Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

mh tri for de jeg har fått en litt kjærlighet for wii nå og at det kommer SÅÅÅÅÅ mange brae spill til wii eks det ny zelda ,jams bond donky kong og 3ds det eneste som er litt leit er at kjisott har wii men har spiller det ikke lengere litt dumt men jeg klarer meg uten han men på ps3 komme det noe som jeg syntes var kult og det var jo den dere move det var kult også sly collecen og jeg er en sikkelig sly fan killzone 3 så kult ut omtrent det meste men ble mer imponert av nintendo sin så jeg har bestemt meg nå også at neste spill maskin nå eks wii blir ut så må det bli nintendo så jeg er ut;) ha en god dag^^
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0


Vi skulle ri ilag på RDR
*MacGyver Theme*
  • 0
Bra, Alebre! Godt at du har satt et komma. Det var nesten perfekt satt opp også! Ikke verst!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Du skriver... vel... Spesielt, men du skal ha for å ikke gi opp med blogginga di.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Det er et bra spill ja.Fin blogg
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Hmm, litt vanskelig å lese teksten uten komma og punktum, blir liksom rotete. Ikke vondt ment asså.

Prøvde nå å rette teksten din sånn at du kan se litt på hvor du kan sette punktum og komma. Man setter f. eks alltid komma før (men) f. eks: Litt dumt, men jeg klarer meg uten han.

Jeg har bestemt meg for at det blir Mh tri fordi jeg har fått en liten kjærlighet for wii .Også fordi det kommer SÅÅÅÅÅ mange bra spill til wii f. eks det nye Zelda spillet, James bond remaken, Donkey kong og 3ds. Det eneste som er litt leit er at ksjjott har wii, men han spiller ikke på den lengre. Litt dumt, men jeg klarer meg uten han. På ps3 kommer det noe som jeg syntes er kult og det er jo move. Det er også kult med Sly collection til ps3, siden jeg er en HARDCORE Sly fan. I killzone 3 så Omtrent det meste kult ut, men jeg ble mer imponert av nintendo sin pressekonferanse. Så nå har jeg bestemt meg for at neste spill maskin eks wii blir ut. Så må det bli nintendo så jeg er ut.;) Ha en god dag.^^

Kan være at jeg tolket teksten feil, men slutten skjønte jeg rett og slett ikke
hva betyr sly?? er det en forkortelse av et ord?? bare lurer.

Men seriøst, du har fått det rettskrivings programmet lingdys av skolen sant?? Hvis du har det, så er det lurt å skrive bloggene dine i den. hvis ikke du har den, kan du skrive dem i Word. Deretter kan du klippe og lime teksten inn der du lagger bloggene dine. Bare et tips.
  • 0
Jeg skjønner ikke helt hvordan spillene som ble annonsert på E3 skal være et argument for at du skal velge Monster Hunter: Tri oer Red Dead Redemption? Det spiller vel ingen rolle hvilke spill som kommer til hvilken konsoll når man skal handle spill?

Siterer csgutt:
hva betyr sly??


Sly collection, som i samleboksen av spillserien Sly-som har kommet ut.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
okei. Vet at det det er en serie som heter Sly, men når sly kom rett før (fan killzone 3) ble jeg litt forvirret. Og trodde derfor det var en forkortelse av et eller annet ord.
Har gjort om på rettingen av teksten, så nå stemmer det med Sly- delen bedre ;)
  • 0
Ja, helt enig, kake smaker veldig godt!
Ha en fin dag du også!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Glemte å si hvor awsome det bildet er
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
csgutt: Jeg ville anbefalt å ikke rette folk, når du har en god del feil selv.

Smålig tegnsettingsfeil osv!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
hahahahah Gravkorset
*MacGyver Theme*
  • 0
Godt valg! Da kan vi spille sammen...
  • 0
Hvorfor kan du ikke skrive like godt, som du gjorde på anmeldelsen din av Cod?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Tusen takk for oversettelsen csgutt
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Du vil nok ikke angre på kjøpet av MH3, selv om begrunnelsen din var ganske rar. Ser ikke hva Nintendos pressekonferanse har med saken å gjøre.

Taxta: Enten så kan han skrive rett, men er bare utrolig lat og gidder ikke å gjøre det hele tiden. Ellers så skrev han ikke den anmeldelsen selv... I want some answers!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Flott at du ok med et komma men jeg må bare pirke litt, james bond ikke jams. men mer har jeg ikke å si
Per aspera ad astra
  • 0
Err, veldig merkelig grunnlag for å velge MH3. Men det er ditt valg. Personlig hadde jeg lett valgt RDR.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kult
Du valgte det rette!
  • 0
Skjønte ikke helt, men du skal kjøpe Monster Hunter eller noe?
  • 0
Som csgutt nevnte, har du ikke fått et program som holder orden på rettskriving?
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
MH3 er uten tvil et godt spill og visst jeg hadde det samme valget ville jeg nok selv valgt MH3 slik som du gjorde.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
....
...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!