Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

De fleste liker det heavy metal bandet Slipknot.
Det består av 9 medlemer.

Mick - Gitar
Corey - Vokal
Craig - Keyboard
Joey - Tromme
Shawn - Tromme
Sid - DJ
James - Gitar
Chris - Tromme
Paul Gray - Bassist

Slipknot startet opp i 1995 og ble stiftet av : Paul Gray, Shawn og Anders(Tidligere Vokal).
De har slupper ut 6 album.

--------------------
Paul Gray`s død
Paul Gray som er bassisten i Slipknot døde 24.05.2010 (Mandag) Nyheten ble sluppet ut i går, men ble virkelig satt ut i dag. Jeg hørte om Paul Gray`s plutselige død. Død`s årsaken er enda ukjent. Det er veldig trist at Slipknot`s eneste Bassist døde.

Paul Gray ble født 8. April 1972, og døde som en 38 år gammel mann. Jeg tror han døde av overdose av dop. (Aner ikke om han brukte dop). Han har også en unge på vei. Stakkars liten unge som aldri får møte sin pappa. :(:(
Han ble funnet død på et hotell av personalet.

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10007283 <--- Link

Takk for meg.

Rest in Peace PAUL GRAY

Vær så snill ikke klag på at slipknot sug dere kan heller si at dere ikke liker slipknot isteden

Venom

Edit
Rockeverden har hatt enda et tap :(
Sangeren i Type O Negativ har også død .. 46 år gammel :(:(:(
Rest in Peace Peter Steelee </3

Edit
Dio er også død :(
HVORFOR !!!!!!!!!
Rest in Peace Dio </3
*MacGyver Theme*
  • 0
Æsj, alle gode musikere dauer jo nå! Nå var ikke Slipknot noe jeg hørte spesielt mye på eller syns var utrolig bra, men det er nå synd at han forlater oss så tidlig...

"Dette blir en kort blogg men må bare spre budskapet"

Vær så snill å fjern dette...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Da er det fjærnet .

Det er ikke morsomt at min favoritt Bassist forlater verden, Takk for støtte omså jeg Vet at du ikke liker slipknot
*MacGyver Theme*
  • 0
Neeeeeeeeeeeeeeei
Nei men da så
  • 0
Var stor fan av slipknot for noen år tilbake, spesielt i den perioden da jeg først begynte å høre litt smått på metal. Er ikke så veldig fan av bandet nå for tiden. Føler at jeg har vokst litt fra det. Uansett så synes jeg det er ufattelig trist at han er dø.. I det hele tatt synes jeg det er altfor tidlig å gå bort i en alder av 38 år.. Skal ikke se bort ifra at det er overdose ellernoe i den duren som var årsaken. Har lest at han er blitt tatt med narkotika før liksom. Anyways, trist sak.
  • 0
slipknot er yndlings bandet mitt, jeg tror ikke dette var overdose han døde av, men uansett, utrolig trist. ingen bassist kan noen gang erstatte paul, men jeg håper de fortsettersom et band. jaja R.I.P Paul Gray
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Personlig, så tror jeg det var noe med narkotiske stoffer. Selv synes jeg Slipknot har noen fine, men ikke blodfan. Men dette er garantert et stort tap for metallen.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Aaaaaaw... Dette er favorittbandet mitt... Hater når sånt som dette skjer... R.I.P Paul, og måtte ungen din bli en like god bassist.
  • 0
Et av mine favorittband, forferdelig synd dette her
  • 0
Et stort tap for metall fansen. Slipknot er ett av favoritt bandene mine, og jeg håper virkelig ikke at de legger opp på grunn av dette. Stakkars unge også.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Rest in Peace Paul </3 ET stort tap
*MacGyver Theme*
  • 0
Rip Paul gray et stort tap for metallen!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Know
*MacGyver Theme*
  • 0
Dette er veldig trist, metallen begynner jo nesten å dø bort nå.
The Rev i desember, Dio i forrige uke, å nå Paul Gray
men, jeg tror at de kommer til å erstatte han, etter en lang sørgeperiode har gått, A7x gjorde iallefall dette, å med et såpass stort band som Slipknot, så tror jeg de ikke vil skuffe fansen, men de venter nok en god stund, for å sørge og hedre.
  • 0
Veldig trist dette as... Ronnie Dio (mannen bak djeveltegnet) gikk jo også fra oss nylig.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
60 og nokka år
*MacGyver Theme*
  • 0
Gud bedre hvor mange rockeartister som døde nå!

Rev, Dio (som jeg egentlig skulle se live i sommer/høst) og nå Paul...

R.I.P. til dem alle sammen
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
*MacGyver Theme*
  • 0
Hvil i fred.
Slipknots slagord har alltid vært all or nothing, og at hvis en av dem slutter så vil bandet bli oppløst. Jeg håper ikke dette gjelder ved dødsfall også, for Slipknot er virkelig noe jeg både vil se og høre mer av.
  • 0
Mhmm
*MacGyver Theme*
  • 0
Slipknot er ikke et band som burde gå innenfor sjangeren metal. De spiller pur satan rock, som er et helvete å høre på...

Ikke bare det, men de ser groteske og patetiske ut når de står på scenen med de møkkamaskene og klærna sine.

Still, he is a human being; Rest in peace!
  • 0
Sitere fra bloggen :
Vær så snill ikke klag på at slipknot sug dere kan heller si at dere ikke liker slipknot isteden
*MacGyver Theme*
  • 0
RIP og jeg liker Slipknot...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Den var ny Jeg viste ikke det Bernt
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!