Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg går trapper etter trapper i rom halveis fylt med radioaktivt vann så plutselig........ HOPPER EN SVÆR MIRELURK PÅ MEG !?!?!?!?!?!?
Jeg skriker mens jeg jammer på R2 for entré V.A.T.S mode for å hjelpe med å roe hjertet til meg og vennen min så begynner pusten og hjerteslagene å komme tilbake sakte men sikkert.
Dette er øyeblikk i Fallout 3 som får deg til å nesten pisse på deg.
Dog er mitt spørsmål, hvorfor?
Er det atmosfæren i spillet eller kanskje det at så langt øyet kan se er det stein og gul sol som svakt brenner øyet ihjel eller sist men ikke minst at du er en av de få menneske igjen på jorda så den eneste regelen er ''Drep eller bli drept''?.
Da spør jeg som jeg spurte i stad hvorfor ?
Don't shit were you or eat were you shit .......something........
  • 0
Det er liksom bare noe med atmospfæren i Fallout som gjør det noe skummelt. Lyset er dempet, musikken (ikke in-game radioen) er dyster og det er liksom bare helheten som gjør det til en fantastisk ekkel, skummel eller nydelig opplevelse!
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Fordi du antageligvis spilte i first person modus.
  • 0
Spillet er ikke noe skummelt!

*MacGyver Theme*
  • 0
Master_bandit : hvis man spiller i third person modus i fallout 3 er du a : pyse eller b: feig
og for det andre man kan ikke spille fallout 3 i metroene og sånne steder det er trangt
Don't shit were you or eat were you shit .......something........
  • 0
The Man of gaming : hvis man skvetter av fallout 3 er du a : pyse eller b: feig


Did u see vat i did there?
  • 0
stygg ass
Don't shit were you or eat were you shit .......something........
  • 0
Haha.
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Haha fox.
Jo Fallout "er så skummelt" fordi det er en del av det som bygger spillet opp til den fantastiske opplevelsen det er.
Nei men da så
  • 0
Fallout 3 er vel ikke skummelt, det er kanskje nervepirrende og spennende, og det er jo pågrunn av atmosfæren. Tror ikke spillet er ment å være skummelt.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Enig med Bendik her. Synes heller ikke Fallout er skummelt, men heller nervepirrende. Jeg får et lite kick av Fallout, men blir ikke skremt.
Det er ikke mer skummelt enn du selv lager det
  • 0
Med skummelt mener jeg nervepirrende
Don't shit were you or eat were you shit .......something........
  • 0
Alle spill som spilles i førstepersons modus vil automatisk bli "skumlere" fordi det er rmindre synsvinkel i bilde.

Du kan også velge hvor langt unna kameraet skal være personen du styrer, så å spille i denne modusen i trange korridorer er ikke noe man skal se bort fra, og vanskelig er det heller ikke.
  • 0
Det er ikke skummelt/nervepirrende, det er bare du som GJØR det skummelt/nervepirrende

Ellers har du fått i deg for mye kaffein
  • 0
Fallout 3, som jeg har kåret til tidenes beste spill, er spennende, nervepirrende og det hender at jeg skvetter av det. Men jeg skvetter jo når jeg blir tatt bakfra av ei rotte på Oblivion.

Når jeg spiller Fallout går jeg å prater litt med meg selv, som den karakteren i spillet. Når jeg spiller en RPG vil jeg helst sette meg inn i historien og "være" den karakteren jeg bygger opp.
  • 0
F0x = +1 !
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Tror grunnen til at du synes det er skummelt, er at det er18 års grense på spillet mens du bare er 13
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Jeg syntes Fallout 3 var litt skummelt i starten, men jeg kom lissom over det etterhvert. Man vender seg på en måte til alt som kommer plutselig. Sjeldent jeg skvetter nå.
Btw wazzup wit da fjortizz attitude, man?
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Vil ikke si Fallout 3 er spesielt skummelt, men det har en litt creepy atmosfære og skvette gjør man jo.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg skal ikke si noe imot dette, for jeg har en tendens til å hyle som en liten jente uansett hva jeg spiller. Oblivion og Fallout 3 er vel de to spillene dette skjer oftest med. Etterfulgt av Halo 3...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hvorfor skvette når man har et awesome stort våpen
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Hvorfor skvette når man har et awesome stort våpen


slutt og skryt om det 100dadmage våpenet ditt
  • 0
Ikke min feil at jeg fant det under Broken Steel (Tesla Canon)
*MacGyver Theme*
  • 0
Tesla canon er ett feigt våpen dessuten finner du ikke så veldig mye ammo til det så du er nesten nødt til å bruke det som en mini nuke
Don't shit were you or eat were you shit .......something........
  • 0
Jeg syntes ikke Fallout 3 er skummelt, det har bare en litt creepy atmosfære, som når du går alene i de mørke t-banene uten ammo, eller inni Dunwich Building.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!