Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har du opplevd utekvelder der det ikke blir spilt noe av din rockemusikksmak, men da skal jeg vise dere en låt som virkelig kan passe inn i den sammenhengen, nemlig en herlig remix av AC/DC-sangen Thunderstruck. Dette er en type sang som nesten ingen tar sjansen på å remixe, så mye respekt har disse type sangene.

Det er de to itallienske gullguttene Bot og Phra, eller letter sagt Crookers som står bak dette mesterverket. De samme guttene gjorde sangen Day 'N' Nite virkelig populær, og er vel der de fleste har blitt kjent med Crookers.

Denne remixen er ikke akkurat ny, men det er sikkert en del av dere som ikke har hørt det enda. Hvis man virkelig hører etter i sangen, så hører man at sangen er mixet sammen med en annen kjent remix fra Crookers, nemlig The Chemical Brothers - The Salmon Dance.

Dette bør i hvert fall være et lite plaster på "såret" for det vanlige fraværet av rockemusikk på vors og andre fester.

AC/DC - Thunderstruck (Crookers Remix)
Chill hard, man!
  • 0
Denne remixen er noe av det mest elendige jeg noen gang har hørt
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Nå døde jeg litt inni meg.
Fem-stjerners medlem
  • 0
.. åisann.. sorry men da vil jeg heller høre de andre dårlige techno/pop sangene enn en remix av en SÅ fantastisk sang. heldigvis respekterer fest folket når jeg fyrer opp god rock: Thin Lizzy, The Who, Foo Fighters
  • 0
Det skulle ikke vært lov å remixe AC/DC
  • 0
Konge!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Ugh... de har ødelagt den jo -.-

Noe av det mest horrible jeg noen gang har hørt.
  • 0
Det var bare feil...
Decyfered!
  • 0
Hvorfor remixe en allerede perfekt sang?
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Hvordan er det mulig å ødelegge en så god sang så til de grader som de har gjort her....?
Ære være Naughty Dog!
  • 0
AAAARGH HVORFOR?! Dette skulle ikke vert lov!!!! D:<
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
hva i nisseland er dette tøvet!!?? det er den verste remixen jeg har hørt!!
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
AC/DC spilte live i Hannover 25. Mai. DWET var fest!
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
WOAH! - På 1:30...DAMN! That shit is "THE SHIT!"

Hvorfor ikke lage en sang bare ut av den beaten...AWWWWHHMAAAAGGGAAADDD!!!

Faktisk ikke hørt denne Martin. Jævlig smooth låt.

Jeg saksøker Spotify hvis de ikke får fiksa denne remixen inn i systemet sitt snart.
La merke til noe her for noen dager siden at de fikk på plass "We no speak Americano" - Spotify blir bare bedre og bedre.

EDIT: Spotify - Jeg importerte den fra Harddisken så det trengs ikke egentlig lengre.

Hørt sangen noen ganger på rad nå, og herre gud! Jeg ler og koser meg når sangen når 1:29 - MEGA BLOGG MARTIN! (Y) <- Tommel Opp! You know we love you!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
@Noral: Hvis jeg ikke tar feil så er det Chemical Brothers-remixen til nettopp Crookers. Eller det er i hvert fall den låten blandet inn i denne. Så sjekk den ut også, for den ligger faktisk på Spotify!

http://open.spotify.com/track/2efUDwEqXNmEyEX019hMSi

@Til alle dere andre: Dere må ikke ta dere nær av at AC/DC også kan bli remixet.
Chill hard, man!
  • 0
Må si jeg er veldig glad for at jeg slipper å dra på vors og fester hvor det spilles techno o.l, for hvis dette var det jeg måtte høre på på fest ville jeg nok gjort som van Gogh.

Det er forøvrig ingenting i veien for at AC/DC kan remikses, men da bør det gjøres skikkelig, og ikke i syrerus. Har hørt en grei remiks av AC/DC, så jeg vet at det finnes.
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Jeg digget fra 1:30 og til 1:50. Den beaten skulle ha vært en egen sang! 2:11 til 2:25 var også epic. Synes at de ikke burde tatt utgangspunkt fra Thunderstruck, men heller kjørt disse beatene inn i en digg sang!

Bra link, Martin!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Voldtekt.
  • 0
Likte ikke sangen da den var generelt gjennomsyret med undertoner av bæsjesmak.
Nei men da så
  • 0
Jeg vil være en del av majoriteten:

aaah jeg dør aah ssepsglrsopg lhåper martin brenner i hel hvete æsj og isj og bllalaarhalbrlbrlgblblrgg spyr nå serr azz aaaah uigleeeee!!!!!!!!!!!!

Neida, interresant musikk. Ikke noe for meg, men alle som liker sånt som dette skylder en viss mengde takknemlig til narkotiske stoffer. Serr. Hadde det ikke vært ett cover av en "oldie" rockesang og de eventuelt hadde kutta de først fem minuttene for noe mindre progressivt og mer musikalsk så skulle jeg faktisk vært i stand til å høre på det. Dersom jeg var rusa på LSD.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Haha - Sjekket Last.Fm din - Loved Track!
It's a beautiful world we live in.

Hørt på Miike Snow sin låt "Silvia" remixet av Robotberget? http://open.spotify.com/track/0fFHjnqpSpV8XuWyCKf6XU

Ser du ikke skal på Øya? Hva er DET for noe?! Ett sensommer-must!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Meningløs remix av en overvurdert sang av et EKSTREMT overvurdert band.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0


*krampegråt*

Når vi har fors/nach/grillig/fest i hagen her så bruker jeg å fyre opp de gamle AC/DC platene mine på platespilleren, eller Iron Maiden, eller Kaizers, eller Pink Floyd, eller Queen, eller ... ja, you get the point.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!