Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har ligget i senga i tre timer uten å få sove. Jeg tenker for meg selv: "Hva er det som feiler meg? Hvorfor klarer jeg bare ikke sove?" Mange tanker flyr forbi i hodet, og ødelegger roen. Etter en stund med tenking og fundering, bestemmer jeg meg for at å sove er en umulig sak. Hva gjør jeg? Jeg tar frem den gode gamle bærbare PC'n min!

Ja, jeg er altså mye våken om nettene. Jeg får bare ikke sove, og da er PC'n til mye hjelp. Hver natt ligger jeg og skriver på datamaskinen min, mens jeg venter på å bli trøtt. Og det tar tid, så hvordan klarer tålmodigheten min det hele? Jeg chatter på Messenger.

Helt siden EXcrack begynte på en annen skole, har jeg sittet oppe og skrevet med ham over internett hver natt, noe vi begge synes er hyggelig. Han er jo den beste vennen jeg har hatt!

Etter en stund med mye av min oppmerksomhet rettet mot GR og EXcrack, dukket en annen bruker opp: Venom140. Jeg vet ikke helt hvordan, men plutselig en dag havnet vi opp i samme samtale her på denne siden, og ble venner. Siden har jeg blitt venn med ham på Facebook og Messenger.

Så plutselig var det flere enn bare meg og EXcrack som skrev sammen, vi hadde fått et nytt medlem av klubben.

Etter en stund med Venom140 i gjengen, bestemte jeg meg for å skrive en hyllest, som jeg i grunn fikk en del kritikk for. Men det var en som likte det, og det var ikke bare Venom: Coolandcalm sendte meg melding om hvor flott han syntes det var at jeg hedret en bruker på Gamereactor. Han var nær venn av Venom fra før, og likte spesielt godt hvor ærlig jeg hadde vært. Det var starten på enda et vennskap, som jeg har hatt mange fine nett-minner fra.

Du tror kanskje det er slutt, men det er det ikke

Det er en som har støttet meg helt siden den første bloggen min om det som skjedde med mamma, bare at vi har hatt mest kontakt gjennom private meldinger. Jeg snakker selvfølgelig om Babalu, den snilleste brukeren på hele GR. Han har vært stor moralsk støtte for meg lenge, og han er virkelig en stor inspirasjon. Med snille kommentarer om skriveferdighetene mine, ble han fort en av mine beste venner over nett. Nå skriver jeg med ham på Messenger også!


Så slik er en natt for meg. Chatting med de beste vennene man kan ha på nett. Ja, det er visst mulig å være sosial på data også!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Blir lange netter med Skype her også!
Kålroten
  • 0
Ps3<33333 Vænna<33333 Takk for at du hyllet macern <3

Bragemann <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Ingen som gamer nå?O.o
  • 0
Hvorfor skriver dere så fryktelig mange blogger om hverandre? (<- Ser du det? Nå var jeg ikke så frekk, men du vet selv hva slags ord jeg helst ville brukt)

Ja, Morna!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
De er rævsleikere Noral, derfor.

Og kanskje de er rævlsikere fordi de liker smaken? I dunno.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Ganske hyggelig blogg. Jeg velger å være nøytral hvis dette blir en diskusjon, med tanke på kommentarer over meg.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Søtt! En Sjarmerende blogg, om jeg må finne mine feminine sider! - Aldri hørt om han Babalu tho...
  • 0
Har hatt lit kontakt med Venom140 på f.eks steam og litt messenger Jeg syns han har blitt litt som en kompis for meg, men jeg vet ikke helt hva han syns om meg. Bryr meg egentlig ikke så mye hva han syns om meg

Men å chatte på steam om natta, og invitere flere, er ganske morsomt det å
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Jeg tenker nok ikke på folk på Gamereactor som venner på en måte som innebærer at jeg har lyst til å hylle dem. Flott at du føler sånn om folk, men ha i bakhodet at dette egentlig ikke er Facebook for nerder, men et spillforum.
  • 0
Når man sitter med f.eks. Facebook, MSN eller andre programmer av samme kaliber, så blir det fort at man glemmer tid og sted. Selv har jeg en tendens til å sitte med dataen til hanen galer morgenen etter og det er ikke bra når du vet at du skal opp om et par timer og ta deg av barna.

Det er i alle fall fort gjort å bli sittende for lenge ut på natten for å si det slik

Ellers er det også godt å kunne chatte med venner selv om det kan bli seint noen ganger
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
FlakeyMetal, HURRAY FOR BUTTSECKS!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Dette er ikke surprise buttsecks. Dette er å dra i skinkene slik at du kan stappe en elefant inni der.

Hvor mange blogger av dette slaget har dere nå til sammen?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Hehe... mange
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Siterer Noral:
Hvorfor skriver dere så fryktelig mange blogger om hverandre?


NEI HVORFOR DET? DET VAR JAMMEN ET GODT SPØRSMÅL!

Stupid motherf..
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
"That's what friends r 4"
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg får følelsen av at jeg har lest dette før. Skriver du ikke om noe sånt hver gang?
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Hva skjedde med moren din? Unnskyld at jeg spør.
  • 0
æ e bare BEAST på det bilde!
neida, alltids artig å chatte med Lars monsen midt på natta
  • 0
Hvorfor skriver du ALDRI sånne blogger om meg, jeg synes jeg har fortjent det snart. Tenk på alt JEG har ofret for deg...
  • 0
Chatroulette på natten
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Når jeg ikke får sove ligger jeg å ser gamle Mot i Brøstet og Karl & Co episoder på iPod Touch'en.
  • 0
Ok nå må du stoppe med disse kosebloggene dine.

det er ikke på noen måte interresangt for meg å høre hvor jævlig glad du er i venne dine om natten!
Nei men da så
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!