Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Snakker med henne nå
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Wow, mye mer awesome enn min sommer, som for det meste vil bestå av spilling, venner og trening. Mulig jeg bader og.

Foreldrene mine skal til syden, men jeg blir ikke med i år. Er minst like mye ferie å være to uker alene hjemme, eller hva?

...med unntak av at man må gjøre husarbeid og tørke spyet til katten...

Lykke til med jenta og DoGRoG! Dobbel score!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Nå har jeg rotet meg laaaangt tilbake, og da jeg leser dette er jeg usikker på om det hele er seriøst eller ikke. Men er noen år siden dette, må le xD

"Jeg snakker nå med min store forelskelse, og håper at hun mener det samme om meg. Jeg har fått mange gode signaler om at hun liker meg, og tror det kan bli noe imellom oss."

Hvordan gikk det a?
  • 0
Siterer Quinzel:
Hvordan gikk det a?


Oh lord.

Sammen i ett år, så litt value var det. Hahha
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Quinzel:
"Jeg snakker nå med min store forelskelse, og håper at hun mener det samme om meg. Jeg har fått mange gode signaler om at hun liker meg, og tror det kan bli noe imellom oss."

Hvordan gikk det a?


AtH var fortsatt i skapet da han skrev dette ...

EDIT: Dammit! AtH var raskere enn meg
  • 0
Siterer Jeppzki:
AtH var fortsatt i skapet da han skrev dette ...

EDIT: Dammit! AtH var raskere enn meg


Lelelelelel
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Siterer A to the H:
Oh lord.

Sammen i ett år, så litt value var det. Hahha


Daaaaamn boi, hør der! Nice.
  • 0
Siterer Quinzel:
Daaaaamn boi, hør der! Nice.


Drittforhold tho. Ehehehe
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Drittforhold tho. Ehehehe


Er vel en grunn til at ekser er ekser :p men ja, dine tidligere forhold har vært ganske crazy..
  • 0
Siterer Quinzel:
Er vel en grunn til at ekser er ekser :p men ja, dine tidligere forhold har vært ganske crazy..


Yup. I love them nutjobs.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Yup. I love them nutjobs.


Hah!
Well, pga de hendelsene så er du der du er i dag. Og nå er du i et ganske fint forhold har jeg inntrykk av. Skriv en blogg om det^^ altså deg og din nåværende gf
  • 0
Siterer Quinzel:
Skriv en blogg om det^^


Nah. Skriver kun om ting jeg hater nå. Hahaha.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Nah. Skriver kun om ting jeg hater nå. Hahaha.


Daaa tror jeg det er best å ikke blogge om dama ja xD hva hater du mest atm da?
  • 0
Siterer Quinzel:
hva hater du mest atm da?


Eksamen, pensum og dumme løsninger. Spesielt sistnevnte. Kan brått komme noe fra den fronten i nærmeste framtid.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Eksamen, pensum og dumme løsninger. Spesielt sistnevnte. Kan brått komme noe fra den fronten i nærmeste framtid.



Alt det er noe dritt ja. Høres bra ut! Jeg for min del, hater "worst case scenario". Typ ser for meg noe kan skje som er virkelig ille, også fuckings skjer det. 3 ganger den siste uken, men tror det har gått ned til å bli 2. Ikke overtroisk, men blir det snart ass, weird shit going on. Printere er også noe jeg virkelig irriterer meg over.

Pluss skulle koble opp internett i leiligheten i dag med nytt modem, og jeg gjorde alt perfekt, men det fungerte ikke. Håper ingen hørte hvor mye jeg sa "helvetes fitte faen", haha. Men fikk det til da jeg koblet ut alt sammen inn og ut, wtf.
  • 0
Teknologi elsker å bitche. Det er umulig å unngå.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Teknologi elsker å bitche. Det er umulig å unngå.


Yeaaah, men internett er noe som virkelig får meg til å koke da det ikke fungerer. :p
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!