Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Akkurat nå mens jeg skriver denne bloggen sitter jeg i godstolen foran min 32- tommers HD TV. Det er flott at det enda er et par uker til skolen begynner og jeg begynner i 10ende klasse. Jeg og foreldrene mine har bestemt oss for at det blir mindre spilling da skolen begynner nå igjen slik at jeg får fokusert mer på skolen, lekser og arbeid ettersom det er 10ende klasse jeg snakker om.

Mens jeg ser på Xbox 360en og PlayStation 3en min og lurer på hva slags spill jeg skal begynne å spille nå kommer det "opp noe i hodet". Det er for mange spill jeg enda ikke har runnet/blitt ferdig. Da mener jeg historien og slikt, i tillegg til å få mer trophies og achievements på dem.

Til høsten kommer det en god del spill jeg har veldig lyst på som Assassin`s Creed: Brotherhood, Mafia 2, Crysis 2, CoD: Black Ops, Gran Turismo 5, LittleBigPlanet 2, Dead Rising 2, Medal of Honor, Halo: Reach og en rekke flere. Halo: Reach har jeg bestilt og Crysis 2 blir nestemann som står i forhåndsbestillings køen. Ettersom at jeg er en enorm Crysis fanatiker blir jeg å bestille Crysis 2 før de andre spillene. Bare Crysis 2 snart får en lanseringsdato. I tillegg må jeg spare enormt mye for å få råd til alle spillene jeg har lyst på. Flaksen er at jeg i bunn og grunn kjøper spill og snacks for ukepengene mine.

Men det er ikke hvor mange spill som kommer som er det store problemet. Problemet er alle spillene jeg enda ikke enten ha tatt meg tid til å runnet eller ha hatt lyst til å runne. I tillegg så kommer jeg jo til å få dusinvis med trophies og achievements når jeg runner alle spillene. Jeg er NØDT til å få runnet en god del av spillene jeg lister nedenfor før alle spillene til høsten kommer. Ellers blir alt et helt runningskaos. Og jeg kommer heller ikke til å spille så mye når skolen begynnner, men litt blir jeg selvsagt å spille.

Mange av spillene jeg enda ikke har runnet er ikke dårlige men mesterverker. Og jeg kan like godt skylde litt på flerspilleren i Halo 3, Bad Company 2 og Modern Warfare 2 for å ikke ha runnet alle spillene jeg har. Men heldigvis har jeg gått litt lei av flerspilleren i MW2 og BC2.

Her er spillene jeg enda ikke har runnet:

Fable 2 + Knothole Island og See The Future (X360)
Motorstorm (PS3)
Bioshock (X360)
Supreme Commander 2 (X360)
LittleBigPlanet (PS3)
God of War III (PS3)
Alpha Protocol (PS3)
Clash of the Titans (PS3)
Kung Fu Panda (X360)
The Orange Box- alle spillene (X360)
Dragon Age: Origins (X360)
Skate 2 (X360)
Mass Effect 2 (X360)
Halo 3: ODST (X360)
Forza MotorSport 3 (X360)
Alan Wake Episode 7: The Signal (X360)
Dead Rising (X360)
The Saboteur (PS3)
Grand Theft Auto IV/4 (PS3)
Bionic Commando (X360)
Tom Clancy`s Splinter Cell: Conviction Co-Op historie og moduser (X360)

I tillegg har jeg ikke tjent mer enn 40% av alle PS3 trophies eller 500 av X360 GS på disse spillen så jeg har med andre ord mye å hente.

Q

- Har du spill du enda ikke har runnet?
- Har du 80%-100% av trophies/achivemenets på alle spillene dine
  • 0
Jeg har nok en del spill som jeg skulle ha rundet/anmeldt ligende rundt, ja. Må blandt annet få revva i gir å spille ferdig Overlord II, men siden jeg skal på feire imorgen får det vente.

Personlig liker jeg ikke å prøve å få 100% achivements/trophies i spill, da jeg syns det ofte blir veldig tidskrevende uten å være spesielt morsomt. Men men.

PS: LBP er ikke et spill du runder, siden historiedelen egentlig bare er en slags tutorial
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Du kjøper altfor mange spill. Nuff said
Nei men da så
  • 0
Har en del spilll å runde selv


Har mange urunnete spill
*MacGyver Theme*
  • 0
bEICHMANN: I know. But i like it
  • 0
Kjenner meg godt igjen her, ja

Har en drøss med spill jeg ikke er ferdige med enda, de blir rett og slett glemt under haugen av andre spill som blir kjøpt. Har også endel spill som er over 70% Trophies, men som jeg ikke får samlet mer på. Assassins Creed II, f.eks. Der mangler jeg tre trophies, der to av dem er rimelig enkle
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
For å ta det litt enkelt, så tror jeg at jeg sikkert har 5% av alle Gamescore til alle spillene jeg har på 360 (Sikkert 5-10 spill jeg aldri har puttet inn i boxen heller) - og 3% Trophies, og da mener jeg generelt bare av Bronze av alle mine PS3 spill.
Sjekk ut spillsamlingen min hvis du har lyst til å finne ut hvor mye 3 eller 5% er.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Jeg har ennå ikke klart FF13 og 3D dot Game Heroes, kan også ta med noen xbox 360 spill jeg har startet på, men de er ikke mine og føler derfor ingen grunn til å klare de xD
Onlinedelen på spill underholder meg i noen timer, men går mye fortere lei enn de fleste.
  • 0
Jeg har over 150 spill, men jeg har nok ikke rundet mer enn 70-100 av dem...
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Kan hjelpe deg å runne LBP hvis du har lyst

Har sikkert rundt 40% av alle trophiene jeg kan få itak i. Skal prøve å få platinum i Battlefield 1943, nor som ikke er så vanskelig
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Helt enig med bEICHMANN! Syns det er tåpelig å kjøpe så mange spill, og i alle fall å kjøpe ett nytt spill før du i det hele tatt har tatt på et spill du kjøpte like før... Personlig gjør jeg mye research før jeg kjøper ett spill, slik at jeg vet hva jeg for, og dermed kan kose meg med spillet helt til jeg føler jeg har spilt det "opp" (Noen spill er så bra at man aldri blir lei, men det er en annen ting)

- Et spill koster tross alt en halv tusenlapp, så da bør man kose seg med det, ikke spille det bare for å spille det...

  • 0
Et lite tips;

Rund et spill før du kjøper deg et nytt...
  • 0
Har mange spill jeg ikke har runnet, og jeg har under 70% trophies på de fleste av spillene.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Og enda et tips:

Ikke kjøp spill som kung fu panda og clash of the titans. De er kjedeig/barnete
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Har 219 spill til 360'n (arcade og retail),
men er bare 100% ferdig med 16 av dem.
Så jeg har fremdeles litt å gjøre
  • 0
Bulket testikkel: Jeg vant Clash of the Titans i en konkurranse og Kung Fu Panda var med Xboxen.
  • 0
Har spilt igjennom de fleste story-baserte spillene mine, ja.. Men jeg liker bedre spill som ikke har historie, sport spill f.eks. De varer mye lengre!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
IamFerb sa:- Et spill koster tross alt en halv tusenlapp, så da bør man kose seg med det, ikke spille det bare for å spille det...
hmmm! artig teori du har dær ... mesteparten av mine spill er kjøpt brukt på gamestop for 50.- til 250.- kroner så vis du ikke er en sånn fullprisgærning så kjøp brukt. du sparer!
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
"- Et spill koster tross alt en halv tusenlapp, så da bør man kose seg med det, ikke spille det bare for å spille det... "

Spille det bare for å spille det? Hva mener du egentlig med denne setningen. Selv kjøper jeg alle spilla jeg har lyst på og for oss som gjør det er det selvsagt at det til tider vil være spill vi ikke rekker å fullføre. Men en casual gamer som deg vil aldri forstå at enkelte av oss kjøper alle de store spilla som kommer hvert eneste år (jeg dømte at du var "casual" utifra spilla du hadde lista som yngdlingsspill og det faktum at du hadde så få spill).
  • 0
Si meg, hvordan har du klart å IKKE runde LBP, GTA og Bishock!?
Be ashamed. Be very ashamed...
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Har ennå ikke rundet hverken GTA, AP eller ODST selv
  • 0
Pffff....Har ihvertfall 30-40 spill jeg må runde, så dermed kndolerer jeg. Det er veldig irriterende og ha så mange spill som bare venter på å bli spilt. Da mister man kontrollen, og går tilbake til de spillene man har rundet.
  • 0
Vel du Har kansje litt for mange spill. Både i samlinga og på ønskelisten. Har bare tenkt å kjøpe ca halvparten av de spillene du ønsker deg.

Har rundet alle spillene mine på den høyeste vanskelighetsgraden (og samlet alle de tingene som skuls og intel) men det er kun MW2 jeg har klart å få alle achivementsene på og det er ikke mitt engang . Har nesten alle achivemetsene på Fable 2(med tilegspakenne), Halo wars og ODST.
Per aspera ad astra
  • 0
Vil du at jeg skal skrive opp de spillene jeg ikke har rundet? Nei? Tenkte meg det.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Jeg må runne the elder scrolls lll og IV og marine sharpshooter 3. Elder scroll spilla kommer jeg til og spille lenge men MS3 håper jeg blir ferdig med snart det er forferdlig dårlig!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!