Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

nå kan du lure vel etter litt surfing på youtube og google at det kommer til og bli en slags zombi mode vet også når tiden skal være i og det blir i kalde krigen men tilbake til zombi mode det er 3 ting som beviser at det skal komme tilbake punkt nr1. et bildet på hjemme siden dems der det var 8 streker sånn her----> IIIIIIII sally også var det mørk bakrund punkt nr2. 208.75.218.28 ta den i addresen din helt opperst så kommer du inn på en gamestop side egentlig er dette veldig hemmelig ikke mange vett om dette her punkt nr3. ring 8773864270 så vil du høre en slags ny mysterious box men for noen TROR jeg at den ikke funker men det er vært og prøve og her er linken ---> http://www.youtube.com/watch?v=ULW-j70CvjY
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Wut? Du vet at det bare er rykter, og ingenting er sagt sikkert.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Hm, ville vært tøft med mere zombier
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Joda, alle liker zombier
Fem-stjerners medlem
  • 0
NEI, Fattigmann!! Zombiieerr er FARLIGE
Har ikke prøvd zombie mode i COD 5, men har hørt mye positivt om det. Blir sikkert spennende dette her, men tror ikke jeg skal skaffe meg Black Ops fordi at jeg syns det blir for likt COD 6
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
jeg liker ikke zombier
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
"men tror ikke jeg skal skaffe meg Black Ops fordi at jeg syns det blir for likt COD 6 "

Blir som å ikke kjøpe FIFA 2011 fordi det er for likt FIFA 2003..
Fem-stjerners medlem
  • 0
Neeh, blir som å ikke kjøpe fifa 2011 fordi det er så likt 2010.. hah, de skal ha en co-op modus, men de har ikke sagt noe spesifikt enda
  • 0
Zobieez for da win
...
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Horder er fett, sålenge du ikke kan ha RPG's eller liknene. Da blir det et helvete.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Håper det er dismemberment med. Og skyte zombier uten gørr er som fottball uten ball
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Hurra! (sarc)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!