Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I morgen braker verdensmesterskapet løs og takket være Iphone-applikasjonen "South Africa Tracker 2010" vet jeg at Uruguay møter Frankrike i morgen klokken 20:30. Puh.

Med kampoversikt, tabeller, stadion-oversikt og annet briefe-verdig innhold, blir dette en sikkert vinner under mesterskapet. Og det beste av alt er at den er gratis.

For fotballfrelste Iphone-eiere er denne applikasjonen et must. Verdt å laste ned? La meg sitere Donald Trumph:

- It's a no-brainer
<bild>
South Africa Tracker 2010
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Nice! Hvor mye koster den?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Snedig applikasjon.
Har desverre ikke Iphone, men den kommer definitivt til nytte for andre
Hei.
  • 0
Takk for tipset! Lastet den nettopp ned. Var litt uoversiktelig første gang jeg prøvde appen. Men etterhvert ble det bedre Men legger den ut info Live?
  • 0
Jepp Fant! Skal være direkte oppdateringer. Rist telefonen for å oppdatere;)
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Wow, hvor mye koster den? Tror jeg må laste den ned.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Hvorfor spørr alle om hvor mye den koster? Ingen som faktisk leser oversrkiften og selve bloggen der Kristian nevner at applikasjonen er gratis
  • 0
Er det baremegellervil ingen at Frankrikeskalklare noe somhelst? Siden de ikke skulle vert i VM i det hele tatt altså.
  • 0
  • Dave
  • Dave
Done!

Se opp for Ghana!
Tu reste avec moi cherie, et je te ferais devènir une Star
  • 0
Til iPod også!
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!