Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg lengter etter penger, filmer, spill og musikk.

Jeg skribler på 2 anmeldelser

Jeg har en kjøpsliste og fristelses liste som jeg skal vise dere.

Kjøpsliste

Fallout New Vegas
Dette er garantert min favoritt på kommende spill. Dette blir et perfekt spillår. I 2008 fikk jeg meg ps3 og en del penger. Og da kjøpte jeg Fallout 3 og det spiller jeg enda. Det er et av de beste spillene jeg vet om. Nå kommer et nytt Fallout og jeg gleder meg som en katt i en vaskemaskin.(Makes no sense).

Call of Duty Black Ops
Jeg ble en virkelig fan av Call of Duty etter jeg fikk Modern Warfare 2, men nå kommer Treyard og jeg skal gi dem en sjangse etter halvskuffelsen World At War. På Traileren ser det veldig hot ut og jeg er VELDIG spendt på online delen. Kanskje klare de og ordne en perfekt singelplayer del som får den historie kremte til å få tårer i øyene. Det eller skuffe personer. Dette er Treyards siste sjangse fra min side.

Assassins Creed 2,5 Brotherhood.
Vi fortsette den eplekjekke Ezio`s story vidre. Zomg Care... Jeg gleder meg mer til Online delen deres som jeg har sett mange trailere på. Please ikke skuff meg. Som fan av Assassins Creed serien skal jeg ha det så fort som mulig.

Star Wars The Knights of the old Republic
Etter 1eren og 2eren er jeg klar for et MMO som skal tydligvis bli revlusjonerende. Jeg håper dette ikke går Age of Conan veien da. Men StarWars har mange fans og jeg vet om en del som skal kjøpe dette spillet. Jeg håper dette ikke blir Bare et annet MMO Du skal kunne kjøre romskip og sloss mot sither og jedier. Det er mange klasser også som jeg er spendt på meg.

<bild>


Fristelser
Ikke så mye tekst her

Gran Turismo 5
Den etterlengte 5eren på det beste kjørespill serie i verden. Jeg har store forhåpninger men jeg vil vente og se andre sin meninger sånn at jeg ikke kjøpe katta i sekken.

I am Alive
Har sett 1-2 trailere på dette spillet. og det ser awesome ut. Vist jeg ikke tar alt for mye feil er dette 3rd persons spill.

Dead Rising 2
Spilte aldri eneren jeg så jeg vet ikke men ifølge trailerene og sånt så er dette veldig fristende. Vi får se.

Tekken 7
Med enda et melket spill på gang så blir dette kanskje et løft fra 6eren som egentlig var veldig bra.

----------------------
Filmanmeldelse i morgen tror jeg
----------------------

Q
- Hva gleder du deg til av spill som kommer?</b>

May the Fun be with you
*MacGyver Theme*
  • 0
Er en feil der det skal stå I am Alive: <b<I am Alive</b>

Ellers har du allerede lest svaret i bloggen min
  • 0
Du fristet meg og skrive en sånn her blogg
*MacGyver Theme*
  • 0
Mah god! Hvordan får du bilde i midten! send det på PM!

God blogg.

Jeg gleder meg til AC, Mafia og ikke noe mer!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
SW: TFU2
  • 0
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg gleder meg mest til Halo Reach, AC: Brotherhood, Medal of Honor, og Fable 3. Gledet meg til Mafia 2, men etter demoen må jeg mildt sagt si meg skuffet
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Spill jeg skal ha i 2010:

Fable 3

Assassins Creed Brotherhood

Fifa 11

Mafia 2

Naruto Ulitimate Ninja Storm 2

Shut Up. Kick Ass.
  • 0
HVORDAN FÅR MAN BILDE MIDT INNI BLOGGEN D:


btw, 'gleder meg som en katt i en vaksemaskin' skal brukes heftig mye når jeg begynner på skolen igjen xD
  • 0
Spill jeg skal ha høsten 2010, og som jeg gleder meg sinnsykt til er:

Halo: Reach
Fable 3
Medal Of Honor
Test Drive Unlimited 2
CoD:Black Ops

Vurderer:

Two Worlds 2
FIFA 2011
  • 0
2010 games: (listet etter kjøpelist)
Naruto Shiippuden Ultimate Ninjastorm 2
Halo: Reach
Dead Rising 2
Fable 3
New Vegas
MoH
BLack ops
AcB

Lagt til 2010-08-12 02:10:
og Farcry 3
  • 0
- Brink
- Fifa 11
- MoH
- CoD: Black Ops
  • 0
Det skal kjøpes PC, så det må spares. Men det er ikke umulig at Starcraft II på mystisk vis finner veien hjem til meg
Skal uannsett ha det nye Need For Speed spillet(helst på release )
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Mange gode lister her
R3vjakter: Sendt deg det PM
*MacGyver Theme*
  • 0
110% enig med A to the H. Assassin's Creed og Mafia er eneste på lista mi
  • 0
Tror ikke en katt i en vaskemaskin gleder seg så mye.

Anyways, Fallout: New Vegas og Call of Duty: Black Ops er nok også på min kjøpsliste i høst. Tviler på at sistnevnte vil være like avhengighetsskapende som MW2 var for snart et år siden, men det blir nå gøy å få litt forandring. Derimot så gleder jeg meg helt sykt til New Vegas! Dette burde du forresten kjøpe til PC, da grafikken på konsollversjonene ser crap ut så langt...

(Slenger på en liste med spill jeg gleder meg til slik at jeg slipper å blogge):

- Medal of Honor! AK, IEDS og skjegg, woohoo!
- Mafia 2? Demoen var jo digg nok, så det blir kanskje kjøp.
- Brink, selv om jeg er litt skeptisk til det vi fikk se på E3 i år...
- Hmmmm.... Skal jeg tenke langt frem i tid så er det Rage og Bioshock: Infinite som frister.

Igjen: Katt i vaskemaskin...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Alle disse spillene er noe jeg selv gjerne vil ha i min spillhylle for å si det slik. Herlige titler for å si det mildt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kvido: Hahaha Katt i vaskemaskin - Makes no sense

Bernt - Det er det
*MacGyver Theme*
  • 0
Ingen av disse spillene som frister noe nevneverdig...ingen andre spill for den saks skyld.

Set ut til at denne spillhøsten blir akkurat like kjedelig som den forrige. Nesten utelukkende spill som er myntet på FPS gjengen...men det dukker vel alltids opp noen overraskelser.

Hadde jeg orket å spill MMO spill kunne muligens Star wars spillet vært et alternativ...men intressert i MMO er jeg altså ikke...
This is great banter, it really is.
  • 0
Hvilket spill liker du ?
- Er du kresen på spill?
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!