Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, jeg måtte nok bare skrive om dette en eller annen gang. Jeg tror nok dere alle vet hvilket spill jeg snakker om, og det er så klart Call of Duty: Modern Warfare 2, eller CoD 6 som absolutt ALLE kaller spillet nå for tiden. Jeg er utrolig skuffet over meg selv, men jeg må bare si det. Jeg er hekta på CoD. Jeg klarer rett og slett ikke å holde meg unna det, noe jeg egentlig ikke skjønner hvorfor. Det er ganske enkelt den samme gamle leksa hver dag, hvor jeg kommer hjem fra hvor som helst, setter meg foran TV'en, skrur på Xbox'en og går rett til CoD. Og der sitter jeg i flere TIMER imens jeg griner og skriker over hvor feig han derre derre campern er etter at han har drept meg for ørtende gang, eller hvorfor jeg aldri fant de forbannede Nuke Boosterne før det var for sent, eller til det øyeblikket hvor jeg klager i evigheter over hvor "stygt" den "forbannede" hit-detectsionen i spillet er etter at en sniper klarer å drepe meg når jeg er 2 kills ifra (for eksempel) en nuke! Jeg bare lurer på hvorfor? Hvorfor sitter jeg her og spiller et spill som får meg til å vekke hele nabolaget, når jeg istedet kunne gjort ferdig Alan Wake eller Red Dead Redemtion, noe jeg lovet meg selv at jeg skulle gjøre for flere uker siden? Hvorfor? Det kan bare finnes et svar, og det er at jeg er hekta. Ikkesant? Jeg vet ikke, jeg, men jeg håper at teorien min ikke er sann. Jeg bare lurer på hvorfor jeg er så tiltrukket et spill som jeg egentlig ikke liker engang!

Sorry for alle skrivefeil og liknende...
  • 0
Vi har nok alle i forskjellig grad opplevd å være hektet på et spesielt spill for no apparent reason.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Er totalt enig med deg når det gjelder det med å sitte å skrike til tv'n om at han camperen burde gå å henge seg, nuke boosterene kan bli voldtatt, osv osv.
Har sagt til meg sikkert flere hundre ganger at jeg HAAAAATER CoD, men jeg spiller det fortsatt!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Han troller, han har senere gått ut å sagt det på en annen channel
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Strategist: Trolig det.
HopeN: Da er jeg ikke alene, da!
Hk0n: Har jeg trollet?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Nei, duden på bildet
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Åja, hehe
  • 0
Og jeg synes at spillet er oppskrytt...
  • 0
I Agree, men jeg spiller det fordet :3
  • 0
Det er sant som du sier, Ursa Minora, det ER oppskrytt. VELDIG oppskrytt faktisk. Men allikevel, så er jeg fullstendig hekta på det!
  • 0
Med tanke på økonomi er det veldig praktisk å være hekta på et spill, ettersom man slipper å kjøpe nye, men hvis man blir FOR hekta kan det nok bli litt irriterende ja.

Selv hadde jeg ikke rørt MW2 på flere måneder, men i går tørket jeg støvet av det for å gi det en ny sjanse. Har funnet ut at det stort sett er det samme gamle (aka frusterende), men at Free For All virkelig er underholdende å spille. Veldig få som bruker ting som tha allmighty n00b t00b, og man slipper stort sett høye killstreak rewards. Anbefales.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Ja, FFA er det jeg spiller mest på faktisk!
  • 0
'er sluttet forlenge siden

Men har ikke vært hekta på noe utenom oblivion
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg planla egentlig aldri å skaffe MW2, men jeg kjøpte det for faen på release xD Var aldri hekta da. Fullførte campaignen, spillte litt spec ops og holdt på med onlinen i noen uker før jeg ble kraftig lei. Sånne vanlige first person shooters var aldri noe for meg...ikke var jeg særlig god heller, tror jeg nådde level 42 før jeg slutta, og jeg snakker om UTEN prestige
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
torsk er jo sunt da...
  • 0
ja, men det er laks åsså
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
alså... det går annt å spille noe annet vet dere

Lagt til 2010-06-18 18:36:
man trenger ikke å bare ha et ``avhengihetspill``
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Men jeg ER avhengig!
  • 0
av hva?
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
  • Play
  • Play
Har det litt slik med BFBC2. Eg kjøper et nytt spill en gang i blant, men det tar ikke veldig lange tiden før eg vender tilbake til BC2 igjen x)

Kjenner meg igjen i det å skrike etter tv'en, har en ganske kort lunte
  • 0
Ja, lunta mi er åpenbart ganske kort også!

You're NOT alone!
  • 0
Jeg burde kansje slutte med MW2 snart.

10th prestige lvl 65
  • 0
Uff, da!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!