Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette er min første blogg, og den skriver jeg ikke fordi jeg mener dere fortjener (eller har interesse av) å vite noe om livet mitt, men mer fordi at jeg tenkte at det var faen meg på tide å blogge.

Jeg har spilt fotball for det lokale laget Herd Idrettslag nesten så lenge jeg kan huske. Men for noen dager siden tenkte jeg "Faen heller, jeg slutter!" (Ikke bli lurt, det var ikke på langt nær så spontant). Egentlig så har jeg tenkt på det i et par måneder, og jeg konkluderte med at det ikke var noe poeng i å fortsette. Særlig ikke når du gruer deg til hver eneste kamp og trening.

Jeg har egentlig aldri vært noe særlig god (2. laget FTW), men jeg har fortsatt for trimmen sin skyld. Men nå med oppkjøringa til høstsesongen bestemte treneren vår (En syk jævel!) at vi skulle ha 2 treninger om dagen (!), tre dager i uka. Dette var mild sagt en utløsende faktor for avgjørelsen min i og med at jeg ikke har tid til det.

Før jeg sluttet var jeg redd for at det ville bli litt for lite trening og at jeg ville ese ut som en vannballong om jeg sluttet. Men når alt kommer til alt så har jeg egentlig brukt unnskyldningen om at jeg går på fotball til å snike meg unna ganske mange joggeturer. Jeg satser på at dårlig samvittighet skal sørge for at jeg får meg litt trening likevel. Jeg spiller jo også tennis, og det er jo også noe.

Har dere noen gang bestemt dere for å slutte med noe dere har drevet med hele livet?
  • 0
Din bruk av banneord gjør bloggen ekstremt moro å lese av en eller annen grunn.

Men får man ikke god trening ut av tennis?
Decyfered!
  • 0
Mer eller mindre det eneste som jeg har gjort hele mitt liv er å spille, og det gjør jeg fortsatt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Spilling er nok a sport for min del og skal jeg absolutt trene går jeg heller bare en tur enn å jogge.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gratulerer med en forhåpentlig angerfri avgjørelse. Jeg sluttet også på fotball for mange mange år siden da det gikk fra lek til alvor.
For min del er det blitt lite trening etter den tid (eser ikke ut tho), men med tennis er du jo godt sikret. Skulle godt ønske jeg hadde startet på tennis istedenfor fotball.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
"Jeg sluttet også på fotball for mange mange år siden da det gikk fra lek til alvor."

Samme her, bare at det var i 08.
Spilte på 2laget i et par år før jeg fant ut at jeg ikke gadd mer, når jeg grua meg til treninger.
Pluss det faktum at to-tre folk på laget oppførte/oppfører seg som 5åringer og ropte "jævla mongo" eller "åh din homs" hver gang du ikke sentra til dem, alltid, til alle.
Han ene har et jævlig temperament og pleide å bli utvist, noe som ikke akkurat hjalp på sinna-delen, og han andre var den mest talentløse spissen jeg har sett.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Gjorde akkurat det samme før sesongen startet i april jeg og Har ikke angret meg for det, men det har blitt litt masing om at jeg måtte bli med igjen Men jeg trener fortsatt ganske mye, sykling m.m, så jeg bryr meg ikke Gruet meg til hver trening og (spesielt) hver kamp også
  • 0
Herd som i Herd på Moa/Ålesund?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
hah nice blogg... Jeg spilte fotball i 9 år, 9 MOTHERFUCKINGS ÅR.. og nå hater jeg sporten helt syyykt! jeg gikk i 2-3 år å tenkte om jeg skulle slutte Vi hadde 3 Obligatoriske treninger i uken pluss en valgfri på lørdags morning (JAh -_-) lat som jeg er møtte jeg selvfølgelig aldri opp på lørdagene.. Men hver mandag spurte de hvorfor jeg ikke kunne komme... Da vi gikk over til 11fotball istedenfor 7 ble lagene ( Vi hadde 2 fra forskjellige klasser på trinnet vårt) delt opp og plassert i 1er laget og 2er laget.. Jeg havnet på 2er.. Hver kamp fikk jeg nesten aldri spille.. (Og jeg var lang ifra dårlig, jeg var en av de beste ihvertfall på er laget) istedenfor å bruke meg så begynte de å ta spillere fra 1er laget og sette de på våre plasser så de kunne få trene extra.. etter ca. 1 år med dette sluttet jeg og så aldri tilbake... Beste avgjørelsen jeg noen gang gjorde... etter 9 år med slaverivelse sitter jeg igjen med få gode minner fra fotball, nå kan du ikke få meg til å se an halv omgang engang
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Slutta på fotballen for flere år siden (Samme grunn som dæ toorstain omtrent) og begynt på kampsport

følle med Man U ( Ryan Giggs e bæst) fortsatt, men spille bare på skolen.
  • 0
Faunvik og Strategist: Kan ikke akkurat si at jeg "satser" på tennis.Spiller mer for gøy. Det er en syyykt chill sport (Men det er godt trening om du jobber skikkelig )

Blyantkvesser: The very same.
  • 0
Jeg slutta etter 9år.. Jeg syntes samholdet i laget og laget generelt gikk fint, men jeg var ufornøyd med spilletiden, jeg fikk spille for MYE. 90minutter, HVER kamp. Var jeg heldig, 87minutt.. Fikk aldri bytte. GOD som jeg hata det xD
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Shait, du er jo en ren motsetning av meg, som begynte nå som det ble alvor! Nå vet jeg ikke om det er så mye alvor på Vidar 2 da, men likevel...

Jaja, du får passe på å holde deg i form. Skambra førsteblogg og forresten, du eide min så mye at det ikke er gøy engang
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Bra blogg
Slutta på Taekwon-do i fjor etter å ha gått på det siden barneskolen en gang, var rødbelte så føltes litt waste å slutte når jeg er så nært svart, men håper å få tatt sort belte senere når jeg har bedre tid til det.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Jeg sluttet på fotball for et år siden grunnet at jeg ville prioritere skole etc, har ikke angret, men har savnet det til tider. Heldigvis kan jeg treffe venner og spille etter skole osv. Holdt på siden jeg var 5 år, og er helt klart blitt et ''tomrom'' i hverdagen. Mulig jeg begynner igjen til neste år for juniorlaget i kretsene her omkring.

En veldig god blogg, keep it up!
''eh'' - Link
  • 0
På laget jeg spilte på (Herd) må du være ganske god og virkelig satse på fotball for å spille på juniorlaget. (Ingen opptakskrav, men jævlig mange treninger o.l.!!)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!