Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dag 5 på rundreisen i Europa ble en transportetappe. Vi bordet tog EuroCity 177 fra Berlin Hauptbahnhof til Dresden. Ettersom ICE-togene ikke dekkes av interrailbilletten kunne vi ikke ta ekspresstoget, men med reisetid på knapt over 2 timer er EC-toget et raskt alternativ.

Dette toget ble dekket helt av Interrail-billetten, mens vår tredje kompanjong med billetten i kopimaskinen måtte kjøpe billett til 37 Euro. Vi erfarte dog raskt at det kanskje hadde lønnet seg å betale 4 Euro for reserverte plasser, ettersom vi var langt på vei før vi fant en kabin med ledige plasser der vi kunne lempe av oss den tunge bagasjen og sette oss ned.

Vi har gått inn på et prosjekt med å ta bilde av alle togene som forflytter oss lengre etapper på reisen.

                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Vi har gått inn på et prosjekt med å ta bilde av alle togene som forflytter oss lengre etapper på reisen.

Lite å gjøre på Interrail?

Hva er egentlig formålet med å dra på Interrail?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Og hva er egentlig Interrail?

Ser ut som at dere opplever noe minneverdig. kan det anbefales?
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Det tar ikke mye tid å ta bilde av toget før man går ombord. Det er interessant å se i ettertid hvilke tog vi har tatt, med tanke på at det er mye togreising og at det står ganske sentralt i turen iogmed InterRail.

Formålet med Interrail er å reise rundt og se Europa. Vi klarer oss på egenhånd og er uavhengige av foresatte. Man får sett mange forskjellige kulturer og historiske monumenter.

Lagt til 2010-07-12 00:54:
Interrail er en billett som lar en reise så mye en vil med statlige togselskaper i Europa for en relativt rimelig penge. Vi betalte 3431 kr for en billett som varer i en måned. Togreisen fra Berlin til Dresden koster ellers alene over 300 kroner. Mange togreiser koster adskillig mer, avhengig av hvor langt man skal.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ohh, da skjønner jeg
Høres digg ut å bare dra fra sted til sted og ikke tenke på planlegging

Lagt til 2010-07-12 00:58:
Altså ta ting på sparket
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Litt planlegging må til. Vi må bestille hostel i forveien, ellers risikerer vi å ikke få skikkelig rom. Så noen dager i forveien må vi avgjøre hvor vi skal være på et gitt tidspunkt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Høres ut som en blanding av kjedsomhet og hyggelige stunder. Ha en fortsatt fin tur på Interail!
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Jeg digger bloggene dine Strategist og liker å lese om dine opplevelser

Gleder meg til neste del
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Skal dere innom Østerrike?
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Skal innom Østerrike ja. Med mindre vi ombestemmer oss. På vei til Italia.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Isåfall må jeg anbefale byen Amstetten, hvor jeg og en av mine homeboys dro i fjor. Det er virkelig en vakker by, som pleide å være et turiststed for ganske så rike østerrikere før Fritzl ble avslørt.

Det var noe helt spesielt å ta på døra til huset hans, og for å ikke nevne den vakre togturen dit. Anbefales!
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Takk for tipset. Skal forelegge det for mine medreisende.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!