de lengste navnene for min egen del .
*MacGyver Theme*
  • 0
Joda, rettskrivingen er ikke den beste, den suger faktisk (Sorry at jeg sier det), men denne delen var faktisk ganske så underholdende!

"Du må skifte navn, og da må du snakke med en moderator" - Denne var genial!

...Og endelig kom en kvid og bleg datamann inn i bildet. Du glemte å nevne at jeg har større muskler enn DoGRoG... Jeg burde forresten klart å finne Anders på maks tre sekund

Gleder meg til neste del, håper du fortsetter å være morsom. Om du fortsetter med denne serien tror jeg faktisk du vil bli bedre i rettskriving til slutt, bare se kontrasten mellom første og nyeste kapittel i "The Heroes Legacy" av jonaskram. Keep up the funny work, agent Venom!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Takk skal prøve mitt beste
*MacGyver Theme*
  • 0
Historien, ideen er forsatt like bra, ikke noe å klage på, men blir velidig lite av beskrivelse og det å gå inn på deler av teksten. Sånn som treninga, du hadde masse å skrive om når han var på treninga. Også er det navnene og hvordan personene er. Bare du hadde fått rettet på det, det hadde gjort teksten så vanvitig mye bedre enn den alerede er. Hvis du får til det på del 3, så er det bare helt perfekt.

Ikke ta dette vondt, prøver bare å hjelpe med å gjøre deg og teksten din bedre.

Og som forige gang så gleder jeg meg til del 3, bra jobba!
  • 0
Jack coleson? i like that! god ide skillmarsen
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
gleder meg til resten, særlig når jeg skal dukke opp men kan du prøve å gjøre det tydligere hvem som snakker?
  • 0
Okey
*MacGyver Theme*
  • 0
Synes det var en god fortelling! Du må skrive videre! Skriv om oppdraget!

Gleder meg til neste del
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Bra men jeg aner ikke hvor lang tid det blir å ta ... 2 tentamer denne uken muntelig og skriftelig engelsk
*MacGyver Theme*
  • 0
haha ett par ting bare "Venom ble godt tatt i mot meg, men Venom måtte være som en god sjef for dem. Venom fikk oppdraget å finne de forskjellige krimenelle i byen."
her forstår jeg ikke helt va som sies

og dette er en vanlig tabbe men M16 er et maskingevær du tenker nok MI6 som er den britiske etteretningstjenesten
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!