Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Alle her på GameReactor leser bladet og jeg har 2 favoritter jeg vil snakke litt om :)


NR.66
Desember 2008
Forside: Killzone 2
Du vet sannsynligvis ikke hvordan blad dette er men dette er det bladet som fikk meg til og oppdage www.gamereactor.no . Jeg var hos onkelen i jula 2008 og jeg satt ironisk på WCen og så bladet lå under en krakk. Jeg strakk meg fram og tok tak i det siden jeg ikke hadde lest det. Så leste jeg brevet som Kris2ffer hadde skrevet til GR. Jeg leste også bloggen til Jon Melon som er en bruker jeg ikke har sett på GameReactor noen gang uten om bladet. Og ikke for å snakke om anmeldelsen til SuperDaniel. I tillegg så la jeg merke til intervjet med vår kjære venn Kronoz(Jørgen S) Som styrer/Styrte med Media og Kommunikasjon. Det er hannes feil at jeg er på GameReactor i dag. Det var da jeg tenkte at når jeg var ferdig på toalettet så skal jeg gå på www.gamereactor.no .
Har bladet her hjemme.
Link om du vil lese bladet : http://www.gamereactor.no/magcover/no/gamereactor_66.pdf

NR.69
April 2009
Forside: Bioshock 2
Jeg har lest dette bladet 2000000 ganger, og jeg elsker omtalen om Bioshock2. Jeg startet å legge merke til Bioshock 1, og bestemte meg for å skaffe meg det. Jeg skaffet meg det rundt august og er sulten på en 3er. Dette bladet er rett og slett min favoritt og innholder mange spilltittler jeg har kjøpt eller vurdert å kjøpe . (Bioshock 2, TCO Riddick, Godfather 2 OSV) Det er egentlig ikke mye å si.
Har dette bladet også.
Link om du vil lese : http://www.gamereactor.no/magcover/no/gamereactor_69.pdf

--------------------------------------------

I Morgen

I Morgen er det 1 spessiel dag ... VM I SØRAFRIKA. Det er sikkert mange som skal se på VMet i sør afrika. Det er ikke det som skjer i morgen. Alle vet jo at SUPER MARIO GALAXY 2 kommer i morgen :P. Det er heller ikke det.

Jeg har bursdag i morgen (11.juni.1995) Og blir 15 år. Jeg skal prøve å få skrevet en ny anmeldelse i morgen, men kan ikke love at jeg får tid til det. Jeg har ikke fått noe spessielt i bursdags gave som jeg vet om. Vent jeg har fått noe dritkult :
RED DEAD REDEMPTION.
Det er et veldig bra spill og kanskje det eneste spillet jeg blir å gi 10/10 om ikke resten av spillet skuffer. Det er enorm frihet i spillet. Online delen er også artig :P.

Jeg tror jeg får 500 hos tanta mi og 200 hos bestemor og kanskje mer jeg ikke vet om.
Pengene mine blir å gå til :
Ekstern Harddisk - 1 TB
Heavy Rain
Og kanskje GameReactor skjorte.

Noen flere jeg vil hedre?
Kronoz - For å ha ført meg til GR med seg selv i nr.66

HopeN: For at han har også bursdag i morgen :)

the Zelda Guy - Han har bursdag den 12 :)

EXcrack - Han hadde bursdag den 9ente

Emil til B.E - Han fikk Super Mario Galaxy 2 på sin bursdag den 9ente.

TrackDeath - Kjempe god venn snakker altfor mye med han og han støtter meg ALLTID.

Bernt Erik - For å gjøre en god jobb

Kristian Nymoen - For å være en god sjefsredaktør :)

GAMEREACTOR FORUMET :D - DERE ER BARE BEST :D
Jeg har lagt mye heder i de her personene :)

Rett og slett er GameReactor verdens beste forum.

Værsegod dere skal gjærne skrive gratulere med dagen i gjesteboka mi fra i morgen av :)

Venom
*MacGyver Theme*
  • 0
Må nok si gratulere da! Håper du får en fin dag.

Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Gleder meg sykt til imorgen
Skal se VM-kampen etter at jeg kommer hjem fra skolen. Fint med HDpvr dekoder fra canal digital vettu.
Skal også få pappa til å kjøpe Super Mario Galaxy 2, noe som skal være det beste spillet noen sinne!!
Så med andre ord: "Imorgen blir en av de beste dagene i år." Men kunne også ha tatt ferie imorgen da, noe som hadde toppet alt sammen
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
hehe Min Bursdag blir nok spesiell
*MacGyver Theme*
  • 0
Hah! Begynte å lese GR før deg! Begynte på 59

Tusen takk for nok en bi-rolle i bloggen din Og husk, som du skrev, jeg støtter deg alltid

Jeg må vel også få ønske deg en riktig god dag! Gratulerer med dagen i morgen! Dypere hilsen kan du vel få i morgen

Takk Kronoz, for at du lot meg treffe en så kul fyr! Hvis du leser denne kommentaren; Takk

Jeg ønsker deg alt godt i livet, og jeg håper vi kan opprettholde disse hyggelige MSN-momentene våre fremover! Er i grunn ganske stolt over å være vennen din

Hilsen Track Death

Lagt til 2010-06-10 22:07:
Jonskja: Ikke det beste. Ocarina of Time er bedre! Måtte bare nevne
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Har lest GR lengere men jeg fant nettsiden da
*MacGyver Theme*
  • 0
Imorgen skal jeg spamme inboksen din med "gratulere med dagen" Spoiler: Muhahahahahaha
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Bursdagsbrødre!!
  • 0
Yes Vi er egentlige skilt med fødslen så vi er tvillinger
*MacGyver Theme*
  • 0
Eier dere begge to, begynte på nr. 50!

Hm... Hvorfor er jeg ikke på den lista... Den er teit...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
hehe Kvidogbleg Skal faktisk finne ut hvordan jeg begynte på

Lagt til 2010-06-10 22:35:
Fant det ut
NR.35
*MacGyver Theme*
  • 0
HEI! Da eier jeg deg ikke likevel... Jaja, du er jo eldre enn meg :/
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Hahaha
*MacGyver Theme*
  • 0
grattis med dagen om en time da
  • 0
Gratulerer med dagen (først)!!!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Gratulerer med dagen! Hadde egentlig tenkt til å være først, men ble slått på målstreken av en ivrig nintendodude.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Gratulerer med dagen!
Hei.
  • 0
I "morgen"* kan jeg bli trukket opp til eksamen!

*: "morgen" fordi jeg skriver den dag det blir snakket om(aka er jeg fra fremtiden)
  • 0
Jeg regner med at disse gratulasjonene er til meg også
  • 0
Gratulerer så mye med dagen Venom140

Selv er jeg veldig imponert over den jobben du gjør for communityet her på Gamereactor og det er jeg som skal takke deg

Jeg håper du får en kjempefin dag og masse flotte gaver
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hehe Takk Alle sammen

Fiskebob : Takk Takk

Nitendodude :

Kristian: Nesten da

Babalu :takk takk

Konsolforkjemper: Lykke til

HopeN : Ja vi sier det

Bernt Erik : takk Takk Skal kose meg Takk for å få lov til å være med på GameReactor
*MacGyver Theme*
  • 0
Gratulerer med dagen, Alexander!

Håper at du får en super dag, og håper også på at du logger på MSN i natt! Må jo snakke litt med 15 åringen!

Fyller år i november, og da får jeg sengelappen og lettsykkel!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Gratulerer med dagen
mini olav har også bursdag i dag *Klassekompis*
  • 0
Gratulerer med dagen
  • 0
Takk til begge to
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!