Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

ja nå er det en ny blogg fra meg og da er det sånn jeg angrer litt på konsoll valget mitt eks wii angrer jeg ikke i det gramm men når jeg valgte ps3 så akuratt nå så angrer jeg for de wii er i mine øyne en maskin og noen av disse utviklerne tenker med hjerte sånn eks på historie ta zelda drit bra historie og det er mer MH tri som ser veldig epik ut også har vi alles favorit mario og brawl.

grunne jeg kjøpte ps3 er at wii på den tiden hadde så litte spill så jeg angrer litt og men ikke helt men jeg har bestemt meg for og begynne og spille wii men jeg vet det bli ikke akuratt det samme men også blir det vel sånn at den neste maskine så blir det nintedo

ps jeg synes ps3 er bra men wii er også bra synd at ps3 er så ond at den neste ikke lar meg spille wii:(
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
vel Wii er ikke en så kraftig maskin som ps3 men allikevel en bra maskin. Men grunen for du spiller mer på ps3`en er vel kjansje fordi du har flere/bedre spill til den.
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
igrunn er det får at man blir avhenig av mw2 men jeg skal skaffe meg noen bedere wii spill
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
det eneste bra spillet som har kommet på wii det siste året er Super Mario Galaxy2.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Synes PS3en er kjempebra jeg. Spiller mye på den. Mens Wiien derimot har nesten et tjukt lag med støv på seg. Klart jeg har børsta litt støv pga av Monster hunter tri men ps3en er mer brukt i mitt hus.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
jeg synes det er lit leit jeg wii i grunnen er jo kanske bra
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Ja men på wii haar du ikke RDR
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Spiller en god del på alle mine spillkonsoller utenom Ps 3. Den samler for det meste støv. Her er noen spill jeg anbefaler deg å skaffe deg hvis du vil spille Wii:

Super Mario Galaxy
Twilight Princess
Muramasa the Demon Blade
Super Smash Bros Brawl
Monster Hunter Tri
Red Steel 2
Battalion Wars 2
The Conduit
Mario Kart Wii
Wii Sports Resort

Har også hørt mye godt om No More Heroes og Metroid Prime 3. I tillegg finnes det mange inntresange titler på WiiWare og Virtual Console.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg skjønner hva du mener. Det hadde holdt for meg å bare ha Wii-en min, men jeg måtte selvfølgelig kjøpe Xbox og Playstation også.

Men det er også mange gode spill som kommer til Playstation 3, der utviklerne har lagt både hjerte og sjel i spillene sine.
Kojima som eksempel; kjøp Metal Gear Solid 4, så forstår du nok.
  • 0
har MGS 4
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Grunnen til at Wii ikke har like mange gode spill som f.eks. xbox og PS3 er fordi det er ingen utviklere som klarer å lage spill til den. De beste spillene er dem Nintendo har laget selv.
Men nå kommer forhåpentligvis det nye Zelda spillet ut i slutten av året!!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Det noen småbiter fra tredjeparts utviklere hvis man leter i krokene.
Okami vil jeg anbefale på det sterkeste. Brukte 50 timer på å runde den og den er klart et av de beste spillene for denne generasjonen.

Jeg har MH 3 og det er også veldig bra. Tror at jeg kommer til å bruke en del tid på den.

Så er det de Blob. Et veldig kreativt spill med gode ideer. Kameraet og kontrollene kan irritere og det kan bli litt repetivt men et godt kjøp for Wii eiere.
  • 0
Den siste månenden har det nesten bare blitt spillt wii her i huset, men det har vært perioder der wiien har samlet litt støv, men pleier som oftest å spille en del på den vær månende.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Du bør ikke angre på PS3 kjøpet. Det er jo bare luksus med en ekstra konsoll.

Men om du kommer til å like MH3, så vil du nok bruke maaange timer på det. Jeg har spilt det i en måned nå, og har allerede 125 timer play time, selv om vi har hatt eksamen og annet skolestyr. Blir lett avhengig av det.

masterno: Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Greit, det kan være en subjektiv mening, men noe sier meg at du ikke har prøvd mange Wii-spill i det siste. I hvert fall ikke alle stortitlene. Og hvordan kan du si at SMG2 er det eneste gode, du har sikkert ikke prøvd det en gang. Det var en veldig dum påstand med mindre du har prøvd de fleste store spillene som har blitt sluppet til Wii det siste året.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
"ps jeg synes ps3 er bra men wii er også bra synd at ps3 er så ond at den neste ikke lar meg spille wii " -alebre

Da er Wii'en ond som ikke lar deg spille PS3!
Om du har PS3 anbefaler jeg LittleBigPlanet og Call Of Duty spill. Har Wii selv og bruker den ikke ofte, men kansje om det kommer nytt storspill fra Nintendo. Som for eksempel, så gleder jeg meg til å være P2 på Super Mario Galaxy 2.

[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
Bare la den støve litt på hylle så tar du wiien isteden
*MacGyver Theme*
  • 0
Nja. Nintendo tenker ikke akuratt med hjerte, de tenker mer på lommeboka og det viser de gjentatte ganger.
  • 0
Wha... PS3 er så ond at den ikke lar deg spille Wii?

Du er ikke sikker på at det er underbevistheten din som sier "Ikke spill Wii! Du er lei av det! Spill PS3!"?

Er foresten ganske så uenig med deg her. For meg er det bare de offesiele Nintendo-spillene (med et par unntak) som er bra på Wii, mens PS3 har utrolig mange bra tittler, både ifra Sonys nærmeste partnere og andre tredjeparter.

Jeg savner N64 dagene når Nintendo var på sitt beste... *sukk*
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Spill Uncharted på PS3 og du stuer bort Wii'en en gang for alle. Uncharted spilla er kanskje de beste spillene jeg har spilt noen gang. Oblivion på PS3 er også veldig bra .

Men SMG 2 kommer jo snart, og det kan jo kanskje bli ganske bra, så da får du jo børsta støv av Wii'en en liten periode ihvertfall...
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Liker Ps3`n best, men Wii`n er bra den og. Hadde sikkert blitt brukt like mye den hvis den var min, og at jeg hadde kjøpt spill til den
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Rett etter du har kjøpt deg ny PC så kjører du på med konsoll? Nei, vet du hva! Det er det eneste som er dumt i denne sammenhengen! Selv har jeg tenkt til å kjøpe PS3 til sommeren, og den siste tingen jeg hadde savnet hadde vært WII.

Dette bestemmer du jo selvfølgelig helt selv, men ja. Også må du lære deg å skrive. Det er to praktfulle oppfinnelser vi har her på jorden, de kallet komma og punktum.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
pc har ingen ting med saken og gjøre men drit i det
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Nja. Nintendo tenker ikke akuratt med hjerte, de tenker mer på lommeboka og det viser de gjentatte ganger.

Det tror jeg det er flere en bare Nintendo som gjør. Penger er tross alt det som får verden til å gå rundt.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Skal du spille mindre PS3 og mer WII? Er jeg nødt til å ta kveler tak på deg som Homer gjør på Bart, bare at jeg ikke slipper...
WII/nintendo har kansje bra singleplayer spill men hva hjelper det når konsolen og styringa er CPskad? Det er i hvertfall min WII.
PS3:
WII:
  • 0
wii FTW!!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!