Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er for tiden to actiondrevne bilspill som går i strupen på hverandre. Både Split/Second: Velocity og Blur skal tilfredsstille racing-entusiastene som ønsker eksplosivitet fremfor realisme. Spillene slippes med en ukes mellomrom, og det er sansynlig at målgruppen ikke går for begge.

Split/Second: Velocity, et glimrende spill med nok eksplosjoner til å dekke et helt års forbruk, og anmeldelsen kan dere lese her!

Motstanderen blir for tiden testet så busta fyker, og morgendagens Blur-anmeldelse gir svaret på hvilket spill vi liker best.

<bild>
- Fort, før middagen blir kald!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Er ikke spesielt begeistret for Split/Second, men det er noe med eksplosjonene gjør det bra... Har ikke testet Blur enda da...
  • 0
jeg har et spørsmål: Hvem i redaksjonen er best i Modnations racers? eller hvor finner vi svaret?
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
27. mai 2010, GR blir fanboys...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
@kvidogbleg

Hva mener du?
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
"Hvilket spill vi liker best"

Eller, det var vel ikke slik du mente det i bloggen, men det kunne se sånn ut ;)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
det gøyeste er å kjøre bil på Gta4.
  • 0
@Jonskja

Er ikke helt sikker... Men setter en knapp på Daniel som anmeldte spillet.

@kvidogbleg

Selvfølgelig mente jeg hvilket spill vi liker best. Hva tror du egentlig en spillanmeldelse er?
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
God blogg kristian Split/Second og Blur har jo på en måte like konsepter. Begge bringer jo inn actionracing og ikke realistisk racing.

Skal nok kjøpe begge spillene når jeg får tid og penger Men tipper jeg velger Split/Second først. Ble mer imponert av Split/Second demoen enn Blur sin flerspiller- demo.
  • 0
splitt/second var digg nok men syes blur ikke var så gøy. det var liksom mariokart (powerups du samler) og kjedelige baner. SSV var best i mine øyne
Per aspera ad astra
  • 0
Etter demoene å dømme var Split/Second best... Men egentlig var ingen av demoene spesielt bra...
  • 0
Split/Second virker fett, og Blur virker også kult. Dessverre slår Red Dead Redemption dem i kjkøpskøen
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Vel, fanboys er jo noen som er langt ifra åpne når det gjelder ting som spill. Det jeg mente var jo at dere er litt som nevnte fanboys når dere favoriserer spill som dette
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Ikke testet Blur enda, men Split Second var en trist affære, så etter å ha testet SS demoen, så tror jeg faktisk Blur er bedre enda jeg ikke har testet det hehe

Men for øyeblikket er det kun et spill osm gjelder, og det er RDR

You feeling lucky PUNK? Dirty Harry FTW
  • 0
satser på Blur. Split/Second ble en stor skuffelse for meg
  • 0
kvidogbleg: Tullball. Vi har ikke bestemt oss i forkant for hva vi liker best, men når begge spillene har fått karakter er det da ikke galt å si at vi liker det ene bedre enn det andre? Tallene forteller jo akkurat det.

Fanboys er de som allerede har bestemt seg for hva de synes før de tester. Det er de som er mer lojale til merkevare enn kvalitet. Vi representerer ingen av disse beskrivelsene.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!