Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nass. Deluxe edition.
Nei men da så
  • 0
Når jeg var liten var jeg drit redd for edderkopper.
  • 0
Morder? Næh du er bare en killa!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
hehe
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg hater sånne drømmer... Dette marerittet/Virkeligheta var spesielt... Jeg aner enda ikke 100% om jeg drømte eller opplevde det.

Men om dette var et mareritt så var dette mitt første mareritt på 6 år
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer JTB:
For et par måneder siden drømte noe helt for jævlig om edderkopper. Såklar virker alt ekte i en drøm, og der var edderkoppene like store som et hode. Plutselig angrep de meg. Den ene bet meg i foten slik at jeg falt i bakken. Jeg ristet og ristet for å få den vekk. Til slutt moste jeg den med foten. Men av alt som kunne skje, kom det en ny. Den bet meg i armen. Hele armen bare trakk seg sammen. Og da våknet jeg med at armen var trukket sammen og klokka var 03:00.
Når var siste gangen du så Harry Potter og Mysteriekammeret?

Btw: De fleste drap skjer i affekt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hahahah
*MacGyver Theme*
  • 0
Digger edderkopper
  • 0
Ederkopper dreper mygg og fluer! De er jo de mest geniale insektene som finnes! De burde låvprises.
Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful
  • 0
De kan gå ut å drepe fluer
*MacGyver Theme*
  • 0
U got aracknofobia? Not me!
Jeg synes de er kule dyr, jeg!

1. Nei.
2. Ganske greit!
3. Nei.
  • 0
Så du tenker ikke på de stakkars sjelene som muligens får en dårligere gjenfødelse nå?
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jeg har ikke edderkoppfobi men jeg hater småjævlene alikevel og dreper nesten alle jeg ser, men jeg har til gjengjeld en helv***es høydeskrekk
  • 0
Hehe jeg har ikke Høydeskrekk selv da
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!