Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

du setter CLOVERFIELD DER????? men ikke the dark knight????

+ go noral helt enig..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Moirbs, du bommet med ca. 50 år...

Og ingen av disse filmene er oppskrytte. Alle har fått lunkne mottagelser. Som veldig mange påpeker. Kudos til dere.

Forresten er det mest omfangsrike rumpeinnslaget i Transformers 2 signert John Turturro. Strekker ord til? Nei, det gjør de ikke.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Alle de 5 filmene har jo fått relativt middelmådig kritikk, da. Syntes ikke at en eneste av de filmene du ramser opp er overvurdert. De har fått cirka så mye ris og ros som de fortjener. Syntes du også kunne gjort det litt mer tydelig hva du mener med "overvurdert" i denne sammenhengen. Filmer kan være suksesser på flere måter, og da hovedsakelig enten kritisk eller i seertall. En film kan være en kritisk suksess, men likevel ikke bli sett av så mange, kanskje fordi filmen er for tung og ikke appellerer til massene. Alternativt kan en film være en stor seersuksess, men en kritisk bombe fordi filmen bruker for mye tid på nettopp det å appellere og derfor ender opp med å mangle det filmelskere virkelig ser etter.

etc

Når man for det første er inne på det, filmer jeg syntes er oppskrytte (merk: oppskrytte. Ikke overvurderte) inkluderer Shawshank Redemption og Scarface. Begge to liker jeg, men jeg syntes mange folk omtaler dem som mye bedre og "kulturelt merkverdige" enn de egentlig er. Ser på begge to som relativt bra filmer, mens jeg føler mange liker å se på de to som noe mye større. En annen film å nevne er jo Predator, som jeg føler mange ser på som en av de beste actionfilmene ever. Selv syntes jeg den var helt bæsj.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Litt rart å se kommentarene blomstre på en så gammel blogg. Jeg hadde vel ikke så mange gode poeng. Men de er i mine øyne overvurderte. Dette kommer av at alle kompisene og venninnene mine ELSKER de filmene. Derfor har jeg en tendens til å se på dem som overvurderte. Men førsteplassen er for meg ekstremt oppskrytt!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Skreifiskaren... Nå mene jeg filmen som kom på VHS, ikke første gang den kom fra Disney, men syns ikke at å bomme med 50 år er så feil jeg
  • 0
dude... du sug
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!