Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

ADVARSEL: Denne bloggen er svært overdrevet og alt snakket om selvmord og jordens undergang burde ikke bli tatt så veldig seriøst.

Nå står ikke verden til påske. Ikke nok med at vi har krig, terrorisme, konflikter, idiotisk politikk som ikke går noen steder og en middelmådig E3-messe uten noen særlig store overraskelser. Neida, nå har Harmonix bestemt seg for å voldta sjelen til det beste spillet deres, pisse på liket og brenne det i et spyrosa bål.

Hva er det som har fått meg til å nesten henge meg med ti kniver i halsen og hagleskudd i hodet?

MILEY FUCKING CYRUS DLC PAKKE TIL ROCK BAND 2!


Ja, du leste riktig, kjerringa som har torturert oss med Hannah Montana (som kommer fint på 2. plass over mest forhatte artister på min liste) skal nå komme å ødelegge det lille av verdighet som er igjen i Rock Band 2 etter den forkastelige Lady GaGa-pakken.

Men ikke nok med at de slenger dritten i trynet på oss med en liten avatar fra helvete av den svært stygge ungjenta på forsiden av rockband.com, neida! De har reklame for Miley Cyrus konserter rundt om kring på siden, og de er frekke nok til å påstå at (jeg sitererer:) hennes millioner av fans nå kan oppleve hennes morsomme og catchye musikk i Rock Band. Morsom og catchy, du. Jeg får lyst til å spy pare jeg hører det navnet som høres mer ut som vaniljesaus som blir gulpet opp i magesyre en noe annet. HVA HAR SKJEDD!?

Hvordan har Harmonix greid å synke så lavt? Hvordan kunne de til nå beste musikkspillskaperne finne på å legge til slik rølpete pop i et spill som handler om ROCK!? Ikke engang BAND HERO var så langt nede på bøtta som denne pakken er. Dette er rett og slett slutten på musikkspill som vi kjenner det, og før Rock Band 3 kommer er jeg sikker på at vi kommer til å oppleve enda mer av denne horrible tragedien. Snart blir vi oversvømt av Taylor Swift, Jonas Brothers, Justin Bieber og gudene vet hva, jeg kan kjenne det på meg. Det faktum at disse folkene greier å legge ut en Miley Cyrus pakke og forventer at folk skal ta det serriøst nok til å kjøpe det viser bare hvor sinnssyke de er. De har irritert en gang, de kan gjøre det igjen.

Men ikke ta mitt ord for at dette er det verste som noen sinne har skjedd musikkspillhistorien! Her er et par utdrag fra kommentarene til brukerne på Rock Band-forumet:

"The worst songs to ever be put in to rockband" -bandok

"The first DLC with no purchases since the F***ing spongebob DLC!" -dmwmtwgf2

"You know what I like about this? It's just DLC, so you don't HAVE to get it if you don't want to." -aretiredsuperhero

"Please tell me this is some sick joke." -Idiosyncrasies

"how did they even think of doing this its HORRIBLE." -argan1996

"sigh sigh sigh sigh sigh sigh" -MetalLover567

":(" -Thomas1254

"Without a doubt the most hilariously bad week of dlc that I've been around for" -MattDamon66

Så hva er egentlig meningen med denne bloggen? Å advare dere mot møkka som kommer. Ikke last sangene ned, ikke la småsøsknene deres laste dem ned, ikke la vennene deres laste dem ned og ikke la noen andre laste dem ned hvis dere kan hindre det. For vist Harmonix tror at slikt selger kommer det flere pakker, og vil du virkelig ødelegge Rock Band med å gjøre det om til Suppepop Band?
Hvis du faktisk liker Hannah Montana/Miley Cyrus sier jeg fortsatt: Ikke kjøp denne pakken! Slike sanger er gørrkjedelige å spille, så hvis du vil ha Hannah Montana på musikkspill, kjøp Disney Singalong eller noe i den duren.

Puh, det var godt å få ut raseriet!

Kort oppsummert: Ikke last ned suppepop på et spill som heter Rock Band. Punktum.

PS: Jeg håper ikke jeg misledet noen til å tro at Rage Against The Machine: Rock Band ble laget med den tittelen.

Kilde: http://www.rockband.com/zine/miley-dlc
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Nå er det sikkert enkelte unge "casual" gamers, sikter spesielt til jenter nå, som muligens vil spille disse sangene. Er alltids lov å se ting fra en annen side enn din egen vettu

Jeg ser på den Lady Gaga pakken som en spøk for samme dagen som den havna på PSN kunne man kjøpe Eric Cartman sin versjon av Pokerface og da blir den jo artig å spille
  • 0
Zyrocz: Ja, den GaGa packen var bedre med tanke på Eric Cartman versjonen
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Rage.
Love will tear us apart.
  • 0
Laster du ned denne pakken ender du opp som Dead Gamer. død.

Nå må vi ikke glemme at de har noen gode DCLer også. Ta feks AC/DC spillet som kan kjøpes separat eller Dire Straits pakken som jeg håper de lager i fremtiden

(men jeg lurer, hva er nr 1 på listen din over mest forhatte artister?)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Bare la være å laste ned DLC'en da, ingenting å rage over -.-
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hvis mange laster den ned så kommer de sikkert med Justin Bieber og mange andre dritt artister.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Chill litt da Harmonix gir ut sanger som alle liker, og det gjør de en kjempe god jobb med. Om 5 sanger av 1500 er rævva, går ikke verden under.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Crazy Sock Knocker, AcH Clawed, Crazy Eyed Gamer93: Som sagt, overdreven blogg som ikke burde tas alt for serriøst!

KamikazeKnut: Jonas Brothers. Makan til pysete drittunger som apåtill prøver å få rockesjangeren ned i vannry skal man lete lenge etter.

masterno: Indeed, derfor må ingen laste ned denne pakken!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
For en verden vi lever i...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Lenge siden jeg har ledd så høyt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!