Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Monster Hunter Tri ser jo awesome ut! Skulle gjerne likt å prøve det
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Personlig med erfaring fra MH2 etc, ville jeg si at begge to er fantastiske spill, men RDR klarte faktisk å kommer opp på topp-ti lista mi over all time favorittspill. Og det sier litt. Kjøp det, elsk det, fortell alle om det. Det ER faktisk jævlig bra.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
@Venom140
Det skrives drittunge / dritunge.

Men over til bloggen; Personlig ville jeg gått for Red Dead Redemption, iogmed at det virker mere variert, og at du sansyneligvis kommer til å ha mere morro med det i lengden. Men om du har nok penger er det vel ingenting som står i veien for å kjøpe begge?
Og jeg vet mange har sagt det her før, men du må virkelig jobbe litt med komma og punktum, uten dem blir teksten tung å lese.

Men ellers, keep up the good work!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Skjer med douchebags på forumet? Alle på GR må da ha fått med seg at det finnes folk med dysleksi her, og når man ser tekster som dette setter man sammen to og to! Jeez!

svar på bloggen:
Hm... Hadde det vært opp til meg hadde jeg tenkt slik:
Monster Hunter Tri/3(som jeg har) er farming, monsterdreping og diverse våpen(6 forskjellige våpentyper meg overdrevent mange forskjellige våpener), fantasy og onlinemoro.
RDR er GTA i ørkenen, med, så vidt jeg har skjønt, en brukbar historie og bra gameplay, pluss en westernsetting.

...Jeg liker ikke GTA.

Monster Hunter it is!
  • 0
Alle har fått med seg at det finnes folk med dysleksi. Men alle har også fått med seg at det er noe som heter å lære

Personlig ville jeg gått for RDR om du har venner som spiller online. Ganske artig på free roam om du har mikrofon til konsollen. Er artig selv om du ikke har også.
  • 0
Jeg ville uten tvil valgt RDR. Det er god enspillerdel, og en meget bra flerspillerdel, og som også får gratis CO-OP DLC den 22 juni. MH Tri er et helt ok spill etter min mening, men RDR er nok par hakk vassere vil jeg si på alle punkter RDR blir nok og gi deg timesvis med morro uten tvil

Vet en engelsk kompis av meg var helt hektet på MH Tri, og spilte det online dag ut og dag inn hehe. Men nå har han fått seg PS3 og RDR, og han er borte vekk i det spillet hele tiden nå
  • 0
RDR ofcourse
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Kjøp RDR og spar til MH3. Enkelt og greit

OG til dere som ikke tror at punktum har noe med dysleksi å gjøre, kom dere tilbake på skolebenken selv.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
RDR
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Alebre: Hvis du bare setter punktum på helt randome plasser blir det bedre.
  • 0
Litt for seint kanskje siden du allerede har bestemt deg, men jeg vill ha valgt Read dead redemption
...
  • 0
Hadde gått for RDR
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!