Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Etter at min venn Ian Chui sendte med en link på snedige løsninger på forskjellige møbler, har jeg sett på denne Youtube-linken en rekke ganger bare for å se hvilke muligheter som ligger til rette for å møblere sin boplass. Må si det finnes mange kloke hoder rundt omkring i verden og han som står bak dette har virkelig brukt innsiden av hodet på en genial måte.

Mange av disse løsningene ville jeg selv gjerne ha hatt i mitt hjem, men er nok dessverre lite trolig at kommer til å skje.

Har du tenkt noe på hvordan du vil møblere huset/hybelen/leiligheten din når den tid kommer? Er dette noe du ville hatt hjemme?

Stilige møbelløsninger!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Okay, DET er dritstilig oO
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Det var kult
*MacGyver Theme*
  • 0
Oi! Det var kult. Sikkert mange som ikke har særlig mye plass som vil få bruk for dette.
  • 0
Skulle gjerne hatt slike løsninger på hybelen min. Men å installere det hadde vel uansett vært dyrere enn å skaffe noe som var større.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Jeg skal ikke ha møbler! Skal bo i skauen og leve av det naturen har..... Helt til jeg savner TVen
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Sweet
Fem-stjerners medlem
  • 0
Stilig! sikkert svindyrt!
Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful
  • 0
Genialt og tøft
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Jeg skulle gjerne hatt en pult/seng
Det her var sykt kult !
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!