Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

"Jeg er helt enig med det du sier. Men hvorfor er det nesten ingen som bruker fantasien da?"

Utviklere er nok dessverre ikke villige til å ta noen store sjanser, og kjører safe fordi de heller vi ha store salgstall istedenfor å skape unike opplevelser. Det kreves baller for å satse på noe nytt i spillindustrien.

Det er jo forståeligt da, selvfølgelig. Når du har fått et stort budsjett og blir bedt om å skape et mesterverk som skal selge millioner av eksemplarer er det helt klart fristende å gå på trådt grunn istedenfor å prøve ut noe nytt og dermed risikere å floppe katastrofalt.
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
Gled deg til Bulletstorm kommer, det er et FPS helt utenom det vanlige.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Crazy Kraken: Det er en god del spill jeg gleder meg til de kommende månedene. Men om det er noen spill som kan bli annerledes kan det være Rage, Brink, Bulletstorm og The Last Guardian.
  • 0
Hadde vært interessant å se et FPS krigsspill som tok for seg andre elementer av krigen, utenom selve krigen i seg selv. Et spill som kan vise oss hva faenskapen egentlig er og vekke følelser i oss...

Lagt til 2010-07-08 17:32:
MEN Resistance 3 og Black Ops er FPS spill jeg SKAL ha!
Just kill him with your awesome
  • 0
Off topic kanskje, men kan noen fortelle meg hva 'greia' er med Brink? Hva skal liksom skille det fra andre FPS spill? Jeg forsto det ikke helt utifra det de viste på E3 messen. It's like multiplayer... but it's single player? Or sumfing?
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
Bulletstorm? Hmm, må si jeg er litt skeptisk, men hvem vet? The Last Guardian tror jeg blir fantastisk og derfor må jeg spille ICO og Shadow of the Colossus før det.

Hva med Fable 3? Gode gamle Peter har jo visjoner ihvertfall.

Lagt til 2010-07-08 17:33:
Brink er avkommet til Mirrors Edge og Battlefield 2. Etter hva jeg har forstått da.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg mener problemet med skytespill nå til dags er at utviklerne ikke forstår at men blir lei av å bare drepe, drepe og drepe. Det skal ikke så mye til for å lage en helt ny opplevelse.

Jeg prøvde en gang en mod til Battlefield 2 som heter "Project Reality", og jeg ble overrasket over hvordan de hadde endret opplevelsen så mye!

Det var helt annerledes. Det handlet ikke bare om å skyte fiender, men å klare å ta de ulike områdene. Og jeg var helt avhengig av "squaden" min.

Den utrolige realismen gjorde at det som skapte spenning ikke lenger var hvor "syke skillzz" man hadde, men heller frykten for et overraskelsesangrep og følelsen av krig.

Jeg husker at jeg i løpet av en kamp ikke drepte én person, men likevel hadde den beste opplevelsen jeg noen gang har hatt i et FPS.

Poenget mitt er at når man opplever noe i 1. person så ser man noe i et perspektiv som har så mye mer potensiale enn bare å drepe noen om og om igjen.

(sorry for lang kommentar)
  • 0
Brink ble utsatt!!
  • 0
Det er faen ikke enkelt å komme opp med noe nytt heller. Men nyskapende spill kommer og går de som andre spill, bare med større mellomrom. Så slutt å klag og begynn å samle på frimerker vis du er så jævla lei spill!

Og selv om et spill er et FPS, betyr ikke det at alle er like... alle komedie filmer er ikke like, eneste de har til felles er at de er morsomme. Og FPS-spillene inneholder FPS action.

For viss FPS-spillene hadde vært like hadde jo alle som likte CoD elsket bf og halo og! å sånn er det ikke!

Så gå å spill littlebigplanet og vær litt kreativ selv!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Jeg er lei av krigen mot russere i ALLE FPS spill nå for tiden
*MacGyver Theme*
  • 0
Der sa du noe, Venom, for det er jaggu jeg også! Nazister, taliban eller russere - det er for det meste hva det går i.
Hadde vært kult hvis et spill turte å ha amerikanske eller britiske soldater som fiender for a change.

Ellers var dette en god blogg om et godt emne, fantomena.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!