Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ooooookey dere har nok lagt merke til at det har vært behagelig stille fra meg nå for tiden, og jeg vet dere digger det. Jeg har nemlig vært i drammen hos onkelen min, og han har den mest shitye pcen ever... så det har ikke blitt blogging da.

Vel hva har skjedd... Jeg har fått nye spill
The Darkness - PS3
Tekken 6 - PS3
Burnout Paradise - PS3

Jeg er fornøyd med de to sistenevnte, mens The Darkness har jeg delte meninger om... Kult og dårlig ...

Jeg har runnet Ratchet & Clank Tools for Destruction og Quest for Booty og kommet langt i A Crack in time. Så jeg skal starte en liten anmeldelse serie på alle spillene fra 1eren til A Crack in time. Jeg flytter til tromsø på torsdag, og da blir jeg der. Sørnorge var ikke det familien min var ute etter.

På Fredag skal jeg forhånds bestille Fallout : New Vegas på Game/Spiderman i tromsø. Lillesøsteren min er fylt 1 år (12.07.09 ble hun født), og idag kom jeg til fredrikstad etter en uke i drammen hvor jeg har møtt en del slekninger, og sånt. Jeg har trent mye arm vekter, og sånt også da.

Dere kommer nok ikke til å se en ny Agent Venom på en stund for at det er ferie og Agent Venom er i Barcelona og feire spania seieren i VM. Jeg kommer sannsynligvis ikke til å skrive noen blogger på noen uker heller. Jeg skal henge med venner, og på mandagen som kommer skal jeg til min andre onkel i harstad å game med han.

Q
- Har du en travel ferie?
- Får du tid til å spille?
- Hvor har du vært og hvor skal du?
- Noen sommerflørter?
- Skal du forhånds bestille noen spill?

BTW Random meg bilde :D

Venom
*MacGyver Theme*
  • 0
"Jeg har trent mye arm vekter, og sånt også da."
Jeg også

Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før, men jeg har nå lagt deg til på PSN
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
U keep on rockin'!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Jon : Vi blir muskelbunter Skal aksteptere deg senere

Brage : No U keep on Rockin`!
*MacGyver Theme*
  • 0
Fin blogg men.. DØ!!! DØ DØ DØD ØDØDDØ


Du gjør livet mit til piss
  • 0
haha Sjalusi <3
*MacGyver Theme*
  • 0
neh.. bare drit mye.
  • 0
Gla i dæ også <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Drammen! <3
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Drammen e fette nice <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Bah, jeg hadde også planer om å anmelde alle spillene (som jeg ikke har anmeldt) på rad! Jeg får vel vente med det isåfall, er allerede litt sent ute som det er.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
hehe Det er bare å anmelde jeg er enda under dyp konstrusjon
*MacGyver Theme*
  • 0
Min sommerferie er bare uteliv og pes, bortsett fra denne uken som jeg sålangt bare har spilt og sovd vekk.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Sove<3
Game<3
Film<3
Airsoft<3
AIDS<3
Chill<3
Mat<3
Friendz<3
Game-med-Friendz<3
Fem-stjerners medlem
  • 0
1. Næææh ikke så veldig.
2. Ja, jeg spiller på PSP'en.
3. Har vert hjemme.
4. Skulle gjerne hatt en
5. Kanskje Halo: Reach...
  • 0
1. Akkuratt passe.
2. Spiller når jeg har tid til å ta meg tid til å spille.
3. Hos kjæresten min og i Gøteborg.
4. Har mer enn en sommerflørt! Har liksom den hotteste jenta som finnes.
5. Får se hva fremtiden bringer. Hvis jeg føler for det så, kanskje.
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0
Har også fått en del nye spill i ferien Fable 2: Gold, Halo 3: ODST, The Orange Box og Dragon Age: Origins. Elsker alle

Til spørsmålene dine:

- Nei, jeg har ikke hatt en travel ferie. Til nå iallfall.
- Ja, jeg spiller en god del ettersom det regner en god del hvor jeg bor (gaming vær!)
- Jeg har ikke vært noen steder og skal ikke dra noen steder. Skal være hjemme hele tiden. Borte bra, hjemme best
- Nope.
- Ikke akkurat nå. Men skal aller først forhåndsbestille Crysis 2: Nano Edition. Etter der vet jeg ikke hvilke spill jeg skal forhåndsbestille. Men her er listen over spill jeg blir å kjøpe i år:

Gran Turismo 5
Brink
Black Ops
Medal of Honor (kanskje)
AC: Brotherhood.
Mafia 2 (kanskje)
Dead Rising 2
  • 0
Hvordan er Tekken 6? Tenker litt på å kjøpe det nå som det har falt i pris.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Har bestilt Mafia 2 nordic bonus edition og skal til Danmark
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Kvido :

Fattig:

TZG:

VvOLF:

Fantomera: Hvordan er Dragonage orgins

HitmansBullet: Jeg syntes det virker kult Har ikke fått testet det mye.

Bulket Ballestein: Digg MAfia 2 <3

Lagt til 2010-07-15 02:02:
16 tima til TROMSØ<3
*MacGyver Theme*
  • 0
JEg har kjøpt meg Bioshock 1 og 2, jeg får derimot ikke tid til å game det. Siden jeg har Uncharted 1 og 2 å runde, pluss at jeg må runde God of War 1-3 igjen. Jeg har i tillegg ingen tid til gaming.

Jeg har dame som jeg er ofte med, skal til USA, har mye besøk, har en jobb der jeg jobber 8:30 til 17:00 4 ganger i uken...

Ikke noe gamingtime...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Stakker deg... Flyet mitt ble kanselert på 24 tima til jeg reiser
*MacGyver Theme*
  • 0
Har hatt en fin ferie hvor jeg har jobbet, spilt, hatt det fint sammen med familien og fisket en god del

Takk for at du delte dine ferieopplevelser med oss Venom140
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hva du har vært i drammen og ikke sakt fra til meg! I wil kill you!

jeg skal på hytte neste uke da blir det masse gå turer... igjen!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Dropp spørsmålsrunden til neste blogg. Men ellers en god blogg. Heller lite å klage på bortsett fra spørsmålene. Kjipt å flytte mer lr?
Nei men da så
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!